polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het leven zoals het is: Polyamory

Ga naar beneden 
+4
Nerdnight
kulta
kitten
PolyToo
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimevr dec 06, 2013 1:04 pm

Mja... Het vriendje vindt dat we het beter effe laten rusten...
Mekaar effe wat ruimte geven en dan later wel zien...
Dus ik zie wel... Nu weer maar eens ziek dus niet de beste moment om beslissingen te nemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
miks

miks


Vrouw
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leuven
Puntensysteem : 3893
Registration date : 01-11-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimevr dec 06, 2013 7:45 pm

Iik wens u veel warmte en beterschap toe, meiske!
Terug naar boven Ga naar beneden
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimevr dec 06, 2013 8:55 pm

Thanks komt wel in orde :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 10, 2013 11:10 pm

Iedereen is zo stil?
Terug naar boven Ga naar beneden
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedo dec 12, 2013 11:44 pm

Ik ben aan het stressen...
Door al het gedoe hier, ben ik ook beginnen nadenken over mijn vorige relatie... En begreep ik mijn ex vriendin wat beter... Dus na lang twijfelen een berichtje gestuurd op facebook... En heel snel antsoord gekregen, ze sas blij verrast om van mij te horen, en we hebben afgesproeken om morgen samen naar de kerstmarkt te gaan om eens bij te praten...
Ik weet totaal niet wat te verwachten... Hoop dat het echt positief is en dat we misschien terug aan een vriendschap kunnen bouwen...
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimevr dec 20, 2013 10:00 pm

Weekend! En een week verlof. Jippeeeee!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
v'tje




Vrouw
Aantal berichten : 75
Leeftijd : 39
Woonplaats : Vlaams-Brabant
Puntensysteem : 3937
Registration date : 24-10-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 24, 2013 1:14 pm

Vanaf morgen verlof tot en met 2 januari, en geen dag te vroeg! Smile

Vrijdag geliefde binnengedaan in 'de psychiatrie', nu zit hij dus te ontwennen wat heel zwaar is, gisteren was ik op bezoek maar ik had zelf maar heel weinig fut over om positief te zijn, zeker als hij alleen maar negatieve dingen kan zeggen en afgeven op alles en iedereen in zijn omgeving...
Ik ga straks eens bellen en morgen kan ik mijn vriendje meenemen, die is veel beter in rustig en positief blijven dan ik en kan ook beter praten met mijn geliefde dan ikzelf kan. Hopelijk helpt dat wat, voor ons allebei...

Het zijn dus moeilijke tijden, ik ben heel blij dat hij 'binnen' is maar tegelijk vrees ik dat hij alle momenten zijn boeltje kan pakken en terug weggaan... Het klonk als een dreigement maar ik meende het wel: als hij het nu opgeeft trek ik ook mijn grens, ik ben er de laatste weken al vér over gegaan om voor hem te zorgen en ik kan dat niet blijven doen. Dus ik hoop maar, dat hij deze kans nu echt zal benutten...

Om toch ook iets positief te zeggen: van het weekend heb ik in het kader van Music For Life soep verkocht op een kerstmarktje van mijn vorig werk, het was supergezellig en ik heb veel mensen teruggezien die ik al een tijdje niet meer zag, mijn zus is langsgeweest, mijn beste vriendin met haar kindjes, het was een leuke dag en het besef dat je iets goed doet voor een ander is een fijne extra Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 24, 2013 2:59 pm

Dikke knuffel!
Ik hoop dat hij blijft en dat het nu een moeilijk einde van het jaar is maar dat jullie volgend jaar dan vooruit kunnen gaan.
Het is inderdaad moeilijk positief te blijven als iemand steeds negatief is maar het is effe doorbijten nu en hopelijk betert het snel
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 24, 2013 3:37 pm

v'tje, je lijkt me een goed instelling te hebben.
Ik heb wel vertrouwen in jouw dat je de goede beslissingen neemt.

Geniet van je verlof en in een paar dagen heb je een heel nieuwe jaar met veel meer mogelijkheden :-)









Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi dec 24, 2013 3:43 pm

En positief blijven, de dagen worden langer en langer. Lente is in aantocht!  sunny 
Terug naar boven Ga naar beneden
miks

miks


Vrouw
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leuven
Puntensysteem : 3893
Registration date : 01-11-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedo dec 26, 2013 3:10 pm


Ook ik wens jullie veel warmte toe - en een goed herstel aan je geliefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 05, 2014 5:19 am

Er gebeurt niet veel in polywereld. ;-)

De Franstalige gemeenschap richt ene poly-event op nu dinsdag 7/01.
Ik heb goesting om te gaan maar de werkdruk verhoogt en heb twijfel of ik er zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
v'tje




Vrouw
Aantal berichten : 75
Leeftijd : 39
Woonplaats : Vlaams-Brabant
Puntensysteem : 3937
Registration date : 24-10-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 07, 2014 6:16 pm

Namens deze weg bedankt voor alle steun en warmte. Inderdaad is een nieuw jaar aangebroken en zie ik de dingen al een stuk positiever in.

Mijn geliefde is niet vertrokken (al heeft hij me wel verteld dat het in het begin inderdaad niet veel gescheeld heeft - en dat hij voor mij toch is gebleven) en zit nu in de laatste fysieke ontwenning, afstappen van de benzodiazepines die hij nodig had voor de ontwenning van alcohol. Mogelijk gaat hij eind deze week of volgende week terug naar huis. Hij ligt nog overhoop met zijn huisgenoten maar tussen ons gaat het wel langzaamaan beter en beter (we komen wel echt van ver).

Vorig weekend is hij bij mij en mijn vriend thuis gebleven, we zijn gaan winkelen, gaan wandelen, hebben samen gegeten en veel in de zetel zitten babbelen. Ik vond het fijn om te zien dat hij uit eigen beweging een afwasmachine uitruimde, zelf aan zijn eten dacht, me zeker tien keer bedankt heeft voor het fijne weekend, ... Het ziet ernaar uit dat hij aan de beterhand is.

Ik ben wel benieuwd, wat dit jaar voor ons in petto heeft... Samen op vakantie? Een herval in alcoholisme? Leuke uitstapjes? Een terugkeer van de 'spark' die we zijn kwijtgeraakt in de periode dat ik mijn geliefde verzorgde?
Goede voornemens daar doe ik sowieso niet echt aan, of toch niet op 1 januari, hebben jullie goede voornemens gemaakt?

p.s. : Een goed voornemen kan alvast zijn om op tijd op pm's te antwoorden, sorry miks!
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimewo jan 08, 2014 12:29 am

v'tje, ik vind wel dat je enorm veel geduld hebt.  01 
RESPECT!
Terug naar boven Ga naar beneden
miks

miks


Vrouw
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leuven
Puntensysteem : 3893
Registration date : 01-11-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimewo jan 08, 2014 4:09 pm


Bij mij is de overgang naar het nieuwe jaar ook een woelige periode geweest. Ik heb super sensuele en tedere mommenten beleefd met twee nieuwe mensen in mijn leven. Tegelijkertijd zijn mijn vertrouwde partner en ik in een zalig intieme open sfeer terecht gekomen waarin prachtige gesprekken gevoerd zijn. Ik voel een enorme warmte en een diep respect voor hem.

Anderzijds voel ik me een beetje wankelen in relatie tot beide nieuwe contacten. Ik merk nu hoe sterk mijn denk- en zelfs gevoelskader bepaald wordt door de monogamie-norm. Het is een beetje alsof ik alles opnieuw moet uitvinden. Ik ben een boek aan het lezen over polyamorie, dat helpt wel een beetje: het geeft me wat houwvast. Verder heb ik ook een paar gesprekken gehad met een goede vriend van me. Hij begrijpt het niet helemaal maar probeert me wel te steunen in mijn zoektocht en dat betekent veel voor me. Smile

Mijn eerste stapjes in de praktijken der polyamorie zijn een interessante evenwichtsoefening. Wink   

Terug naar boven Ga naar beneden
v'tje




Vrouw
Aantal berichten : 75
Leeftijd : 39
Woonplaats : Vlaams-Brabant
Puntensysteem : 3937
Registration date : 24-10-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedo jan 09, 2014 7:20 pm

miks schreef:

Bij mij is de overgang naar het nieuwe jaar ook een woelige periode geweest. Ik heb super sensuele en tedere mommenten beleefd met twee nieuwe mensen in mijn leven. Tegelijkertijd zijn mijn vertrouwde partner en ik in een zalig intieme open sfeer terecht gekomen waarin prachtige gesprekken gevoerd zijn. Ik voel een enorme warmte en een diep respect voor hem.

Anderzijds voel ik me een beetje wankelen in relatie tot beide nieuwe contacten. Ik merk nu hoe sterk mijn denk- en zelfs gevoelskader bepaald wordt door de monogamie-norm. Het is een beetje alsof ik alles opnieuw moet uitvinden. Ik ben een boek aan het lezen over polyamorie, dat helpt wel een beetje: het geeft me wat houwvast. Verder heb ik ook een paar gesprekken gehad met een goede vriend van me. Hij begrijpt het niet helemaal maar probeert me wel te steunen in mijn zoektocht en dat betekent veel voor me. Smile

Mijn eerste stapjes in de praktijken der polyamorie zijn een interessante evenwichtsoefening. Wink   


Miks, wat fijn om te horen!

Als je nog leesmateriaal wil, ik ben in het bezit van 'Love Unlimited' van Leonie Linssen en 'The ethical slut', een klassieker ;-). Ergens heb ik nog een ander boek, eerder in verhaalvorm, maar in alle eerlijkheid dat heb ik zelf nog niet gelezen en weet dus ook niet of het goed is (ik denk dat het 'Opening up' heette ofzo).
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedo jan 09, 2014 10:04 pm

miks schreef:

Ik merk nu hoe sterk mijn denk- en zelfs gevoelskader bepaald wordt door de monogamie-norm. Het is een beetje alsof ik alles opnieuw moet uitvinden.
Ik noem het een mono-reflex. De roller-coaster ride. ;-)
Die monogame denken zit zodanig diep ingeburgerd in je onderbewuste dat je eigenlijk onbewust dingen gaat doen die je helemaal niet wil doen.
De kracht van je relatie wordt nu getest.

En de enige raad die ik je kan geven is "Don't panic".
Paniek is waar de meeste beginnende poly relaties falen.

Kan het?
--> Ja.

Ga je er een poly relatie aan overhouden?
--> Onvoorspelbaar, kans is eigenlijk klein bij een eerste poly poging.

Ga je een enorm groeien?
--> Heel zeker, en dat alleen is het waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
miks

miks


Vrouw
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leuven
Puntensysteem : 3893
Registration date : 01-11-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 14, 2014 12:33 pm

Paniek zit er niet meteen in... en van een rollercoaster is er ook geen sprake. Het is eerder een kwestie van oriëntatie en organisatie. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat er iets mis kan lopen. We zijn vanaf het begin heel open geweest met elkaar. Ik denk dat er heel wat minder pijn of angst bij komt kijken als het vertrouwen op geen enkel momment geschonden wordt.

Ik heb laatst een heel interessant gesprek gehad met iemand die mij vertelde hoe hij aan het experimenteren is met een alternatieve manier van wonen: hij woont op verschillende plekken. Ik kan mij voorstellen dat er een aantal praktische uitdagingen aan verbonden zijn maar anderzijds heeft het systeem ook zijn voordelen. Hij hoeft niet te kiezen voor een stedelijke of landelijke omgeving om dan uiteindelijk (zoals velen) in "the suburbs" te gaan wonen. Op de verschillende plekken is hij omgeven door andere mensen, die telkens stimuleren om een ander deel van hem te gaan ontwikkelen. Hij kan zich op die manier ook met zijn verschillende geliefden diepgaand verbinden en een deel van het dagelijks leven met hen delen. Het is niet altijd en voor iedereen praktisch haalbaar, maar op zich lijkt het me wel een interessant experiment.

V'tje, ik ben "the ethical slut" aan het lezen en ben wel geînteresseerd om nadien meer te lezen. Hoe gaat het nu met jullie? Gaat het een beetje goed met je liefje?
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi jan 14, 2014 11:18 pm

miks schreef:
Ik heb laatst een heel interessant gesprek gehad met iemand die mij vertelde hoe hij aan het experimenteren is met een alternatieve manier van wonen: hij woont op verschillende plekken.
Dat is een goed idee. Ik zoek een tweede partner met een appartement op 5 minuten van mijn werk.
En in het weekend ga ik naar huis. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 25, 2014 12:51 am

Zo rustig hier :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimezo feb 09, 2014 9:00 pm

Alles kits?
Terug naar boven Ga naar beneden
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimema feb 10, 2014 1:04 pm

Hier is het al bij al rustig...
Alleen heb ik het beetje moeilijk omdat dit eigenlijk de eerste keer is dat mijn partner een relatie heeft met iemand waar ik absoluut niets mee te maken heb...
En ik gun het hem wel... Maar na alles wat er tussen haar en mij gebeurd is... Vooral dan dingen die er gezegd zijn... Merk ik dat ik niet meer zoveel moeite doe om hun tijd aangenaam te maken... Niet dat ik met opzet hun tijd ga verpesten maar bijvoorbeeld hij moet zelf maar zorgen dat er eten in huis is... Ik ga niet koken voor hun... Zo van die dingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimema feb 10, 2014 11:57 pm

Ik moet wel zeggen dat in mijn geval, ik wel direct contact wil hebben met de partner van mijn partner.
En ik heb het zopas gevraag aan mijn partners, zij wil ook directe contact met mijn tweede partner.

Nu ik heb wel een grote zelfcontrole als ik verliefd word op iemand. Ik zal geen tweede relatie aangaan met een tweede persoon als er geen goede klik ontstaat tussen mijn huidige en mijn andere partner. Zelfs niet als ik tot over mijn oren verliefd ben op iemand.
Nu dat is iets wat ik ook deed toen ik niets wist van polyamory: Mijn huidige lief in contact brengen met mijn ex.

Maar niet alle polierelaties zijn hetzelfde. Jouw situatie is anders dan de mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
kulta




Vrouw
Aantal berichten : 170
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ovl
Puntensysteem : 4329
Registration date : 07-01-13

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 11, 2014 1:26 am

We hebben in het begin wel contact gehad...
En geprobeerd van minstens vrienden te zijn...
Maar als je dan hoort dat zij jou toch niet vertrouwd... Waarom nog moeite doen dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6746
Registration date : 24-02-08

Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitimedi feb 11, 2014 11:15 pm

Nee dan doe je geen moeite. Ik zou het toch niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is: Polyamory   Het leven zoals het is: Polyamory - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het leven zoals het is: Polyamory
Terug naar boven 
Pagina 7 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ruimte in je hart, maar ook in je leven?
» www.polyamory.nl
» leeftijd en polyamory
» Is dit polyamory?
» We Do Polyamory

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: