Hallo allemaal,
Ik kwam hier per toeval op dit forum en wou hier even mijn verhaal neerzetten. Ik ben reeds 9 jaar gehuwd en tijdens mijn huwelijk al een paar keer vlindertjes gehad voor een ander(maar daar niks mee gedaan), nu echter in september vorig jaar, ontmoette ik een persoon waarmee ik een enorme klik voelde, iets later bekende die persoon dat hij gevoelens voor mij had. Ik was daar natuurlijk heel erg door gevleid maar beiden wisten we dat dit onmogelijk was. Nu zeven maanden later, heb ik sporadisch tot geen contact meer met die persoon maar toch kan ik hem niet vergeten. Ik voel een diepe warme liefde voor die man, alsof ik hem in ieder vezeltje van mijn lijf voel
en hem er maar niet uitkrijg.
Natuurlijk is er geen toekomst voor mij noch hem samen maar ik kan hem niet vergeten. Als ik dit tegen mijn man zeg dan begrijpt hij dat niet, vooral ook omdat het zo'n rare man is(hij heeft nogal een rare denkwijze
)ik zelf hem nochtans dat het niet afdoet aan de liefde en relatie die wij hebben maar dat kan hij natuurlijk niet vatten. Een relatie met mijn man en met die andere man zou voor mij ideaal zijn, hoewel ik weet dat dit quasi onmogelijk is.
Wil dit nu zeggen dat ik neigingen heb tot polyamorie?
Liefs
Alessandra