polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Is dit polyamory?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alessand
Gast




Is dit polyamory? Empty
BerichtOnderwerp: Is dit polyamory?   Is dit polyamory? I_icon_minitimeza apr 25, 2009 1:34 am

Hallo allemaal,
Ik kwam hier per toeval op dit forum en wou hier even mijn verhaal neerzetten. Ik ben reeds 9 jaar gehuwd en tijdens mijn huwelijk al een paar keer vlindertjes gehad voor een ander(maar daar niks mee gedaan), nu echter in september vorig jaar, ontmoette ik een persoon waarmee ik een enorme klik voelde, iets later bekende die persoon dat hij gevoelens voor mij had. Ik was daar natuurlijk heel erg door gevleid maar beiden wisten we dat dit onmogelijk was. Nu zeven maanden later, heb ik sporadisch tot geen contact meer met die persoon maar toch kan ik hem niet vergeten. Ik voel een diepe warme liefde voor die man, alsof ik hem in ieder vezeltje van mijn lijf voel Shocked en hem er maar niet uitkrijg.

Natuurlijk is er geen toekomst voor mij noch hem samen maar ik kan hem niet vergeten. Als ik dit tegen mijn man zeg dan begrijpt hij dat niet, vooral ook omdat het zo'n rare man is(hij heeft nogal een rare denkwijze Wink )ik zelf hem nochtans dat het niet afdoet aan de liefde en relatie die wij hebben maar dat kan hij natuurlijk niet vatten. Een relatie met mijn man en met die andere man zou voor mij ideaal zijn, hoewel ik weet dat dit quasi onmogelijk is.

Wil dit nu zeggen dat ik neigingen heb tot polyamorie?

Liefs
Alessandra
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6742
Registration date : 24-02-08

Is dit polyamory? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit polyamory?   Is dit polyamory? I_icon_minitimeza apr 25, 2009 2:20 am

Dag Allesandra,

wel verliefd worden op iemand anders is perfect mogelijk en gebeurt regelmatig in gelijk welke relatievorm, ook monogamie. Het is wat je er mee doet dat bepaalt of het polyamorie is of niet.

Stel je eens deze vraag, als je een relatie wilt hebben met je man en die ander man, weten je partners dat van elkaar? Vertel je het openlijk en eerlijk aan je man dat je verliefd bent op iemand anders en dat je graag ook een relatie met hem wil hebben?

Ten tweede, zie jij het zitten dat je beide partners ook nog een bijkomende partner hebben waarvan jij weet hebt en geen probleem mee hebt? Het gaat in beide richtingen he?

Nu ik ben ook alles behalve normaal. tongue

Nu belangrijk, polyamorie staat liefde centraal, seks kan maar hoeft niet. Is de liefde de aantrekkingskracht of een seksuele aantrekkingskracht?
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5847
Registration date : 04-06-08

Is dit polyamory? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit polyamory?   Is dit polyamory? I_icon_minitimezo mei 10, 2009 10:02 pm

Ik ben volkomen normaal. Alleen de rest van de wereld is gek, en omdat ik afwijk van de rest van de wereld, daarom denken de mensen dat ik gek ben. Maar ik ben niet gek, de rest vand e wereld is gek, ik ben volkomen normaal......
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Gesponsorde inhoud





Is dit polyamory? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit polyamory?   Is dit polyamory? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is dit polyamory?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» THE 12 PILLARS OF POLYAMORY
» www.polyamory.nl
» www.polyamory.org.uk
» Trina: polyamory
» Het positieve van polyamory

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: