polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Duoblog

Ga naar beneden 
+4
Tinaa
alegria
PolyToo
Nerdnight
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi maa 18, 2014 12:55 am

Nerdnight schreef:
In de toekomst wil ik nog meer op de site gaan doen behalve blogs. Een forum (nee, nee, niet meteen dingen roepen als "concurrentie" of "overlopen"!), een wiki en misschien iets voor het leggen van contacten. Aan de andere kant, als ik zie hoe hard dat hier loopt...  Sleep  Misschien iets voor later.
Meer blogs sites voor polyamory is goed.
Meer open pagina's is meer kans dat iemand op google het woord vindt en meer mensen in aanraking komen die niet poly zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedo maa 20, 2014 2:45 pm

Blijft toch wel heel bijzonder, die persoonlijke verhalen.
En vooral veel verhelderender/inspirerender dat alle goedbedoelde theorieën of wijze boeken samen.

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimevr maa 21, 2014 3:49 pm

Dieuwertje heeft vanmorgen een nieuwe blog geplaatst, "het regent in mijn hart" (http://www.jut-en-jul.eu/node/76).


Laatst aangepast door Nerdnight op vr maa 21, 2014 4:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimevr maa 21, 2014 4:06 pm

De link werkt niet.

Heel dapper om dat allemaal te delen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimevr maa 21, 2014 4:27 pm

alegria schreef:
De link werkt niet.

Heel dapper om dat allemaal te delen...

Tsja, wederom blijkt dat je links moet controleren voor je ze plaatst Smile Ik had "www" vergeten. Nu doet-ie het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimezo maa 23, 2014 1:29 am

Deze blog is een aanrader.  cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
v'tje




Vrouw
Aantal berichten : 75
Leeftijd : 39
Woonplaats : Vlaams-Brabant
Puntensysteem : 3930
Registration date : 24-10-13

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimema maa 24, 2014 12:23 pm

Leuk, uitbreiding! Fijne plannen voor de blog, ik heb hem steeds graag gelezen, en vindt Dieuwertje een mooie aanvulling op jouw verhalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi maa 25, 2014 1:35 pm

v'tje schreef:
Leuk, uitbreiding! Fijne plannen voor de blog, ik heb hem steeds graag gelezen, en vindt Dieuwertje een mooie aanvulling op jouw verhalen!

Dank voor beide reacties Smile

De eerste "uitbreiding" heb ik inmiddels gedaan: ik heb een blog geplaatst die niets met polyamorie te maken heeft. Ik moest het even van me af schrijven en had geen andere plaats om 't te publiceren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi maa 25, 2014 7:20 pm

Nerdnight schreef:
v'tje schreef:
Leuk, uitbreiding! Fijne plannen voor de blog, ik heb hem steeds graag gelezen, en vindt Dieuwertje een mooie aanvulling op jouw verhalen!

Dank voor beide reacties Smile

De eerste "uitbreiding" heb ik inmiddels gedaan: ik heb een blog geplaatst die niets met polyamorie te maken heeft. Ik moest het even van me af schrijven en had geen andere plaats om 't te publiceren Smile
De meeste forums hebben ene off-topic ;-)
Waarom zou jij dat niet mogen?

Het is soms interessant om een andere kant te zien van een persoon dan de poly kant.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi maa 25, 2014 7:33 pm

PolyToo schreef:
De meeste forums hebben ene off-topic ;-)
Waarom zou jij dat niet mogen?

Het is soms interessant om een andere kant te zien van een persoon dan de poly kant.

Oh zeker. Maar voor het een grote chaos wordt met blogs van meerdere personen over verschillende onderwerpen, moet er een nieuwe structuur worden aangebracht. En daar wringt 't een beetje, want dat kost een hoop leren en proberen. De zoektocht naar hulp heeft tot dusverre geen vrijwilligers opgeleverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi maa 25, 2014 8:18 pm

Zo off-topic vind ik het niet. Het blijft een hele uitdaging om positief om te gaan met de stigmatiserende houding van andere generaties, zeker je eigen ouders en kinderen, tov wat ik gemakshalve maar even 'afwijkingen vd algemene norm' noem. Of dat dan vreemdelingen of poly's zijn, maakt niet eens zo'n groot verschil...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimevr apr 04, 2014 2:16 pm

Afgelopen week heeft Dieuwertje een nieuwe blog geplaatst. Ik vind 'm erg mooi, ik herken er wat belangrijke thema's in en ik denk dat iedereen hier dat wel zal doen.

Een nieuwe fase (http://www.jut-en-jul.eu/node/78)

Verder heb ik gisteren (ok, ok, voornamelijk vannacht) een boek gelezen dat integraal in blogvorm op mijn site had kunnen staan.

Tweestrijd in de liefde (http://www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=4571)
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimevr apr 04, 2014 8:49 pm

Laat maar komen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimema apr 07, 2014 6:29 pm

Ze is productief, die Dieuwertje Smile Vanmorgen heeft ze weer een nieuwe blog geplaatst, over hoe haar vader reageerde...

Hete vuren (http://www.jut-en-jul.eu/node/79)
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimema apr 07, 2014 7:37 pm

Het was niets met polyamory, maar het zou kunnen geweest zijn.

Mijn familie reageerde zeer heftig op mijn nieuwe vriendin. Ze probeerde me te corrigeren, ze probeerde me onder druk te zetten dat ik een betere zou kunnen vinden.

Het is zo ver gegaan dat ik 1 jaar niet meer naar mijn ouders ben geweest of contact opgenomen. En het heeft 2 jaar geduurd eer mijn grootmoeder bijdraaide.

Uiteindelijk hebben ze allemaal haar aanvaard en is ze zelfs de favoriet geworden.
Ik heb gewoon moeten doorzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi apr 08, 2014 6:16 pm

Op dat punt heb ik dan geluk gehad: mijn vader vindt alles best, mijn moeder had (heeft?) er wel moeite mee, maar vindt dat het mijn keuze is. In het begin heeft ze wel flink lopen sputteren, met name tegen Jut, maar inmiddels hoor ik haar er niet meer over. Wellicht ook omdat ik nu tenslotte toch vrijgezel ben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 28, 2014 2:05 pm

Ik heb de blog www.jut-en-jul.eu opgeruimd. Het was een afgesloten geheel; ik kon er niets meer aan toevoegen. Daarbij kostte hij elke maand wat geld en regelmatig onderhoud. Leuk als er veel gebeurt, maar voor de paar bezoeken vanuit China, Oekraïne en Rusland vond ik het niet meer de moeite waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 28, 2014 6:23 pm

Geen internationale aspiraties meer?? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4537
Registration date : 30-07-12

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimewo okt 29, 2014 1:42 am

alegria schreef:
Geen internationale aspiraties meer?? ;-)

Aspiratie genoeg, energie niet. Nog niet, in ieder geval.

Het idee voor een serieuze, grote site is er nog altijd. Maar zoiets ontwerpen en bouwen kost een hoop tijd en werk, en daar zie ik me op korte termijn nog niet aan beginnen.

Maar als 't begint te kriebelen, dan horen jullie het drinking
Terug naar boven Ga naar beneden
v'tje




Vrouw
Aantal berichten : 75
Leeftijd : 39
Woonplaats : Vlaams-Brabant
Puntensysteem : 3930
Registration date : 24-10-13

Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 30, 2014 5:02 pm

Haha, grappig, ik was juist eerder deze week nog wat gaan herlezen, fijn dat ik dat toch gedaan heb, want nu kan ik er dus niet meer aan...

Aspiratie kom ik meestal ook niet tekort, tijd en energie om dromen om te zetten in realiteit daartegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Duoblog - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duoblog   Duoblog - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Duoblog
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: links-
Ga naar: