polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo

Ga naar beneden 
+2
Linde
alegria
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
passie

passie


Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 52
Woonplaats : Maastricht
Puntensysteem : 4993
Registration date : 02-10-10

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 15, 2010 5:34 pm

ja ik heb haar afgelopen weekend een sms gestuurd en gezegd dat ze er eens over moet lezen en zich er eens in moet verdiepen maar ik heb totaal geen respons gekregen, ik denk gewoon dat ze dit helemaal niet ziet zitten. Maar kan dat dan gevaar voor mijn huwelijk hebben? ik sta der wel open voor en lees erover en zo en vraag hulp en informatie en wilhaar ook graag aan de tafel hebben om haar duidelijk te maken dat zeniet bang moet zijn maar ik weet het niet...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 15, 2010 6:12 pm

De introsite van www.polyamory.nl biedt uitgebreide informatie, misschien is het goed om haar daar attent op te maken.
Ook onder de verwijzing naar het forum, staan nog een aantal artikelen en tips.
Terug naar boven Ga naar beneden
passie

passie


Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 52
Woonplaats : Maastricht
Puntensysteem : 4993
Registration date : 02-10-10

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 16, 2010 1:27 pm

ja ik heb haar al vanalles willen geven over dit onderwerp maar volgens mij wil ze dit gewoon helemaal niet Sad ondertussen heb ik de hele week al discussie met mijn man over hoe het nu verder moet.
Ik moet denk ik het idee loslaten dat het met ons drie gaat worden. Dan word het dus appart....... kan dat????
Ik heb vanmorgen nog aan mijn man gevraagd wat zijn vriendin nou eigenlijk wil, hij zei dat ze natuurlijk het liefste had dat ze mijn man voor haar alleen zou hebben.
Ik begrijp natuurlijk dat mijn man moe word van mijn gezeur over dit onderwerp en zijn gevoelens en wat hij wil en zo en hij is erg moe. Maar het baart mijzelf zorgen dat deze vrouw dit wil. Maar mijn man blijft zeggen dat hij niet voor haar kiest, hij wil allebei niet kwijt.
We hebben die regeling gemaakt over zijn omgang met haar, daar zal ik me dan maar gewoon weer op focussen. Ik heb soms het idee dat mijn man het liefst zou willen gaan als het hem uitkomt. Hij zegt dan dat hij wel begrijpt dat dit niet kan maar ik voel het wel.
Ik hou zelf wel van wat strucuur dus zou dat misschien niet zo fijn vinden, moet ikhier losser in worden????
Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat ik het heeeel moeilijk vind nu ik weet dat zijn vriendin hier niet open voor staat om die gun factor te hebben dat hij meer zou kunnen gaan omdat het niet wederzijds is. Maar misschien doe ik mezelf en mijn man daar tekort mee. Nu is hij ook onrustig heh. Zal voor hem ook moeilijk zijn. ik vind het ook heel moeilijk allemaal. Maar ik ben er van overtuigd dat ik het kan als de liefde naar alle kanten goed zit.

passie
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5465
Registration date : 08-09-09

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 16, 2010 4:29 pm

Ik vind niet dat je je man tekort doet!

Ik vind dat jij een serieuze tegemoedkoming doet naar hem toe en dat je hem heel wat gunt maar daar moet je wel je grenzen instellen vind ik.

Ik kan me niet voorstellen dat onze partner mijn man niet zou aanvaarden en mij zou opeisen , ik weet nu dat dat niet zou lukken. Ik zou dat zelf ook niet willen.
Alles of niks en hoe groot de liefde dan ook mag zijn tussen haar en hem, als hij je echt graag ziet zou hij daar wel een keuze in moeten kunnen maken.
Jij bent zo open en al is het niet gemakkelijk , je gunt het hem van harte maar niet tekoste van jezelf he!
Ik zou er ook niet mee inzitten moesten mijn mannen een andere vrouw hebben maar ze neemt ons erbij of ze heeft niks.Net zoals onze partner mijn gezin en man erbij genomen heeft met heel veel liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
passie

passie


Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 52
Woonplaats : Maastricht
Puntensysteem : 4993
Registration date : 02-10-10

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 19, 2010 10:50 am

hoi lieve allemaal,

Na een week turbulentie in huis omdat ik het echt niet meer zag zitten, strijd met mijn man over hoe het nu verder moet en mijn eigen gevoelens kom ik weer even schrijven.
Zoals jullie weten heeft mijn man een balletje opgegooid bij zijn vriendin om dingen samen te doen maar helaas..... ze wil het absoluut niet. Ik heb geprobeerd ook contact te maken(wederom) maar ze zwijgt mij nu helemaal dood. Volgens mijn man staat ze niet op mij te wachten en wil ze liever geen contact met mij.
Ik heb sinds die dag een heeeel naar gevoel hierover maar mijn man blijft zeggen dat hij van mij houd en dat hij mij niet kwijt wil. Hij zegt dat hij haar ook niet kwijt wil en ook van haar houd dus als ze dingen niet samen wil doen (wat hij natuurlijk ook niet kan afdwingen) de dingen zo blijven lopen als ze nu zijn. Maar het enige wat ik aan dit hele zaakje vind stinken is dat die vrouw eigenlijk geen poly relatie wil maar eigenlijk gewoon mijn man alleen wil. Zij settelt zich op dit moment met wat ze kan krijgen maar uiteindelijk wil ze hem helemaal.
Hoe moet ik in godsnaam hiermee omgaan???
Hoe moet ik nou die gun factor nou krijgen voor een vrouw die dit wil??

Ze palmt mijn man gewoon op de ouderwetse manier in en ik kan begrijpen dat hij de aandacht leuk vind en zo maar wat kan ik hier nog aan toe voegen.......

Mijn man zegt dat zoalng het duurt, het gewoon zo blijft lopen als het nu is. Ik weet dat hij ook van haar houd en natuurlijk bang is dat hij haar verliest maar dit draait dan toch uit op een gevecht! Dat is toch niet de bedoeling heh dat ik moet gaan strijden om hem te behouden? Dat zou toch niet moeten kunnen in een poly relatie heh.

Ik heb al voorgesteld om een tafel te gaan zitten met ons drie maar zij wil het niet en volgens mij is mijn man bang dat ik haar dingen zeg waardoor hij haar verliest. Tis inderdaad volgens mij wel waar dat hij zo zijn eigen kleurtje geeft aan ieder verhaal.
Ik begrijp dat hij dit graag allebei wil dus.....

groetjes passie
Terug naar boven Ga naar beneden
ShadowVT

ShadowVT


Man
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 56
Woonplaats : Stabroek
Puntensysteem : 5394
Registration date : 13-09-09

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 19, 2010 11:33 pm

Hoi Passie

Ik ga mij even voorstellen ik ben de gehuwde man van ellie
en als ik alles zo een beetje lees dan is uw situatie niet echt een poly situatie wel van jou en je echtgenoot omdat jullie contact wil met z'n drie maar zij staat er niet voor open.

Ik kan alleen maar beamen dat moest bij ons ook hetzelfde geval zijn dat onze parter ons vrouwtje zou opeisen en totaal geen contact willen met mij dat ik dat ook niet zou dulden.

een poly relatie is met z'n allen van elkaar houden en samen zijn.
ik hoop voor jou dat het goed komt maar daar vrees ik toch een beetje voor of het zou moeten zijn dat die vrouw toch nog bij zou draaien.

hopende voor het beste voor jou passie

groetjes
koen aka ShadowVT
xxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
passie

passie


Vrouw
Aantal berichten : 17
Leeftijd : 52
Woonplaats : Maastricht
Puntensysteem : 4993
Registration date : 02-10-10

Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 25, 2010 11:00 am

hallo Shadow(koen)

Ik denk inderdaad niet dat die vrouw bijdraaid over dingen samen doen met ons drie.
Ik weet dat mijn man dit ook liever wil maar helaas kunnen we haar niet dwingen.
Ik probeer samen met mijn man hier dingen in op te lossen, zonder dat hij haar hoeft kwijt te raken. misschien draait ze dan toch ng bij, maar voor mij is al belangrijk als ze weet wat de situatie inhoud en wat ze moet en kan verwachten dus ........ even rustig blijven voor mij hahaha.

groetjes en bedankt voor je advies

passie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo   Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Polyamorie, hoe 'doe' je dat in je hoofd en hart ????? Tips enzo
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tips van ervaren monogamen die een polypartner hebben
» Polyamorie en sex
» Tips van ervaren polyamoren
» Tips: omgaan met breuken/ afscheids-pijn
» www.polyamorie.nl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: