polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe begin ik een polyamore relatie?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6737
Registration date : 24-02-08

Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimevr feb 29, 2008 2:31 am

Ik ben al dan niet single of heb er met mijn partner over zitten praten en sta open voor een polyamore relatie. Hoe begin ik er aan? Waar vind ik die mensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
floortje

floortje


Vrouw
Aantal berichten : 134
Leeftijd : 53
Puntensysteem : 5924
Registration date : 25-02-08

Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimevr feb 29, 2008 1:44 pm

Ge neemt de gebruikerslijst van een PA-forum en stuurt berichtjes of mails naar een rits van pas geregistreerde gebruikers in de hoop om ergens touche te hebben (heel flauw mopke, floor!!) lol!

Serieus nu, ik weet het niet ... Misschien op zoek gaan naar gelijkgestemden (via fora, voordrachten, ...) en zo stillekes aan de kennisenkring van PA'ers uitbouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
floortje

floortje


Vrouw
Aantal berichten : 134
Leeftijd : 53
Puntensysteem : 5924
Registration date : 25-02-08

Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimedi maa 04, 2008 11:48 am

Zijn jullie ooit echt "actief" op zoek gegaan naar een partner of is het altijd gewoon, vanzelf gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimedi maa 04, 2008 1:29 pm

ik wist zelfs niet dat ik poly was.
Wist wel dat ik bi was.
Mijn vrouwke Liep gewoon bij mij op het werk binnen en was als het ware getroffen door een bliksem.
Dan probeert men die gevoelens weg te stoppen en te verdringen maar dan ga je op de duur ongelukkig lopen.
Dan maar mijn ventje alles vertelt en gaan praten met drie over wat te doen.
Week later kwam dan artikel in flair over polyamory.
En zo hebben wij wat gelezen en gezegd dat dat waarschijnlijk wel bij ons past.Momenteel hebben we uitsluitend een relatie van 3 en als het aan ons ligt blijft het ook zo. Natuurlijk heb ik mijn beide partners de vrijheid gegeven om nog mensen te leren kennen. Maar voorlopig is het genoeg met zijn 3
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6737
Registration date : 24-02-08

Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimedi maa 04, 2008 9:15 pm

Mijn secundaire heb ik ook spontaan leren kennen. Wel op de nederlandse polamory forum, maar gewoon spontaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimedo maa 06, 2008 2:45 am

een poly relatie zoek je niet, het overkomt je gewoon. Bij mij is dat gebeurd, ik was helemaal niet op zoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimedo maa 06, 2008 8:30 pm

corazon [m] schreef:
een poly relatie zoek je niet, het overkomt je gewoon. Bij mij is dat gebeurd, ik was helemaal niet op zoek.


ik was ook totaal niet op zoek. ik had in oktober een wankelende relatie met een meiske.
ik kreeg werk en had de kriebels voor een knappe vrouw. jammer dat het mijn "basin" was. ik probeerde de gevoelens te onderdrukken.
had geen goede relatie met delphine meer en de kriebels kwamen groter voor Tinkerbel "basin".
heb harde tijden mee gemaakt en op het werk stonden ze altijd klaar voor me.
ik had grote kriebels voor T. en zij voor mij. haar man zag me ook heel graag.

we are in love!!!
flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimevr maa 07, 2008 2:58 pm

Hoe begin je met een relatie?

Liefde vind je niet als je gaat lopen zoeken.

Sta ervoor open dat is alles wat je kunt doen en dan zul je vanzelf zien wat er op je pad komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimeza maa 08, 2008 12:37 am

ti waar,
ik kom er losser door, kan meer praten over men verleden en kan het zo los laten.
dat heb ik te danken aan mijn twee schatjes.
ik zie ze dood graag.
vroeger was het eerder mijn hart dat ik volgde, dan mijn verstand die me liet twijfelen.
en nu komen beiden goed overeen.
gewoon alles zijn gang laten gaan en rekening houden met een ander. maar vooral met jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6737
Registration date : 24-02-08

Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitimeza maa 08, 2008 1:10 am

Het is wel hel plezant om te horen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe begin ik een polyamore relatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe begin ik een polyamore relatie?   Hoe begin ik een polyamore relatie? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe begin ik een polyamore relatie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?
» Hulpmiddelen voor een gezonde polyamore relatie
» Wanneer begin je over polyamorie?
» Valse polyamore relaties
» Hotels voor polyamore mensen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: