polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat als iedereen bindingsangst had?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimedo maa 28, 2013 12:32 am

Deze klip : Wat als iedereen bindingsangst had?
https://www.youtube.com/watch?v=d3bg3i1boz4

Voor iemand die monogaam is, is dit compleet absurde logica.
Maar hoe denken polies hierover?

Terug naar boven Ga naar beneden
lollie




Vrouw
Aantal berichten : 4
Leeftijd : 61
Woonplaats : gent
Puntensysteem : 4066
Registration date : 06-04-13

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimeza apr 06, 2013 3:08 pm

ik ben monogaam en waarom vind ik het absurde logica?
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimeza apr 06, 2013 3:36 pm

lollie schreef:
ik ben monogaam en waarom vind ik het absurde logica?
Awel omdat ze het als een komedie bestempelen.

Maar je zou het normaal vinden als je trouwt dat je te horen krijgt dat je misschien niet de enige zal zijn waar hij/zij mee samen zal zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
lollie




Vrouw
Aantal berichten : 4
Leeftijd : 61
Woonplaats : gent
Puntensysteem : 4066
Registration date : 06-04-13

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimeza apr 06, 2013 4:51 pm

Als je een relatie aangaat kan het toch niet de bedoeling zijn dat het voor tijdelijke aard is. En zoja, dan is dat verliefd zijn op het verliefdheidsgevoel zelf. Waar is de diepere liefde dan gebleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimezo apr 07, 2013 2:58 am

lollie schreef:
Als je een relatie aangaat kan het toch niet de bedoeling zijn dat het voor tijdelijke aard is. En zoja, dan is dat verliefd zijn op het verliefdheidsgevoel zelf. Waar is de diepere liefde dan gebleven?
Polyamory is eigenlijk een verzamelnaam voor none-monogamy relaties waarbij liefde centraal staat en dat al je partners van elkaar op de hoogte zijn en je de toestemming geeft.

Elke configuratie van een polyrelatie is uniek. Voor sommige zijn het langdurige relaties met alles er op en er aan als bij een monogame relatie behalve dat er dan meerdere zijn. Maar bij andere poly configuraties kan het gerust zijn dat er veel afwisselende korte termijn relaties tussen vallen. Het is een andere dynamiek dan bij een monogame relatie. Veel meer mogelijkheden waarvan een monogame relatie een van de combinaties kan zijn. (mono-poly combinaties bestaat waarvan de ene partner bewust kiest om monogaam te zijn).

Ik kan perfect een relatie starten met iemand ook al besef ik dat het van beperkte duur zal zijn. bvb een vakantielief.
Mijn huidige partner heb ik nooit beloofd om langdurig bij haar te zijn en zij mij ook niet.
Ik kan je wel garanderen dat als je ons tezamen ziet dat er hele dikke liefde tussen ons twee is en we worden constant naar elkaar toe getrokken. cheers







Terug naar boven Ga naar beneden
lollie




Vrouw
Aantal berichten : 4
Leeftijd : 61
Woonplaats : gent
Puntensysteem : 4066
Registration date : 06-04-13

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimezo apr 07, 2013 11:01 am

Dat klinkt goed Smile en hoe lang zijn jullie al samen?
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitimezo apr 07, 2013 11:56 pm

lollie schreef:
Dat klinkt goed Smile en hoe lang zijn jullie al samen?
9+ jaar en het ziet er niet naar uit dat het direct zal stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat als iedereen bindingsangst had?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als iedereen bindingsangst had?    Wat als iedereen bindingsangst had?  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat als iedereen bindingsangst had?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is Polyamory voor iedereen?
» Polyamory: liefdevol naar iedereen toe?
» Polyamoy is niet voor iedereen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: