polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Marcopin
Gast




Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimedi jul 20, 2010 3:52 pm

Bij deze zou ik jullie mening eens willen vragen over het volgende: reeds geruime tijd is mijn vrouw al bezig over een trio MVV, waar ik uiteraard ook voor te vinden ben. Maar tot op heden is het er nog niet van gekomen, omdat we beiden niet goed weten hoe hier aan te beginnen...

Los van deze fantasie die we in werkelijkheid willen brengen, heeft zij nu ook te kennen gegeven dat ze het ook MMV zou willen doen. Dit vermoede ik al een tijdje en ze heeft het nu uiteindelijk gezegd. Echter was ik wel enorm verbaasd dat ze dit dan wel met 2 andere mannen wou doen en niet met mij erbij. Als toegeving wou ze wel dat ik er dan eventueel op zou kijken, maar niet meedoen...

Ik voel me bij deze natuurlijk wat uitgesloten en voel me hier bijgevolg ook niet goed bij... Zij beweerd dat ik me niet ongerust moet maken, dat zij van mij houd en me nooit kwijt wil en dat het ook niet haar bedoeling is.

Maar ik maak me dan toch de bedenking, waarom het nu persé 2 vreemden moeten zijn en bijvoorbeeld niet ik en een andere... Waar ik trouwens ook nog niet uitben of ik dat wel zou willen, maar in ieder geval zou het toch meer weten te appreciëren als ze er mij zou bij willen... Weet niet waarom ze dit nu persé wil en als ik het haar vraag zegt ze dat ze dat zelf ook niet weet.... Maar ben hier wel een beetje wantrouwig in...

Zouden er op dit forum mij kunnen verderhelpen met mijn twijfels hierover door jullie inzichten hieromtrent te delen. Eventueel zelf jullie eigen ervaring hierover even schrijven...

Ik hoop hier echt te kunnen uitgeraken, maar weet momenteel echt niet meer hoe ik me hier bij moet voelen. Ik weet dat ik het haar eventueel wel zou willen gunnen, alleen zou ik dan toch beter moeten kunnen begrijpen waarom ze dit nu net zo wil beleven...

Groetjes,

Marco
Terug naar boven Ga naar beneden
Polydread




Man
Aantal berichten : 2
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Puntensysteem : 5047
Registration date : 29-07-10

Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimedo jul 29, 2010 4:09 am

Hey Marcopin

Ik begrijp dat je je uitgesloten voelt en het onverwacht aan kan komen, maar het is niet zo vreemd dat ze net dat wilt. Je vraagt je zelf af "waarom het nu persé 2 vreemden moeten zijn en bijvoorbeeld niet ik en een andere". Dat is het hem net, en niet slecht bedoeld. Maar ik gok dat dat voor haar een bepaalde soort opwinding en spanning geeft. Langs een andere kant kan dit gevoel ook vasthangen aan een gevoel van dominantie of net onderdanigheid. Als jij bij het spel bent als spectator, heeft dat op zich ook weer een bepaalde 'golf' aan haar fantasie.

Ik weet niet of je al gehoord hebt van cuckoldry? Dit is een genre in de erotische fantasie bij wijze van spreken, waar een hele levenstijl rond is, net zoals bij BDSM bijvoorbeeld, maar dan toch heel anders.
Bekijk deze site even --> [url=http://hommage.a-madame.nl/mal.php?s=2&i=2&v=1&b=3&l=t]http://hommage.a-madame.nl/mal.php?s=2&i=2&v=1&b=3&l=t[/url]
Hier staat al redelijk wat op uitgelegd, maar zoek gerust verder. Het is wel meestal uit het perspectief van de man geschreven, aangezien zij meestal de initiatiefnemers zijn.

Natuurlijk als je er na lang denken nog altijd niet goed bij voelt, moet je dat natuurlijk niet doen. je moet zoeken naar een goeie samenwerking, en dat gaat vooral door met elkaar te praten en te vertellen (of toch proberen) hoe je de dingen ziet. Aan jaloezie en wantrouwen kan gewerkt worden, maar het is natuurlijk niet altijd makkelijk.

Ik hoop dat ik je hierbij wat geholpen heb en een richting uitgestuurd.

Nog veel succes,
Polydread
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronwyn




Vrouw
Aantal berichten : 156
Leeftijd : 48
Woonplaats : Limburg
Puntensysteem : 5719
Registration date : 04-03-09

Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimedo jul 29, 2010 11:24 pm

Ik denk dat polyamorie ook wel verder gaat dan fantaseren over een trio... Dieper vooral. Het idee van een trio kan heel opwindend zijn en dat idee ook in werkelijkheid beleven is een enorme kick, maar als je over polyamorie spreekt, gaat het ook over de gevoelens die de verschillende 'deelnemers' aan dat trio voor mekaar hebben.

Seks kan je met een wildvreemde hebben. Polyamorie gaat over diepe gevoelens hebben voor verschillende mensen. En dan hoef je niet eens noodzakelijk met die verschillende mensen seksuele contacten te hebben. En ook niet noodzakelijk met meerdere tegelijk.

Maar hoe dan ook: probeer vooral open te blijven naar elkaar en te blijven praten. Misschien kan je vrouw je uitleggen waarom ze liever twee 'vreemden' zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen
Gast




Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimevr feb 18, 2011 3:16 pm

Hoi Marco,

Ik weet niet of je veel hebt aan mijn verhaal, want uitleggen kan ik het natuurlijk ook niet.
De redenen kan alleen jouw vrouw zelf maar weten.

Wat ik je wel kan vertellen is dat ik stik jaloers op je ben....
Ik probeer al tijden om mijn vrouw zover te krijgen dit een keer te doen. Het lijkt me heerlijk om toe te kijken als mijn vrouw met andere mannen bezig is!
Helaas lukt het me nog niet om haar zover te krijgen.

Het enige dat ik kan zeggen is: Als je er zelf voor open staat.... DOEN!

Gr. Jeroen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mare




Vrouw
Aantal berichten : 6
Leeftijd : 45
Woonplaats : Gent
Puntensysteem : 4832
Registration date : 05-03-11

Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimeza maa 05, 2011 1:12 pm

Ik weet dit niet hoor. Zelf zou ik het er ook niet makkelijk bij hebben. Geen slechte vraag die je stelt. Communicatie is de sleutel.
Terug naar boven Ga naar beneden
vrouw
Gast




Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimevr jun 17, 2011 4:33 pm

ik als vrouw denk dat ze als droom heeft het nog is met 2 mannen te doen... maar als ze dit met jou er bij doet dan ben jij al bekend en zal ze waarschijnlijk sneller met jou verder gaan of bang zijn om jou te kwetsen wanneer ze met de andere man bezig is... ik zou het graag is met een vrouw willen doen mijn vriend zou hier graag bij zijn maar dat wil ik liever niet... wel zou hij mogen kijken als hij wil maar het liefst zou ik een weekend alleen met een vrouw alleen zijn... denk er goed over na het is al heel wat dat ze het uitgesproken heeft en gun het haar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
vrouw
Gast




Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimevr jun 17, 2011 4:34 pm

ik als vrouw denk dat ze als droom heeft het nog is met 2 mannen te doen... maar als ze dit met jou er bij doet dan ben jij al bekend en zal ze waarschijnlijk sneller met jou verder gaan of bang zijn om jou te kwetsen wanneer ze met de andere man bezig is... ik zou het graag is met een vrouw willen doen mijn vriend zou hier graag bij zijn maar dat wil ik liever niet... wel zou hij mogen kijken als hij wil maar het liefst zou ik een weekend alleen met een vrouw alleen zijn... denk er goed over na het is al heel wat dat ze het uitgesproken heeft en gun het haar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lekkersi




Man
Aantal berichten : 1
Leeftijd : 55
Woonplaats : Lelystad
Puntensysteem : 4719
Registration date : 19-06-11

Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitimezo jun 19, 2011 12:08 pm

Beste Marco,

Ook ik ben jaloers op je. Mijn vrouw durft de stap niet te maken, terwijl ze veel fantaseert over door een groep mannen verwend te worden of dat de mannen zichzelf verwennen in een kring om haar heen of dat zij ze allemaal pijpt. Een groot deel komt uit onzekerheid van haar zijde. Voor mij kunnen liefde en sex prima gescheiden worden.

In haar vorige relatie is ze niet echt vreemd gegaan, maar heeft wel met meerdere mannen intiem gedanst. Handen op de billen, borsten en de stijve piemels tegen haar kut en kont was geen uitzondering. Ook haar ex keek er graag naar. Ze heeft zelfs in het zwembad overdag op de Dominicaanse Republiek aan aerobics gedaan, daarbij zat de instructeur echt met zijn eikel tussen haar lippen en over haar klit. Gescheiden door de stof van hun zwemkleding en onder de ogen van vele toeristen. Overigens lieten veel vrouwen zich daar gaan. Ze zette alleen ook daar niet de laatste stap.

Ik hoop dat ze meer lef krijgt en gewoon gaat doen wat ze fijn vindt. En mij laat kijken, meedoen of het later in geur en kleur vertelt.

Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou je vrouw het laten doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...   Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn vrouw wil trio met 2 andere mannen, maar zonder mij...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» neuken met andere vent
» Ik ben vrouw, niet poly, van een partner die dit wel is
» Het andere verhaal
» Ik hou van 2 mannen
» Vrouw woont samen met haar man en minnaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: