polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 neuken met andere vent

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
tina
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo dec 17, 2009 12:55 am

Sinds bijna een half jaar heb ik met regelmaat geneukt met een vriend van mijn man, we zijn beide getrouwd. Voordat ik met hem sex ging hebben het ik het uitgebreid met mijn man hierover gehad. En hij vond dit goed als het maar niet uitkwam en we geen onnodige risico's nemen. Mijn man weet dat hij altijd nummer 1 zal zijn hij is mijn rots in de branding.
Mijn minnaar weet dat mijn man dit weet. Elke keer als hij weer een bakje koffie is komen drinken vertel ik het aan mijn man dat hij weer is langs geweest en hij vraagt dan of het lekker en gezellig was. Wat id. zo is de vonken vliegen ervanaf en we doen dingen met elkaar die beide eega's (liever) niet doen.
Mijn minnaar en man treffen elkaar elke week met nog andere vrienden om er een mannenavond van te maken. De laatste tijd krijg ik nogal tegenstrijdige signalen.
Afgelopen weekend zijn ik en mijn man en hij en zijn vrouw naar een feestje geweest.
Op weg naar huis, zijn vrouw rijdt de auto en hij en ik zitten achterin mijn man naast zijn vrouw, probeert hij me te vingeren in het bijzijn van zijn vrouw tot 2 x toe duw ik zijn hand weg dit is vragen om problemen. Thuis gekomen krijg ik een geile sms waarin hij schrijft dat ik weer lekker nat en heet was. ok.
Omdat er de laatste tijd nogal weinig "actie" was sms ik naar hem en zeg als hij het niet meer ziet zitten dat hij dat dan moet zeggen en niet van die gemengde signalen af moet geven. Sms't hij terug waarin hij zegt dat we het voorlopig maar rustig aan moeten doen omdat dat voor iedereen beter zou zijn. Heb hem terug ge-sms't wat hij nou eigenlijk wil en dat pas weer van zich moet laten horen als hij weet of we met deze gein door moeten gaan of wat dan ook.
Heb zijn telefoonnummer gelijk uit mijn mobiel gegooid, wordt ik in een geile bui ook niet in de verleiding gebracht om hem te sms-en.
Ben wel enigszins overdonderd, dit had ik niet aan zien komen wat moet ik hier nu mee? Lekker in zijn sop gaar laten koken? Mijn man begrijpt mijn lichte teleurstelling maar is er net als ik niet al te rouwig over. We hebben elkaar en een x aantal kids. Dat gaat niet over, die band en de klik, mijn rots in de branding.
Ben blij dat hij me dit gunde en dat hij me hierin vertrouwde...
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6298
Registration date : 01-03-08

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo dec 17, 2009 1:21 am

Nogal fors verhaal, expliciet maar tegelijk ook heel vaag.
Paar losse bedenkingen
- prijs je gelukkig met zo'n man en soigneer hem goed Cool
- zo'n uitdagende (vinger)avontuurtjes zijn idd heel gevaarlijk
- iemand die zo dubbelzinnig communiceert zou ik idd effe op afstand houden
- je spreekt zelf buina uitsluitend over 'neuken' ea seks, gaat het hier om liefde? is er nog andere intimiteit?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Tina
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo dec 17, 2009 1:43 pm

Het ging puur over de sex. We kennen mekaars gezinnen en ik respecteer dat. Ik ben er niet opuit om zijn huwelijk te verwoesten. Maar hij speelt met vuur als hij probeert me van achterin de auto te vingeren. Hij gaf me andere sex dan mijn man dat doet, befte graag en lekker. Iets waar mijn man absoluut niet van houdt. Ik besef heel goed dat als het fysieke aspect van de liefde af gaat ik nog steeds van mijn man hou. Maar met die ander was geen sprake van liefde.
Puur het fysieke aspect
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6298
Registration date : 01-03-08

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo dec 17, 2009 3:45 pm

Het is belangrijk dat je dat zelf weet en accepteert (hopelijk de anderen ook?), maar je moet ook weten dat het pure fysieke bijna nooit blijft duren.
En dat je daar beter mee kapt voor het toch weer een sleur dereigt te worden en alle mooie stomende momenten dreigen te vergrijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gast
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo dec 17, 2009 6:40 pm

@Tina.
Het is hier op dit forum erg rustig momenteel.
Je kunt, als je wilt ook eens je licht opsteken op het forum van www.polyamory.nl en je verhaal in forum-huiskamer neerzetten.
Mogelijk krijg je dan meer reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
m&m
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: sex-liefde   neuken met andere vent I_icon_minitimema feb 15, 2010 2:43 pm

ik heb 5 jaar een gelukkige relatie met mijn vriend. We gingen regelmatig naar parenclubs en daten geregeld met andere koppels.
We gunden elkaar de sex met een ander, al hadden we hierover duidelijk onze afspraken zoals veilig vrijen.
enkele maanden geleden hebben we een man leren kennen waarmee het ontzettend goed klikt.
We hebben hem verteld over ons sexleven en wat we elkaar gunden. Hij kon dat begrijpen en zou ook sex willen met mij maar hij kon het moeilijk zonder gevoelens zien.
Natuurlijk is er altijd een aantrekking, een gevoel, anders heb je geen sex met iemand.
Er werd door ons voorgesteld om eens mee te gaan naar een club.
Maar hij had het er moeilijk mee omdat hij het nooit had gedaan en omdat hij mij voor hem alleen wilde.
dus geen pottekijkers. Mijn vriend had hiermee geen probleem daar het toch enkel voor de sex was.
We hebben dan uiteindelijk 3x sex gehad maar na de tweede keer kwamen er van mijn kant ook gevoelens bij.
Het klikt enorm goed tusssen ons en niet alleen op gebied van sex.
Toch wil ik mijn vriend niet kwijt want hij staat nog op de eerste plaats.
Maar ik vind in die andere man veel dingen terug die ik mijn mijn vriend mis.
Ik heb hem ook altijd alles eerlijk gezegd, ook over mijn gevoelens voor die andere man en over wat ik mss wel ga missen in de toekomst bij hem.
ik ben door die andere gaan beseffen dat ik in de toekomst meer ga nodig hebben.
Heb hen beiden voorgesteld om een polyamoreuze relatie te hebben.
Dan kan ik bij de ene vinden wat ik bij de andere niet vind en toch blijven we samen. voor mij natuurlijk de ideale situatie maar niet voor mijn vriend.
Wat maakt dat het nu resulteerde in 3 weken uit elkaar om na te kunnen denken wat we met onze toekomst willen.
hoe het verder moet weet ik niet maar ik mis hen beiden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
redangel
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: 2 mannen   neuken met andere vent I_icon_minitimedi feb 16, 2010 6:14 pm

hallo,

Ik ben een vrouw van 45 jaar, die een huwelijk van 20 jachter de rug heeft, en nu een relatie van 7 jaar heeft, waarvan de man vorig jaar na het uit huis gaan van onze kinderen, bij mij is komen wonen,
Sinds deze bij mij woont, heeft hij het heel moeilijk wat resulteerde in het totaal negeren van mij en andere negatieve dingen,
door een stom toeval kwam ik terug in contact met een oude jeugdvriend( ook getrouwd) die altijd al een boontje voor me had, en ik genoot vd aandacht en lieve woordjes die ik kreeg en naarmate we alkaar beter leerde kennen ook van de heerlijke getinte sm sex, waar ik al lang naar verlangde, en mijn vriend me niet wilde geven, zelfs beffen vind hij vies,
nu zijn we een half jaar verder en nog steeds zien we elkaar, en merken we dat het niet alleen klikt op sexueel vlak,
thuis is het nog steeds hetzelfde en bij hem thuis zegt hij i shet passieloos, maar wil niks doen tot zijn dochter binnen 2 j is afgestudeerd,
ik weet niet wat te doen, ik hou nog wel van mijn vriend, maar hij stelt me zo teleur en mijn jeugdvriend die ik af en toe zie maakt me geluukkig, maar ben niet zeker of daar een toekomst is???????
Terug naar boven Ga naar beneden
wim24
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimema mei 10, 2010 3:06 am

jullie sporen echt niet weten jullie dat
jullie hebben echt totaal geen repect voor jullie partner ookal denken jullie van wel
als je echt van iemand houd moet je er niet aan denken dat iemand anders bij je vrouw naar binnen gaat en zij visaversa
kan het echt niet geloven als ik dit so lees
blijf met je poten van elkaars partner af
so moeilijk is dat toch niet
beetje eer hooghouden
waar is de eer Crying or Very sad
ben dan wel jong maar niet dom Laughing Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5458
Registration date : 08-09-09

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimema mei 17, 2010 12:17 pm

Wim24,

Ik vraag me af waar jouw stelling van komt dat wij als poly-amoreuze mensen geen eer nog respect zouden hebben voor onze partners.

Bij polyamory gaat het hoofdzakelijk over wederzijds respect en vooral openheid en eerlijkheid.
Hoeveel mensen bedriegen hun partner ??? Bij ons is het bedrog er niet , het is met wederzijdse toestemming en enorm veel respect tegenover elkaar.

Ik heb zo het gevoel dat jij met zwaar bedrog te maken hebt gehad of nog hebt en je vandaaruit verder gaat beoordelen en veroordelen.

Scheer niet iedereen over dezelfde kam, het kan ook met respect en eerlijkheid en eer gebeuren alleen is het niet gemakkelijk in deze maatschappij om er zo open over te praten.
Ik denk dat iedereen van ons die in een bewuste polyrelatie zit al met de scherpe kanten van onze maatschappij in contact is gekomen. Maar ik ben van mening , als je je hart volgt en alle partijen weten waar ze staan en iedereen gaat er akkoord mee dat de maatschappij nog maar weinig inzeg zal hebben.

Misschien als je erzelf voorstaat of je is een duidelijke babbel met iemand in een polyrelatie kan doen dat je minder "hatelijk" zou kunnen staan tegenover het hele gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
tina
Gast




neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Nog steeds relatie   neuken met andere vent I_icon_minitimema jul 19, 2010 2:20 pm

Hoi iedereen ,
hier ben ik weer.
Allereerst dank ik jullie voor jullie reakties en ervaringen.
Ondertussen heb ik al ruim een jaar relatie binnen mijn relatie waarvan mijn man op de hoogte is, iedere keer als mijn minnaar geweest is is mijn man op de hoogte. Hij wil niet weten hoe of wat we allemaal hebben gedaan maar wil wel weten of hij weer geweest is.
Ik merk wel dat het me goed doet. Kom wat meer aan mijn trekken enzo. Want mijn man wil lang niet alles doen wat die ander wel wil.
Die ander is er nog steeds puur voor de sex en ook niet meer dan dat en allebei zouden we zeker niet van gezinssituatie willen ruilen!
Van beide kanten zijn er geen andere gevoelens dan lust... en das maar goed ook, want anders kon het wel eens fout gaan.
Succes aan iedereen die in eenzelfde situatie zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5458
Registration date : 08-09-09

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimema jul 19, 2010 2:41 pm

Hey iedereen,

Wij zijn nu iets meer dan een jaar met 3 en vorige week is onze relatie een stap verder gegaan.
Onze partner heeft bericht gekregen van de dokter dat hij met 100% zekerheid niet meer vruchtbaar is.
het nieuws was leuk en gerust stellend om te horen maar had bij mij niet het effect van " jaaaaaa, het is zo ver , we kunnen van bil gaan"
We hebben een jaar lang gespeeld met elkaar zonder dat er betrekking was en dat ging prima. We hadden de afspraak met 3 gemaakt ,zolang we geen zekerheid is is er geen betrekking, en zo is het ook gebleven.
Vorige week is het dan toch gebeurd. Ik ben geen preutse maar het was toch heel even raar, niet dat het niet leuk was.
Wat er nu allemaal te gebeuren staat zal tijd en de toekomst uitmaken.

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn man en partner er wilde fantasieen op nahouden waar ik niet in tegenspreek Wink

Genieten van het leven is de boodschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
GewoonGenieten

GewoonGenieten


Vrouw
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Puntensysteem : 5179
Registration date : 02-06-10

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimewo jul 21, 2010 6:58 pm

Smile
Geniet ervan met volle teugen, tis gewoon heerlijk hemels genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6006
Registration date : 18-06-08

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo aug 05, 2010 1:36 am

Ellie schreef:
.......waar ik niet in tegenspreek Wink

Genieten van het leven is de boodschap!

Hahahaha... Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5458
Registration date : 08-09-09

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedo aug 05, 2010 10:43 am

Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5458
Registration date : 08-09-09

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedi sep 21, 2010 11:21 am

Hier ben ik weer met een update Wink

Ondertussen is de relatie rustig aan het vorderen.
Alles komt op een rustige en natuurlijke manier en we genieten elke dag van kleine dingen.

De wilde fantasieen van mijn man en onze partner zijn ondertussen ook stilletjes vorm aan het krijgen hihihi

Er zijn ondertussen ook prive momenten tussen onze partner en mezelf geweest ,zalig om die vrijheid te krijgen van mijn man en zonder schuldgevoel mezelf te zijn.

Binnen 10 dagen gaan onze partner en ik voor het eerst een weekend weg. Het is al maanden geboekt en mijn man heeft geen behoefte om mee te gaan dus heeft hij zelf voorgesteld om thuis te blijven bij de kinderen.
Het is nogsteeds met een dubbel gevoel maar dat ligt aan mij en zeker niet aan mijn man of onze partner.

Ik kan maar 1 ding zeggen , IK BEN DE GELUKKIGSTE VROUW OP AARDE!!!

DANK U LIEVE SCHAT EN LIEVEKE JULLIE ZIJN GEWOON ENGELEN OP AARDE!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
GewoonGenieten

GewoonGenieten


Vrouw
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Puntensysteem : 5179
Registration date : 02-06-10

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedi sep 21, 2010 8:56 pm

hehe niet waar dat ben ik ;o)

Leuk om te horen Ellie, zalig gewoon he.

Intussen hebben wij al een paar weekendjes en vakanties met ons drietjes doorgebracht en ik kan alleen maar denken aan de volgende momenten dat we samen kunnen zijn.

Gewoon genieten is echt wel van toepassing sinds het moment dat we mekaar vonden.

Ze maken me ook alle dagen gelukkiger, en ik hoop ik hen ook een beetje meer dan voorheen ;o)

Ik kan me niet meer voorstellen dat we dit alledrie zouden moeten missen.

Terug naar boven Ga naar beneden
lovershot




Man
Aantal berichten : 6
Leeftijd : 49
Woonplaats : rond gent
Puntensysteem : 4967
Registration date : 11-10-10

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedi okt 12, 2010 4:20 pm

Prachtige verhalen hier :-)
Ik denk idd als het sexueel ook klikt tussen 3 mensen dit heel verruimend kan zijn. wijzelf hebben een paar parenclubs ervaring en swingersdating achter de rug. Dit bracht weliswaar complicaties, maar we hebben ook een paar leuke momenten gehad, vol spanning en liefde.
Geniet ! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5458
Registration date : 08-09-09

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedi okt 12, 2010 4:50 pm

inderdaad genieten !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
GewoonGenieten

GewoonGenieten


Vrouw
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Puntensysteem : 5179
Registration date : 02-06-10

neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitimedi okt 12, 2010 9:42 pm

;o) gewoon superveel genieten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





neuken met andere vent Empty
BerichtOnderwerp: Re: neuken met andere vent   neuken met andere vent I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
neuken met andere vent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: