Ik durf mijn verhaal niet goed neer te zetten, omdat er misschien meegelezen wordt door een bekende, die mijn verhaal kent.
Natuurlijk wil ik het wel, maar ik moet eerst vertrouwen vinden. Ook dat zal vast wel komen.
Ik heb wel een vraag. Ik ben heel erg verliefd, al 2 jaar op een geweldige man. Het is wederzijds. We hebben een relatie gehad, altijd een spiritueel lijntje gevoeld en op veel vlakken vullen we elkaar ook zeker aan. Dus zou je zeggen, wat is het probleem.
Nou, hij zegt dat hij in polyamoreus is. Natuurlijk hebben we het hier vaker over gehad. Want ik weet dat hij een vrouw en kinderen heeft. Ik heb inmiddels veel over het onderwerp gelezen.
Voor we samen ook opnieuw een relatie aangaan, willen we weten of ik het ook aandurf. Eigenlijk staan we zelfs op een punt, waarin we zeggen, dat we helemaal niet terug willen, maar ook niet kunnen. Puur omdat we een behoorlijke kracht vinden bij elkaar.
Ik heb deze polyamoreuze gevoelens niet, maar kan het wel voorstellen, dat hij het wel voelt. Ik wil hem daar ook vooral eigen in laten zijn. Ben ik nu erg naief? Wat ga ik tegenkomen? Maar nu vraag ik eigenlijk naar dergelijke ervaringen. Wat zijn nou eigenlijk de vragen die ik aan mijzelf moet stellen voor ik hierin stap?