polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Polyamorie en sex

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6727
Registration date : 24-02-08

Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimezo feb 01, 2009 8:30 pm

Ok, een paar van mijn posts gaat over polyamorie en een negatieve associatie met sex.
Maar dat wil niet zeggen dat er ook positieve zaken zijn.

Ook al is bij polyamorie sex optioneel en kan je een perfecte polyrelatie hebben zonder sex, kans is groot dat er uiteindelijk wel sex bij zal komen.
Ik zou zeker geen relatie willen waarbij er nooit sex in bij komt. Ik zou de passie missen.

Sex is fantastisch! cheers

Op de Nederlandse forums zal je regelmatig bdsm tegen komen, en het zal een indruk geven dat polies alles met bdsm maar dat is niet zo.
Wat waarschijnlijk gebeurt is dat mensen die al bezig zijn met bdsm automatisch al open staan voor polyamorie.

Kans is ook groot dat mensen die je tegen komt in de polyamorie ook regelmatig gaan swingen en aan partnerruil zullen doen.
Dat is werkelijkheid. Dit zijn waarschijnlijk ook mensen die vanuit die openheid in de polyamorie terecht komen.

En het is een fantastische ervaring als je sex kan hebben met beide partners op hetzelfde moment. De droom van elke man. geek
Het kan zelfs de passie binnen een koppel verhogen omdat men dan een vorm van concurentie krijgen en dus de beide partners extra moeite doen. :-)

Ook het voordeel om met verschillende van je partners naar de sauna gaat kan heel plezierig zijn. (ik heb het hier over sauna met bekenden, niet over een meeting met onbekenden in een sauna)

Volgens mij is dus binnen de polyamorie sex juist nog meer fantastisch! geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6063
Registration date : 24-02-08

Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimezo feb 01, 2009 9:08 pm

PolyToo schreef:


En het is een fantastische ervaring als je sex kan hebben met beide partners op hetzelfde moment. De droom van elke man. geek

of van elke vrouw? :p:p hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimezo feb 01, 2009 9:16 pm

snoeperke schreef:
PolyToo schreef:


En het is een fantastische ervaring als je sex kan hebben met beide partners op hetzelfde moment. De droom van elke man. geek

of van elke vrouw? :p:p hihi

Ik wou juist hetzelfde zeggen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6063
Registration date : 24-02-08

Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimezo feb 01, 2009 9:19 pm

LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimedi feb 03, 2009 5:05 pm

PolyToo schreef:

Ook het voordeel om met verschillende van je partners naar de sauna gaat kan heel plezierig zijn. (ik heb het hier over sauna met bekenden, niet over een meeting met onbekenden in een sauna)

Het is idd heel fijn om samen met al je partners naar de sauna te gaan. Met andere bekenden zou ik dit niet zo zien zitten.
Onbekenden in de sauna vind ik fijner dan dat ik bv de buurman zou tegenkomen of mijn schoonvader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5448
Registration date : 08-09-09

Polyamorie en sex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie en sex   Polyamorie en sex I_icon_minitimedi sep 08, 2009 10:55 pm

Idd ook vrouwen kunnen daar van genieten lol Razz

Ik ben samen met 2 schatten van mannen en ik mag niet klagen in bed.
Voorlopig doen we het nog heel rustig aan daar zowel onze partner als ik nog vruchtbaar zijn en wij hebben met 3 beslist om geen risico's te lopen. Niet dat kinderen niet welkom zouden zijn , want we hebben 6 kindjes maar we zijn ondertussen al grootouders dus op onze leeftijd en gezien de huidige gezinssituatie is nog een kindje erbij echt niet van toepassing.
Ook voor mezelf had ik al jaren geleden uitgemaakt dat we ons deel voor de maatschappij wel gedaan hebben en ik wil niet meer zwanger zijn. Onze partner is nu in voorbereiding om ook gesterliseerd te worden dus als dat allemaal inorde is kunnen we ongeremd de liefde bedrijven. Iets waar we alle 3 naar uit kijken.

Wat die sauna betreft , wij hebben dat anders opgelost, wij hebben een sauna thuis.
Om gezondheidsredenen hebben we die aanschaf gedaan maar we hebben al lang ondervonden dat het meer plezier geeft dan alleen maar op medisch vlak Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Polyamorie en sex
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Associatie polyamorie en sex.
» God en Polyamorie
» Zou je polyamorie aanraden?
» liedje over polyamorie
» Polyamory for dummies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: