polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?

Ga naar beneden 
+2
alegria
PolyToo
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6061
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 10:03 am

ik heb 2 relaties (mmv) en beschouw ze beiden evenwaardig doch heb ik soms meer behoefte om meer tijd door te brengen met de ene man dan met de andere. Dus steek ik wel meer tijd (en energie) in de ene relatie dan in de andere, maar dat wil niet zeggen dat ik van de ene minder hou dan van de andere...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 1:04 pm

snoeperke schreef:
doch heb ik soms meer behoefte om meer tijd door te brengen met de ene man dan met de andere. Dus steek ik wel meer tijd (en energie) in de ene relatie dan in de andere, maar dat wil niet zeggen dat ik van de ene minder hou dan van de andere...

Hangt ook van je gemoedsgesteldheid af op dat moment, dat je een keue maakt om bij die of die partner te zijn en het is mogelijk dat 1 van de parners je dan meer voldoening kan schenken dan de ander.
Dus ergens maak je onbewust toch een keuze.
Wat heel nomaal is vind ik. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 1:11 pm

Paul schreef:





Langs de andere kant denk ik toch ook dat het een beetje in de natuur van de mens zit dat hij onderscheid maakt.
flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe begin ik een polyamore relatie?
» Hulpmiddelen voor een gezonde polyamore relatie
» Valse polyamore relaties
» Wat primeert er in een relatie?
» Hotels voor polyamore mensen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: