polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hotels voor polyamore mensen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sam

Sam


Vrouw
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 48
Woonplaats : Wijgmaal
Puntensysteem : 5190
Registration date : 02-03-10

Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 4:59 pm

Collega's,

hebben jullie weet van hotels waar er ruimte is voor polyamore gasten, waar je dus met zijn drieën samen kan slapen?

Ik bedoel dan niet een love-hotel maar bijvoorbeeld aan de kust of parijs of.... enfin, om gewoon met zijn drietjes een citytrip te kunnen plannen.

Txs,

Sam
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 5:19 pm

Beetje rare vraag Sam, of begrijp ik je verkeerd? Dat kan toch in elk hotel?
Of ze bedden hebben die groot genoeg zijn voor 3p is een andere vraag, maar da's toch rap opgelost? Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Sam

Sam


Vrouw
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 48
Woonplaats : Wijgmaal
Puntensysteem : 5190
Registration date : 02-03-10

Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimema maa 15, 2010 2:42 pm

Beste fluisteraar,

we zoeken vooral een hotel waar ze er niet raar van opkijken..... en ja, we kunnen inderdaad bedden tegen mekaar schuiven maar een kingsize bed is toch leuker.....

Grts,

Sam
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimema maa 15, 2010 4:54 pm

In de meeste hotels kijken ze niet vaak meer raar op zenne.
Zolang je betaalt en de kamer netjes achterlaat is zowat alles OK

Een kingsize bed, tja, uitproberen he. Bij Porters in Antwerpen zijn ze in elk geval heel groot (en mooi), maar de prijsklasse is wel apart...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gast
Gast




Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimema maa 15, 2010 10:19 pm

Hotel "d'Italie", Lourdes in Frankrijk.

Daar is't geen probleem. Brede bedden en een derde bed op de kamer kan zo geregeld worden, als al niet aanwezig zijn.
Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5446
Registration date : 08-09-09

Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitimema apr 05, 2010 8:01 pm

Voor zo ver ik weet kan je in elk hotel een kamer van 3 reserveren.
Het zal dan niet allemaal samen zijn in 1 bed want gewoonlijk zijn de bedden maar voorzien op 2 mensen maar er staat dan gewoon een 3de bed bij in de kamer.

Wij zijn vorig jaar in september een weekend naar Londen geweest met 3 en wij hebben daar gewoon een 3persoonskamer geboekt , zonder vragen hebben ze ons gewoon de kamer gegeven hoor, geen probleem daar Wink

Je kan ook altijd naar een kamer vragen of zoeken met een super groot bed , is mss een oplossing.
Ik heb toen op het zetelbed geslapen en mijn man en onze partner samen in het gewone bed ( daar ik het minst last heb van mijn rug op een zetelbed)savonds hadden we nog gezellig met 3 samen gelegen om wat tv te kijken en voor het slapen ben ik gewoon apart gaan liggen.
Voor alles is een oplossing he maar voor 3 een kamer huren is normaal geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hotels voor polyamore mensen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hotels voor polyamore mensen   Hotels voor polyamore mensen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hotels voor polyamore mensen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?
» Veel gestelde polyamore vragen
» Hulpmiddelen voor een gezonde polyamore relatie
» Valse polyamore relaties
» Hoe begin ik een polyamore relatie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: