polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?

Ga naar beneden 
+2
alegria
PolyToo
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 04, 2008 11:11 pm

Snoes schreef:
Polytoo, Phixy is wel een vrouw Wink
Vrouw of geen vrouw, ik wil bewijzen zien.
lol! lol! lol!

Zou Phixy nu kwaad zijn op mij? geek geek geek jocolor
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 1:26 am

PolyToo schreef:

Zou Phixy nu kwaad zijn op mij? geek geek geek jocolor
lol!
hee PT,
draaf je nu niet teveel door met die geek en bordjes???

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 1:29 am

Linde schreef:
PolyToo schreef:

Zou Phixy nu kwaad zijn op mij? geek geek geek jocolor
lol!
hee PT,
draaf je nu niet teveel door met die geek en bordjes???

Wink
Mijn toetsenbord bleef steken en daarbij wie weet is die Phixy een knap jong ding, dus ik probeer een beetje weg te steken met humor dat ik verkeerd was en dan krijg ik geen kans meer he? : geek
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 1:36 am

jaja... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 1:37 am

hehe, weer even serieus nu... Smile

vrouwenfluisteraar schreef:
Ik heb zelden behoefte om meer te delen, en zij blijkbaar evenmin. Anders gezegd: als ik bij een partner ben is dat ook de enige die er voor mij is en ben ik er helemaal voor haar (en zij ook liefst voor mij Razz ).
....
Je zal mij dus niet snel zien verschijnen met minimaal 3, sorry voor de teleurstelling. Ik wil nl niemand jaloers maken.

"en zij blijkbaar evenmin?" is het dan niet eerder zo dat ze jou accepteren en jou mee willen maken zoals je bent, ondanks dat ze het zelf liever misschien ietsje anders zien?

Zouden er mensen jaloers worden hierop? Wink
Of heb je dat weleens gehoord? op de nlse polyborrel wellicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 11:06 am

vrouwenfluisteraar schreef:


Je zal mij dus niet snel zien verschijnen met minimaal 3, sorry voor de teleurstelling. Ik wil nl niemand jaloers maken. Mad


Wat ik mij afvraag. Stel er is een meeting. Hoe word er dan beslist wie er mee mag? Is er een beurtrol of lotje trekken? Mocht mijn partner tegen mij zeggen : ik ga met haar en jij mag niet mee. Ik ben doorgaans een lief meisje, maar dan zou het kot te klein zijn. In mijn ogen kweek je juist zo jaloersheid en achterdocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 2:45 pm

en ja inderdaad ik ben vrouw en sorry poly2 ik heb 2 mannen niet 2 vrouwen in mijn leven Smile

en belgie is best en eind uit de buurt vanaf noord nederland Smile misschien dat ik manlief binnen kort is een keer kan overhalen om de rit te maken mja meestal is het of manlief of vriendlief die bij de kinders blijft dus zou ik eerst een geschikte oppas moeten vinden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 8:49 pm

Linde schreef:
hehe, weer even serieus nu... Smile

"en zij blijkbaar evenmin?" is het dan niet eerder zo dat ze jou accepteren en jou mee willen maken zoals je bent, ondanks dat ze het zelf liever misschien ietsje anders zien?

Zouden er mensen jaloers worden hierop? Wink
Of heb je dat weleens gehoord? op de nlse polyborrel wellicht?

Het zal wel een beetje van de 2 zijn Linde. Sommigen willen idd wel iets meer weten, en dan vertel ik dat ook. Tenzij ik dan weer met een bepaalde partner heb afgesproken dat ik over haar niks vertel. Dan respecteer ik uiteraard die afspraak.

Tja dat kan allemaal mss een beetje complex of paranoia klinken, ik heb het altijd ervaren als een kwestie van duidelijke afspraken maken en dan werkt dat best. cheers

En dat jaloers worden, ach ja, wie het schoentje past Twisted Evil .
Ik heb daar zelf gelukkig erg weinig last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 8:56 pm

Snoes schreef:

Wat ik mij afvraag. Stel er is een meeting. Hoe word er dan beslist wie er mee mag? Is er een beurtrol of lotje trekken? Mocht mijn partner tegen mij zeggen : ik ga met haar en jij mag niet mee. Ik ben doorgaans een lief meisje, maar dan zou het kot te klein zijn. In mijn ogen kweek je juist zo jaloersheid en achterdocht.

Dat valt best mee hoor Snoes. Het loopt eigenlijk gewoon vanzelf. Da's gn kwestie van die of die mag nt. Als je elkaars voorkeuren en agenda een beetje kent wijst dat gewoon zichzelf uit.
Dat geldt net zo voor een avondje dansen, wandelen of uitgaan.

Uiteraard heb je soms wel zin om bij die bepaalde partner te zijn en zal je meer proberen om met haar dingen te doen. Maar nogmaals, het moet vooral allemaal een beetje passen.

En verder: zeker ook aanvaarden dat zij dan weer allerlei zaken met andere partners doen, ook al was je er zelf mss veel liever bij geweest.

Leven en laten leven he, zeker in PA. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 10:05 pm

Tja, als jij + jullie het idee hebben dat het goed in samenspraak verloopt, met afspraken enzo... dan gaat het kennelijk goed.

Ach, paranoia niet,
maar vind je het eigenlijk niet lastig onthouden met wie je wat hebt afgesproken? (omdat het om wat meer mensen gaat)

vrouwenfluisteraar schreef:

En dat jaloers worden, ach ja, wie het schoentje past Twisted Evil .
Ik heb daar zelf gelukkig erg weinig last van.

Het klinkt hier wel een beetje alsof het jouzelf niet uitmaakt als (een van de) anderen jaloers worden?
Hoe ga jij daar dan mee om?
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 11:01 pm

Linde schreef:
Tja, als jij + jullie het idee hebben dat het goed in samenspraak verloopt, met afspraken enzo... dan gaat het kennelijk goed.

Ach, paranoia niet,
maar vind je het eigenlijk niet lastig onthouden met wie je wat hebt afgesproken? (omdat het om wat meer mensen gaat)

vrouwenfluisteraar schreef:

En dat jaloers worden, ach ja, wie het schoentje past Twisted Evil .
Ik heb daar zelf gelukkig erg weinig last van.

Het klinkt hier wel een beetje alsof het jouzelf niet uitmaakt als (een van de) anderen jaloers worden?
Hoe ga jij daar dan mee om?

Dat valt wel mee hoor, die afspraken, al loopt er natuurlijk toch wel eens iets fout Embarassed .
Maar zoals ik al zei zijn er maar 3 vrouwen die ik wekelijks zie, de anderen veel minder.

Ik had het dan vooral over jaloersheid van anderen, ttz niet mijn partners. Vroeger lag ik daar wel eens wakker van, vooral als het mensen waren om wie ik gaf. Nu heb ik veel meer een gevoel van ze-moeten-er-zelf-maar-uitkomen. En hebben ze daardoor moeite om met mij om te gaan? So mote it be. tongue
Als een partner jaloers is, ondanks de afspraken, raken we der meestal wel weer uit. Al zijn daar ook wel een paar relaties op stuk gelopen. Dat gebeurt dan met veel pijn en soms ruzie, maar blijvende jaloezie is vgs mij dodelijk voor PA. affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 06, 2008 7:08 pm

vrouwenfluisteraar schreef:
Dat valt wel mee hoor, die afspraken, al loopt er natuurlijk toch wel eens iets fout Embarassed .
Maar zoals ik al zei zijn er maar 3 vrouwen die ik wekelijks zie, de anderen veel minder.
je zal wel een volle agenda hebben Wink

vrouwenfluisteraar schreef:

.....Al zijn daar ook wel een paar relaties op stuk gelopen. Dat gebeurt dan met veel pijn en soms ruzie, maar blijvende jaloezie is vgs mij dodelijk voor PA. affraid
hm, dat laatste ben ik wel met je eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 06, 2008 7:17 pm

Linde schreef:

je zal wel een volle agenda hebben Wink

Elke week heeft 7 dagen he, en elke dag 24 u... sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 06, 2008 7:23 pm

hahaha
heb je nog wel tijd over om te werken?? cyclops
of slapen?
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimewo aug 06, 2008 8:01 pm

Wel er zijn wel eens weken dat het spant, ik denk er dan ook serieus aan om volgend jaar het werk wat te gaan afbouwen.
Ik ben net 10j ouder dan jij dus die ratrace dat heb ik zo stilaan wel gehad. jocolor

En mss kan ik er dan nog 1 of 2 partners bijnemen Question drunken bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 07, 2008 2:12 am

phixy schreef:
en ja inderdaad ik ben vrouw en sorry poly2 ik heb 2 mannen niet 2 vrouwen in mijn leven Smile

en belgie is best en eind uit de buurt vanaf noord nederland Smile misschien dat ik manlief binnen kort is een keer kan overhalen om de rit te maken mja meestal is het of manlief of vriendlief die bij de kinders blijft dus zou ik eerst een geschikte oppas moeten vinden Razz
Wel er was een plan om een zondag de 17? tijdens de dag samen te komen zodat de kinderen ook mee kunnen. Nu dat plan is geschrapt denk ik, alhoewel ik nog steeds zou kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 07, 2008 11:33 am

hihi geloof me mijn kinderen wil je er niet bij hebben Razz

mijn oudste 2 hebben adhd en de andere 2 zijn hooguit te jong om de diagnose te krijgen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 07, 2008 8:34 pm

phixy schreef:
hihi geloof me mijn kinderen wil je er niet bij hebben Razz

mijn oudste 2 hebben adhd en de andere 2 zijn hooguit te jong om de diagnose te krijgen Razz
Vrouwenfluisteraar zal er wel voor zorgen, die heeft toch genoeg tijd nu dat hij minder moet werken.
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 07, 2008 10:35 pm

PolyToo schreef:
phixy schreef:
hihi geloof me mijn kinderen wil je er niet bij hebben Razz

mijn oudste 2 hebben adhd en de andere 2 zijn hooguit te jong om de diagnose te krijgen Razz
Vrouwenfluisteraar zal er wel voor zorgen, die heeft toch genoeg tijd nu dat hij minder moet werken.
lol!

De kleuterfluisteraar ? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 08, 2008 10:36 am

Snoes schreef:

Vrouwenfluisteraar zal er wel voor zorgen, die heeft toch genoeg tijd nu dat hij minder moet werken.

De kleuterfluisteraar ? Laughing

Dat hoofdstuk heb ik gehad. Wij hebben 4 kinderen op de wereld gezet en grootgebracht, waaronder trouiwens ook 1 ADHDer bounce , dus wat dat betreft heb ik mijn bijdrage geleverd.

Trouwens een aanrader, Polytoo, geeft je gelijk een andere kijk op PA! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 09, 2008 7:38 pm

vrouwenfluisteraar schreef:
......En mss kan ik er dan nog 1 of 2 partners bijnemen Question drunken bounce

hahaha tijd genoeg dan hè confused Wink Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 1:23 am

Linde schreef:
vrouwenfluisteraar schreef:
......En mss kan ik er dan nog 1 of 2 partners bijnemen Question drunken bounce

hahaha tijd genoeg dan hè confused Wink Smile
Zou jij dat zien zitten om veel partners te hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 16, 2008 5:10 pm

Om daar nou eens een serieus antwoord op te geven, en ik heb daar wat langer over na moeten denken:
nee. Het gaat mij sowieso niet om 'veel partners' hebben (vaak is het wel iets dat in je leven gebeurt -tenzij iemand zelf op zoek gaat naar 'veel partners' Wink )

Ik denk dat het qua intensiteit mooi genoeg is als je naast een vaste partner nog 1, hooguit 2 'lieven' hebt.

Uiteraard hoef je niets bij voorbaat uit te sluiten, maar op zoek naar veel? Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 18, 2008 8:14 pm

Ik denk dat je twee vragen aan jezelf moet stellen.
* Wil ik zelf veel extra partners hebben?
* Wil ik een onderdeel zijn van iemand die veel partners heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 02, 2008 11:19 pm

[quote="jutta"]
PolyToo schreef:



Elke menselijke relatie veronderstelt toch dat je er tijd en aandacht in steekt? Of het nu om vriend/vriendin, lief, kinderen etc...gaat.

sunny
Jutta

Is ook zo je mag de ene mens niet beter vinden dan de ander.
Ieder heeft zijn eigen waarde.
Je bent niet polyamorisch bezig als je dat doet.
Langs de andere kant denk ik toch ook dat het een beetje in de natuur van de mens zit dat hij onderscheid maakt.
flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?   Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe begin ik een polyamore relatie?
» Hulpmiddelen voor een gezonde polyamore relatie
» Valse polyamore relaties
» Wat primeert er in een relatie?
» Hotels voor polyamore mensen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: