polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 alleen zijn

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimeza maa 01, 2008 11:16 am

hoi,

Nog een vragje die deze morgen in mijn hoofd spookt.
Hebben jullie soms ook behoefte om eens alleente zijn zonder partners?
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6743
Registration date : 24-02-08

alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimeza maa 01, 2008 3:04 pm

tinkerbel schreef:
hoi,

Nog een vragje die deze morgen in mijn hoofd spookt.
Hebben jullie soms ook behoefte om eens alleente zijn zonder partners?
Ja zeker, als je teveel bij je partners bent dan ontstaat er ook spanning. Soms wil je ook zaken doen alleen maar voor jezelf of wil je een keer rusten zonder rekening te moeten houden met iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
floortje

floortje


Vrouw
Aantal berichten : 134
Leeftijd : 53
Puntensysteem : 5930
Registration date : 25-02-08

alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimeza maa 01, 2008 3:55 pm

Ik denk dat je in iedere relatie, of het nu poly of mono is, behoefte hebt aan tijd voor jezelf. Eens lekker rustig alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6079
Registration date : 24-02-08

alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimezo maa 02, 2008 2:11 pm

ben blij dat dit onderwerp ter sprake komt
want m'n 2 partners blijken dit niet echt te snappen als ik zeg
dat ik momenten eens écht alleen wil doorbrengen.. affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimezo maa 02, 2008 2:49 pm

Ja momenten alleen als je met 3 bent is moeilijk.
maar ik ben niet echt het uitgaanstype en mijn beide partners wel dus die momenten alleen komen er wel.
Maar dan heb je als moeder het bijkomende probleem dat als je partners je alleen laat je nog altijd mama bent. De kindjes kunnen moeilijk mee gaan drinken. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimedi maa 11, 2008 8:30 pm

jow,

het doet raar om eens alleen te zijn.
de relatie tussen ons drie wordt sterker en sterker.
wanneer ik dan een dag thuis ben (bij mijn ouders) dan mis ik mijn twee schatjes zo.
ik ben dan wel alleen voor een dag maar het gemis is zo groot.

maar we zijn geen watjes
ik to niet

geek

is wel raar, zo echt iemand missen.
scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimewo maa 12, 2008 1:50 am

Ik heb er een hele simple oplossing voor...

A: ik pak een boek en verdwijn in de magische trans ik merk echt geen fuck meer van mijn omgeving.

B: ik ga naar de sauna alleen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimewo maa 12, 2008 11:27 pm

[quote="phixy"]Ik heb er een hele simple oplossing voor...

A: ik pak een boek en verdwijn in de magische trans ik merk echt geen fuck meer van mijn omgeving.


nice
bij mij zou da nie echt lukken denk ik.
ik ben nu eenmaal een denker terwijl dat dat soms niet nodig is.
hoe noemen ze dat dan: een bezinner geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimedo maa 13, 2008 10:03 am

Juist voor denkers zijn boeken heel erg goed. Smile

Denkers kunnen over het algemeen hele werelden scheppen met hun geest daarom lees ik zelf fantasie verhalen. Bij mij gaat die hele wereld leven zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimedo maa 13, 2008 11:17 am

Ik ben regelmatig alleen en heb daar ook behoefte aan. Bezinning, muziek maken, bij jezelf komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimezo maa 16, 2008 8:07 pm

corazon [m] schreef:
Ik ben regelmatig alleen en heb daar ook behoefte aan. Bezinning, muziek maken, bij jezelf komen.

ik kan eerder tot mezelf komen terwijl ik schilder. weet soms niet wat er rond me gebeurd, hoor de mensen niet.
de kleuren glijden over het doek heen en mijn gevoel vloeit dan mee. het is heerlijk om eens tot jezelf te kunnen komen, maar ik mag er niet te diep in gaan, want dan denk ik teveel over wie ik ben en wat ik doe.
alles zit heel goed in de relatie en alles zit goed met mezelf, maar tijdens het schilderen denk ik dan zo hard aan die MAAR, WAAROMen die ALS.
ik weet dat het niet mag, maar uit dat denken kan ik me optrekken om dan door te gaan en alles positief te zien.

ja sorry ben een raar mens,
en der zijn der vele die dat kunnen bevestigen.
vele groetjes!
hoe komen jullie tot rust, of tot comfrontatie met jezelf?


lot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimema maa 17, 2008 2:15 am

lot schreef:
denk ik dan zo hard aan die MAAR, WAAROMen die ALS.
ik weet dat het niet mag, maar uit dat denken kan ik me optrekken om dan door te gaan en alles positief te zien.
lot

Die MAAR WAAROM en ALS zijn anders heel belangerijk hoor Smile we zijn twijfels vaak als eng en bedrijgend voor ons gelukkige leventje maar vragen stellen en waaks zijn voor al je gevoelens is heel erg belangerijk in een balans houden.

Als ik jou was zou ik me niet proberen af te sluiten voor de MAAR WAAROM en ALS want een verstandig mens denkt naast het heerlijke genieten van het leven ook na over de dag van morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimema maa 17, 2008 10:01 pm

Als ik jou was zou ik me niet proberen af te sluiten voor de MAAR WAAROM en ALS want een verstandig mens denkt naast het heerlijke genieten van het leven ook na over de dag van morgen.[/quote]


dank je! maar soms is het beangstigend.
maar idd er moet over nagedacht worden en gebabbeld worden.
alleen dan heb je een beeld over wat morgen zal brengen Cool

dank je
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimema maa 17, 2008 10:10 pm

Is dat beeld dat morgen zal brengen dan zo erg?
Vragen heb je en je moet ze stellen al krijg je er niet altijd antwoord op.
En soms moet je gewoon de sprong nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimema maa 17, 2008 10:59 pm

tinkerbel schreef:
Is dat beeld dat morgen zal brengen dan zo erg?
Vragen heb je en je moet ze stellen al krijg je er niet altijd antwoord op.
En soms moet je gewoon de sprong nemen.

da beeld is verrassend, ik hou niet van verrassingen wil soms te veel weten.
weet niet wat er mij zal te wachten staan.
jullie zijn een gezin in huis waar iemand bij komt, weet niet wat het echt zal geven. ben wat bang.
wil dat het goed loopt.
weet niet hoe ik het hier thuis moe zeggen voor de sprong te maken.
mss gewoon: salu ma en pa of (mema en pepa geek )
dan zijn ze kapot
pf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimedi maa 18, 2008 3:27 pm

Zo ver ik begrepen heb hoor je al gewoon erbij hoor Smile

Maar wat heel erg belangerijk is is dat je niet gaat doen alsof die als,maar,waarommetjes er niet zijn.

Ze zijn er omdat je met vragen zit als je antwoorden vind op je vragen komen de vragen ook steeds minder.

Heb ik een heel mooi voorbeeld van:

Ik had altijd moeite met mijn vriend en het kijken naar andere meiden enzo en kon maar niet voor mezelf beslissen waarom ik dat zo moeilijk vond.

Tot vorrige week ... tijdens de sex riep hij mijn naam toen hij klaar kwam en toen wist ik het hij houd echt van me door en door.... dat antwoord miste ik schijnbaar nog een beetje.

En wat de toekomst brengt volg je hart en het zal je vreugde en pijn brengen de pijn is nodig om te beseffen wat voor moois de vreugde geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitimedi maa 18, 2008 10:45 pm

phixy schreef:


En wat de toekomst brengt volg je hart en het zal je vreugde en pijn brengen de pijn is nodig om te beseffen wat voor moois de vreugde geeft.



prachtig gezegd!
zal dat onthouden
Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





alleen zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: alleen zijn   alleen zijn I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
alleen zijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» intieme vriendschap versus polyamorie
» Je zal het maar zijn
» Wat zijn de consequenties van polyamorie?
» Monogamy en zijn problemen
» Polyamorie activisten zijn meestal vrouwen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: