polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De verscheidenheid in relaties!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimedo maa 05, 2009 3:25 pm

In een eerder topic heb ik me voorgesteld en verteld dat ik SM gericht ben, ik ben daar toen niet verder op ingegaan.
Dit ga ik nu wel doen, want ik heb gekozen voor een Polyamorie relatie omdat ik een nieuwe vaste D/s relatie heb!
Rob en ik zijn SM gericht, ik ben onderdanig en Rob is dominant, wij waren elkaars eerste partners in de BDSM!
Door Rob ben ik me bewust geworden van mijn onderdanigheid, en samen zijn we het gaan opbouwen. Wij zijn in BDSM style getrouwd, als eerste SM paar in Den Haag!
Door omstandigheden is na 7 jaar aan onze D/s relatie een einde gekomen, zeg maar dat we uit elkaar zijn gegroeid! Om deze beslissing te nemen gaat niet in je kouwe kleren zitten, er zijn dan ook veel traantjes gevloeid want.......ik kan en wil niet meer zonder dominantie binnen mijn vaste relatie, onderdanig zijn is mijn primaire behoefte en hoe moet het nu verder met Rob en mij, nu wij dat niet meer samen hebben en een vanilla ( zo noemen wij een "gewone" relatie) relatie hebben? Ik weet dat ik dat niet lang kan volhouden hoeveel ik ook van Rob hou!
Maar zoals het spreekwoord luid: "na regen komt zonneschijn", ja inderdaad, ik heb eerder geschreven dat ik nu een nieuwe vriend heb.
Marcel, kennen we al vanaf onze begin tijd, en Marcel is mijn nieuwe dominant en wij hebben nu een vaste D/s relatie. Marcel is een ervaren dominant, en als D/s stel hebben wij een mooie toekomst samen!
Ik ben gisteren voor de tweede keer vanaf 12 uur tot vannacht bij hem geweest, we hebben het heerlijk samen en doen leuke spontane dingen!
Ja, dan kom ik op het gevoel van willen blijven slapen bij mijn meester, niet naar huis willen na een heerlijke en spannende dag.........
Rob en ik hebben hele duidelijke afspraken gemaakt, één daarvan is dat we na onze date thuis komen en naast elkaar slapen..... samen wakker worden, en daar hou ik me aan!
Dat dit alles niet makkelijk is daar zal Rob ook mee te maken gaan krijgen, hij heeft gisteravond namelijk zijn eerste date met een andere vrouw gehad. Maar dat zal Rob jullie zelf wel vertellen......
Praten, praten hierover, over al je gevoelens praten is de belangrijkste voorwaarde!!!!!
Ga het niet opkroppen, want daar komt geheid ellende van.
Je hebt de keus, of je kiest voor genieten, het mooie dat je wordt gegunt door je primaire partner of, je kiest voor ellende, ruzie, scheiding van je primaire partner, met het risico dat je met hangende pootjes terug wil omdat je in een vlaag van........gehandeld heb! Maar dan is de aangedane schade te groot om te herstellen.
Als het ervan gaat komen dat je later alsnog kiest voor de nieuwe vriend/vriendin, dan weet je dat je er goed aan doet en dat het zo is uitgestippeld in je leventje!
Lieve groetjes van Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimedo maa 05, 2009 9:13 pm

Van SM en BDSM ken ik niets en ook niet in geintereseerd, maar de rest van je uitleg kan ik je enkel en alleen maar gelijk geven!
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimedo maa 05, 2009 9:33 pm

Happy, jullie hebben blijkbaar de zoveelste variatie gevonden om PA in te vullen, en dat vind ik nu net zo fijn aan mensen die echt op zoek gaan naar een respectvol pad om liefde in hun leven rijker te maken dan een 1-2-1 relatie.

Jullie zullen ongetwijfeld nog nieuwe situaties beleven, andere afspraken maken, maar dat lukt allemaal wel als je zo open en eerlijk kunt blijven als je beschrijft.

Overigens, er is hier net een boeiende film uit: 'de SM-rechter'. Een waar gebeurd verhaal over een man die een paar jaar geleden op een schandelijke wijze uit zijn ambt & burgerrechten is ontzet omdat hij met z'n vrouw aan SM deed.
Soms waan je je nog echt in de middeleeuwen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimevr maa 06, 2009 1:57 am

Boeiend om eens wat meer te lezen over dat BDSM.
Zelf heb ik geen behoefte... ik hou erg van vanille-ijsjes.. Cool Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5844
Registration date : 04-06-08

De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimevr maa 06, 2009 1:47 pm

Mooi verhaal, welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
enki

enki


Vrouw
Aantal berichten : 96
Leeftijd : 56
Woonplaats : Mechelen
Puntensysteem : 5859
Registration date : 17-06-08

De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitimevr maa 06, 2009 2:07 pm

vrouwenfluisteraar schreef:


Overigens, er is hier net een boeiende film uit: 'de SM-rechter'. Een waar gebeurd verhaal over een man die een paar jaar geleden op een schandelijke wijze uit zijn ambt & burgerrechten is ontzet omdat hij met z'n vrouw aan SM deed.
Soms waan je je nog echt in de middeleeuwen...

boeiende film, wel een mooie woordspeling Very Happy

By the way, je weet toch waar die rechter zetelde hé, VF? Inderdaad, in ons kleine dorpje! En na ontzet te zijn geweest uit z'n ambt, heeft hij trouwens nog een tijdje een café'tje gehad aan de Dijle met een toepasselijke naam (al kon de arme man er niets aan doen want het café'tje heette al zo van voordien) ... Het Keldertje Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De verscheidenheid in relaties! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verscheidenheid in relaties!   De verscheidenheid in relaties! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De verscheidenheid in relaties!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» meerdere relaties
» Valse polyamore relaties
» Open en gesloten poly relaties

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: