polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Polyamorie-café in Groningen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4523
Registration date : 30-07-12

Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitimedo jan 03, 2013 6:20 pm

Misschien wat uit de richting voor de Belgen, maar aangezien er hier ook de nodige Nederlanders rondlopen... Een polyamorie-café in Groningen:

http://www.groothartcoaching.nl/blogs/polyamoriecafe
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitimedo jan 03, 2013 9:53 pm

Ik heb hier een mixte gevoelens over.

Ik begrijp dat mensen nood hebben om over polyamory te praten, maar al die poly cafee's beginnen meer en meer een indruk te geven dat het een of ander commerciële therapie sessie is voor mensen in relatieproblemen.

Polyamory word op die manier geassocieerd met slechte relaties. Waarom zou je anders naar zo'n sessie gaan?

Nu ik begrijp Ageeth. Polyamory promoten is haar permanente job en je hebt en inkomen nodig om dat te kunnen promoten.
Maar langzaam aan verandert polyamory in iets die meer en meer op een zelfhulpgroepje word zoals de Weight Watchers of de AA.

Het word minder en minder geassocieerd met iets fantastisch en wonderlijke en spontaan is.
Het wordt minder en minder geassocieerd met iets die liefde uitstraalt, iets uitdagende en ongelooflijk opwindend.
Het word minder en minder geassocieerd met een hele diepe en wonderlijke ervaring die je relatie nog intenser en wonderlijker kan maken.
Het word minder en minder geassocieerd met het feit dat je poly bent omdat het in je natuur is en polyamory jouw natuurlijke element zonder je te moeten opsluiten in een gesloten monogame instelling omdat het zo hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitimevr jan 04, 2013 11:28 pm

Ik deel de gemixte gevoelens.
Er zijn elders al eerder discussies over gevoerd, dus dat hoeft niet te worden herhaald.
Wel weet ik dat de pioniers in NL, degenen die het Eerste Nederlandse Polyamory Website hebben gestart, wars waren van elke commerciële doeleinden in PA gelederen.
Zo weet ik, dat er hun meerdere keren geld is geboden voor de site omdat de aanbieders van geld het vonden passen in hun concept, wat dat dan ook zijn mag.
Rene wilde er niet van weten.
Alleen, je kunt geen andere initiatieven daardoor tegenhouden, dus zijn er andere fora bij gekomen met meer en minder succes en andere websites, en ook datingsites.
Al dan niet commerciëel.
Ook tussen de datingsites zit er verschil, lees de intropagina's van die sites er maar op na.
Mogelijk heeft ook de komst van die andere site op commerciëele basis, er toe geleid dat Rene de mailfunctie van zijn site heeft stilgelegd, naast de opvallende spamaanval die er heeft plaatsgevonden.

Kernvraag blijft wel:

Wat weegt zwaarder?

Geld verdienen met PA of de PA-ideologie nastreven op niet commerciëele basis..

Is het één met het ander te verenigen?

Aan de andere kant is het wel weer mooi dat er eens iets in Groningen wordt opgezet.

Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6286
Registration date : 01-03-08

Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitimedi jan 08, 2013 2:03 am

Ingres schreef:

Wat weegt zwaarder?
Geld verdienen met PA of de PA-ideologie nastreven op niet commerciëele basis..

Ik vind dit een zéér merkwaardige vraagstelling.
Zo in de stijl van wat is beter: zout op je frietjes of een blauwe lucht?

Kort gesteld:
- nogmaals (en tot treurens toe): er valt daar helemaal geen geld te verdienen
- het gaat ook niet om het nastreven van welke ideologie dan ook.

Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gast
Gast




Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitimedi jan 08, 2013 12:06 pm

De lucht is niet blauw, maar grijs.
Maar eens breekt de zon wel weer door... Cool

Kennelijk is PA nu ook al een religie geworden.
Een levensfilosofie is het al.

Prettige dag verder.

PS: Wat het patatje betreft, zou je er wellicht eens aan kunnen denken om Goedele en Urbanus vrijblijvend uit te nodigen voor een PA-Cafébijéénkomst.
Wanneer ze er geld voor vragen, weet je genoeg....

En in de link hierboven, in het eerste bericht, kun je een tarieflijst vinden.
Dat is toch duidelijk zat, zou ik zo zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Polyamorie-café in Groningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamorie-café in Groningen   Polyamorie-café in Groningen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Polyamorie-café in Groningen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» God en Polyamorie
» liedje over polyamorie
» www.polyamorie.nl
» Depressieve partners in polyamorie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: media-
Ga naar: