polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 welke hobby

Ga naar beneden 
+2
Linde
Evy
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6084
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimeza nov 22, 2008 10:48 pm

nu las ik dat poly2 graag foto's maakt.. vroeg ik me af of er nog mensen zijn met een of andere hobby.. wie weet kunnen we hier elkaar wat helpen of ideeën uitwisselen?

ikzelf ben net begonnen met een nieuwe hobby.. ik maak gelkaarsen.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimezo nov 23, 2008 11:44 am

snoeperke schreef:

ikzelf ben net begonnen met een nieuwe hobby.. ik maak gelkaarsen.. Smile

heeey leuk, bijzonder!


Ik fotografeer ook graag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimezo nov 23, 2008 1:08 pm

Ik speel klassieke gitaar. Mss is er iemand in de buurt die ook een instrument speelt, en af en toe wil mee spelen. Iemand die ook noten kan lezen, want ik ben nog niet zo goed dat ik juist kan uitleggen welke akkoorden iemand bij mijn noten kan spelen. Ik kan alleen maar noten lezen een een beetje gitaar spelen.

Groentjes,
Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimema nov 24, 2008 12:32 am

Speel geen noten, en lees ook geen gitaar
oh eh, andersom Wink


cheers Klassiek gitaar, dat hoor je niet vaak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 4:35 pm

Mijn passie is geschiedenis. Niet echt een tastbare hobby zoals fotografie, gelkaarsen en gitaar spelen.

Direct daaraan verbonden zijn veel boeken lezen, uitstappen maken en reizen. Die laatste 2 zijn perfect combineerbaar met Polytoo zijn hobby Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6084
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 7:57 pm

Snoes schreef:
Mijn passie is geschiedenis.

welke geschiedenis? belgie? egypte? rome?...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 8:55 pm

Snoes schreef:
Mijn passie is geschiedenis. Niet echt een tastbare hobby zoals fotografie, gelkaarsen en gitaar spelen.

Direct daaraan verbonden zijn veel boeken lezen, uitstappen maken en reizen. Die laatste 2 zijn perfect combineerbaar met Polytoo zijn hobby Very Happy

Dat wordt nog wat met jullie 2 dan Very Happy

Maar boeken lezen en uitstappen maken ligt ook wel in mijn lijn. Kan alleen niet echt weg uit Antwerpen, ik moet in de buurt van mijn vrouw blijven. Dus ik reis maar in mijn dromen Cool En via boeken, dat is ook wel interessant. Met een boek kan je even heel ver weg zijn, maar dan lekker op je eigen bank, bij je eigen koelkast, en als het over een of ander koud land gaat, bij je eigen verwarming. Smile

Groentjes,
Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 9:16 pm

snoeperke schreef:
Snoes schreef:
Mijn passie is geschiedenis.

welke geschiedenis? belgie? egypte? rome?...

Toen België nog niet bestond Wink

Maar er is zoveel en dat wisselt af. Nu ben ik een boek aan het lezen wat zich afspeelt in de gouden eeuw in Amsterdam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 9:22 pm

willemII schreef:


Dat wordt nog wat met jullie 2 dan Very Happy

Maar boeken lezen en uitstappen maken ligt ook wel in mijn lijn. Kan alleen niet echt weg uit Antwerpen, ik moet in de buurt van mijn vrouw blijven. Dus ik reis maar in mijn dromen Cool En via boeken, dat is ook wel interessant. Met een boek kan je even heel ver weg zijn, maar dan lekker op je eigen bank, bij je eigen koelkast, en als het over een of ander koud land gaat, bij je eigen verwarming. Smile

Groentjes,
Willem

Ja, dat vind ik ook genieten. Om helemaal in de sfeer van een bepaald land in een bepaalde tijd te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 9:45 pm

willemII schreef:
... als het over een of ander koud land gaat, bij je eigen verwarming. Smile

...en als je dat boek in de zomer leest, ben je verbaast dat als je opkijkt de zon schijnt...!
sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6084
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 10:25 pm

Snoes schreef:
snoeperke schreef:
Snoes schreef:
Mijn passie is geschiedenis.

welke geschiedenis? belgie? egypte? rome?...

Toen België nog niet bestond Wink

Maar er is zoveel en dat wisselt af. Nu ben ik een boek aan het lezen wat zich afspeelt in de gouden eeuw in Amsterdam.

ik vind egypte echt boeiend, niet dat ik de datums ga studeren en kijken wie wanneer geleefd heeft enzo
maar gewoon, het hoe en wat van de gebouwen, cultuur, hun kennis van geneesmiddelen enz
ben er paar jaar terug geweest en vond het P R A C H T I G

'k hoop dat ik er ooit nog eens naartoe kan, naar cairo en naar het museum in cairo Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimewo nov 26, 2008 11:17 pm

Egypte is eigelijk onbekend gebied, ben er nog nooit geweest. Maar ik ga het niet zo ver zoeken. Mijn favoriete reisbestemmingen zijn : Nederland, Engeland, Denemarken. Italië ook wel, maar in Rome ben ik ook nog niet geweest. Nog veel te zien Smile

@ Willem, in Antwerpen zelf is ook veel te zien. Maar hoe dichter bij huis, hoe minder rap je iets gaat bezoeken. Want ik denk het kan altijd nog als je plots een inval krijgt, het is niet ver. Maar ik moet vaststellen dat het vaakst word uitgesteld. Dat je aan dingen die verder zijn eerder voorrang geeft. Sinds ik dat besef, is het al gebeterd hoor. Maar ik ben nog steeds bezig met de ontdekking van Antwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 1:58 pm

Linde schreef:
willemII schreef:
... als het over een of ander koud land gaat, bij je eigen verwarming. Smile

...en als je dat boek in de zomer leest, ben je verbaast dat als je opkijkt de zon schijnt...!
sunny

Dan lees je een boek over de Provence, en dan denk je dat je er al bent Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 2:13 pm

Snoes schreef:
Egypte is eigelijk onbekend gebied, ben er nog nooit geweest. Maar ik ga het niet zo ver zoeken. Mijn favoriete reisbestemmingen zijn : Nederland, Engeland, Denemarken. Italië ook wel, maar in Rome ben ik ook nog niet geweest. Nog veel te zien Smile

@ Willem, in Antwerpen zelf is ook veel te zien. Maar hoe dichter bij huis, hoe minder rap je iets gaat bezoeken. Want ik denk het kan altijd nog als je plots een inval krijgt, het is niet ver. Maar ik moet vaststellen dat het vaakst word uitgesteld. Dat je aan dingen die verder zijn eerder voorrang geeft. Sinds ik dat besef, is het al gebeterd hoor. Maar ik ben nog steeds bezig met de ontdekking van Antwerpen.

Ik heb al heel wat gezien in Antwerpen hoor. Veel in de buurt van de Grote markt, de begijnhofjes bij de Ossenmarkt. Maar ook Deurne en Wilrijk. Ik wandel heel veel tegenwoordig, om wat spanning kwijt te raken. Soms pak ik de bus en ga wat verderop in een andere wijk van Antwerpen wandelen. Ik denk dat ik heel wat meer van Antwerpen heb gezien dan de meeste die hier wonen. Ik rij trouwens ook op zondag ook een paar uurtjes taxi. Dus dan ik zie ik wel heel wat van Antwerpen. Ken ook al een en ander van de geschiedenis. De Brialmontlinie en de groeigeschiedenis van Borgerhout waar ik zelf met veel plezier woon. Neen, wat dat betreft. Er valt natuurlijk nog wel veel te weten over Antwerpen wat ik nog niet weet. Misschien dat ik later als ik alleen ben wel een cursus gids ga volgen om nog meer te weten. Ik vind Antwerpen een hele toffe stad. Je hebt hier wel veel. Maar af en toe even weg zou geen kwaad kunnen. Maar dat komt ooit nog wel. Wellicht zou je mij een en ander van de stad nog kunnen laten zien wat ik nog niet weet. En daar uiteraard de geschiedenis over vertellen. Dus als je nog eens een wandeling plant, denk aan mij. Misschien hebben meer mensen zin om mee te gaan, mag je eens gidsen. Hoeft niet met veel te zijn, gewoon met de mensen die hier in de buurt wonen, en ieder die van ver wil komen is ook welkom. Maar het moet niet. We hoeven er niet echt een meeting van te maken, ik heb het idee dat dat toch niet echt lukt de laatste tijd. Gewoon zeggen wanneer we gaan wandelen, en zijn we met 3, dan zijn we met 3, zijn we met 10, dan zijn we met 10. Wat denk je daarvan?

Groentjes,
Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 3:52 pm

Ik vind het een prima idee. Ik ben er zeker voor te vinden en Polytoo met zijn fototoestel vast ook wel Very Happy

Maar als ik je bericht lees krijg ik de indruk dat jij mij gaat gidsen ipv ik jou. Jij kent wsl Antwerpen nog beter. Ik woon zelf niet in Antwerpen. Ik heb daar alleen mijn weekendverblijf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 5:00 pm

Snoes schreef:
...... Ik heb daar alleen mijn weekendverblijf Wink

hihi, wat klinkt dat chic, Snoes! Als een queen prinses... Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 5:40 pm

Snoes schreef:
Ik vind het een prima idee. Ik ben er zeker voor te vinden en Polytoo met zijn fototoestel vast ook wel Very Happy

Maar als ik je bericht lees krijg ik de indruk dat jij mij gaat gidsen ipv ik jou. Jij kent wsl Antwerpen nog beter. Ik woon zelf niet in Antwerpen. Ik heb daar alleen mijn weekendverblijf Wink

We zullen eens van te voren zien wie er wat weet hè? Dan kunnen we dat bij elkaar leggen en zien wat we op een middag eens kunnen bekijken. Ik ben er nog niet aan toegekomen om bijvoorbeeld het Museum voor Schone Kunsten te bekijken, dus misschien is het dan eens het moment. Op Het Zuid dan achteraf eens een bakkie koffie gaan drinken. Of nog doorwandelen, kan ook een en ander over het station vertellen. Ik zal wel eens zien welke geschiedkundige info die interessant is ik nog kan opdiepen.

Groentjes,
Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Gast
Gast




welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 5:51 pm

willemII schreef:
Ik ben er nog niet aan toegekomen om bijvoorbeeld het Museum voor Schone Kunsten te bekijken, dus misschien is het dan eens het moment. Op Het Zuid dan achteraf eens een bakkie koffie gaan drinken. Of nog doorwandelen, kan ook een en ander over het station vertellen. Ik zal wel eens zien welke geschiedkundige info die interessant is ik nog kan opdiepen.

Willem

Wel het museum voor schone kunsten daar ben ik ook nog niet geraakt. Staat al lang op mijn lijstje.

Klinkt al intersant Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 6:48 pm

Snoes schreef:
willemII schreef:
Ik ben er nog niet aan toegekomen om bijvoorbeeld het Museum voor Schone Kunsten te bekijken, dus misschien is het dan eens het moment. Op Het Zuid dan achteraf eens een bakkie koffie gaan drinken. Of nog doorwandelen, kan ook een en ander over het station vertellen. Ik zal wel eens zien welke geschiedkundige info die interessant is ik nog kan opdiepen.

Willem

Wel het museum voor schone kunsten daar ben ik ook nog niet geraakt. Staat al lang op mijn lijstje.

Klinkt al intersant Smile

Nou, waar en wanneer dan? Polytoo, ook wat voor jou? Nog andere Antwerpenaars? Niet allemaal tegelijk cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6748
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 8:42 pm

Ik heb het gevraagd aan mijn fototoestel, en die zegt ja! geek
Maar geef mij wel een beetje tijd om wat te recupereren want ik werk nu praktisch dag en nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5853
Registration date : 04-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 10:32 pm

PolyToo schreef:
Ik heb het gevraagd aan mijn fototoestel, en die zegt ja! geek
Maar geef mij wel een beetje tijd om wat te recupereren want ik werk nu praktisch dag en nacht.

Ha, en met welke tijd ben je dan nu aan het computeren? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6084
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 11:42 pm

haha inderdaad willem..

polytoo, b e t r a p t surfen op het werk! mag niet hé Evil or Very Mad

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 11:45 pm

hahaha Wink

...dat moet haast wel in werktijd zijn... Wink


offff: hij heeft z'n werk mee naar huis genomen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6084
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimedo nov 27, 2008 11:49 pm

Linde schreef:

offff: hij heeft z'n werk mee naar huis genomen scratch

oei ja zo had ik het nog niet bekeken Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6748
Registration date : 24-02-08

welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitimevr nov 28, 2008 12:17 am

snoeperke schreef:
Linde schreef:

offff: hij heeft z'n werk mee naar huis genomen scratch

oei ja zo had ik het nog niet bekeken Laughing
Ik zit nu thuis, maar soms is de compiler zoooo traag dat ik dan eventjes tijd heb voor iets anders.
Eind volgende week is het dikke rust en ik ben van plan om dit weekend ook te rusten. geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welke hobby Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke hobby   welke hobby I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welke hobby
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Andere-
Ga naar: