polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gezocht: Mensen voor mooie documentaire

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Gezocht: Mensen voor mooie documentaire Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Mensen voor mooie documentaire   Gezocht: Mensen voor mooie documentaire I_icon_minitimewo okt 15, 2008 3:44 pm

Wij zijn een groepje masterstudenten aan de Universiteit van Amsterdam die een documentaire gaan maken over polyamorie/polygamie. Het is de bedoeling dat het een serieuze, maar ook wel echt een leuke film wordt die mensen aan het denken doet zetten. Een goede kans om vooroordelen en clichés te doorbreken! Ik zie dat jullie hier al genoeg oproepen voor media krijgen, maar toch hoop ik dat iemand van jullie het toch leuk vindt en aandurft om ons hierbij te helpen.

Heb je interesse of wil je meer weten, stuur even een berichtje!
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Gezocht: Mensen voor mooie documentaire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Mensen voor mooie documentaire   Gezocht: Mensen voor mooie documentaire I_icon_minitimedo okt 16, 2008 1:15 am

Matthijs schreef:
Wij zijn een groepje masterstudenten aan de Universiteit van Amsterdam die een documentaire gaan maken over polyamorie/polygamie. Het is de bedoeling dat het een serieuze, maar ook wel echt een leuke film wordt die mensen aan het denken doet zetten. Een goede kans om vooroordelen en clichés te doorbreken! Ik zie dat jullie hier al genoeg oproepen voor media krijgen, maar toch hoop ik dat iemand van jullie het toch leuk vindt en aandurft om ons hierbij te helpen.

Heb je interesse of wil je meer weten, stuur even een berichtje!

Ik denk dat Ageeth Veenemans jullie een stuk op weg kan helpen want ik denk dat ze ondertussen veel polyamore mensen kent. Ze heeft een web site: http://www.polyamorie.nl en ik denk dat ze zeker geintereseerd zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Mensen voor mooie documentaire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hotels voor polyamore mensen
» Wetenschappelijk vragenlijst voor polyamory. Mensen DOEN!
» Gezocht! koppels voor reportage
» Gezocht: verhalen over liefde (boek)
» documentaire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: media-
Ga naar: