polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6730
Registration date : 24-02-08

Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om? Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om?   Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om? I_icon_minitimewo feb 27, 2008 1:45 am

Ik leer iemand nieuw kennen waar het heel goed mee klikt, hoe ga ik er mee om en hoe ga ik met mijn partner mee om. Een nieuwe verliefdheid kan heel intens zijn en de neiging hebben om mijn huidige partner wat te verwaarlozen, maar hoe gaan jullie er mee om?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om?   Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om? I_icon_minitimevr maa 07, 2008 12:01 pm

hoi,

Voor mij is de liefde ook nieuw.
Je hebt inderdaad de neiging om naar die nieuwe liefde toe te gaan.
Denk dat dat komt omdat dat opnieuw een boeiende ontdekingstocht is al heb ik opnieuw ook een ontdekkingstocht met mijn oude liefde wij ontdekken momenteel nieuwe dingen van elkaar die we via onze nieuwe liefde ontdekken.
Denkdat iedere nieuwe liefde ook voor een heropflakkering van de oude liefde zorgt.
Met tijd gersteld het evenwicht toch en mijn oude liefde laat het me zeker weten als ik hem wat aan de kant zet hij laat van hem horen. geek

Ik besluit met de zin dat iedere nieuwe liefde het oude doet herontdekken.

grtjs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Einde van een relatie, hoe gaan jullie er mee om?
» oude geliefden
» jullie mening?
» Voor de nieuwe leden
» Wat is voor jullie een relatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: