polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Beinvloeding van ouderen in de polyamorie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Beinvloeding van ouderen in de polyamorie Empty
BerichtOnderwerp: Beinvloeding van ouderen in de polyamorie   Beinvloeding van ouderen in de polyamorie I_icon_minitimedi jun 10, 2008 2:00 am

Deze site heeft veel jongere mensen, en een paar oudere pe's die bijna op ensioen mogen gaan. lol!

Het vooedeel van de ouderen is dat die een hele grote levenservaring hebben en wijsheid (kuch kuch), ik bedoel sommigen toch.

Wat ik me af vraag is of het wel goed is om de wijsheid van de ouden van dagen te vertellen zodat de jongeren dat kunnen lezen? Wordt hun bedrag niet teveel beinvloedt?

Hoe kom ik nu tot die gedahte?
Wel stel dat ik als oudere hele slechte ervaing heb meegemaakt, en ik zit hier op de forums te verkondigen dat alle mannen slecht zijn, dat alle mannen smeerlappen zijn en hoerenlopers en hun vrouw bedriegen. Nu kans is groot dat een jongere dan gaat rond kijken en dat ook daadwerkelijk zal beginnen te zien. Resultaat is dat die gedeprimeerd worden, niet meer geloven in de prins op het wit paard en dus op het einde van haar leven sterft als een gefrustreede maagd. lol!

Feit is dat heel lang geleden toen de dieren nog spraken en wij nog jong waren, wij van niets wisten? Geen GSM, geen Internet, dus ook niet verprutst door de gefrustreede gepensioneerden? Wink
We konden nog dromen van die knappe fotomodel met rost haar van een 1m80 en blauwe ogen die Russisch sprak en goed in bed is en het huishouden doet zonder morren of zagen. Very Happy We konden experimenteen, we konden dromen, we konden fantaseren, en zelf ontdekken dat sommige mensen toch minder gerschikt waren dan we dachten maar we hebben die ervaring toch gehad. Het zijn juist die ervaringen die ons sterker maakten, sommigen helaas ook kapott gemaakt, maar survival of the fittest zorgde ervoor dat we zijn wat we nu zijn.

Het ander punt is dat onze ervaringen en wijsheid wel kloppen, maar ondertussen is deze wereld zodanig verandert en is de jeugd ook heel anders dat onze eigen ervaringen binnen onze eigen contexten wel kloppen maar niet bruikbaar zijn voor de jeugd.

Ik vraag me af wat wij als seignoren kunnen bijdragen aan de jeugd die nu pas polyamorie ontdekt en ten volle willen ervaren zodat die een fantassiche ervaring hebben zoals wij hebben gehad. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden

Beinvloeding van ouderen in de polyamorie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Polyamorie en sex
» www.polyamorie.nl
» God en Polyamorie
» Associatie polyamorie en sex.
» Polyamorie en trouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum