polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Rare poliesituaties

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Rare poliesituaties Empty
BerichtOnderwerp: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimema jun 02, 2008 2:16 am

Een van de zaken die ik me afvraag is, stel dat ik verliefd wordt op een iedentieke tweeling (ik was dat vroeger) en start met beide een relatie. Hebben we het hier niet over een situatie die lijtk op incest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 10:51 am

Enkel wanneer zij handelingen met elkaar doen van seksuele aard ... is er sprake van incest.

Maar in hoeverre ik daar voor of tegen ben weet ik niet precies. Ik heb er nog nooit echt bij stilgestaan. Effe over nadenken.

Wanneer ik zo bepaalde zaken rond incest bekijk is mijn mening best verdeeld.

* Ouder - kind vind ik not done.
* broer - zus eerder raar .. maar kan me er nog nie techt een duidelijk standpunt over vormen.
* zus - zus .... dat vind ik eerder best wel een leuk idee. Ik zie het eerder ams experimenteel zoeken naar eigenheid en sekuele voorkeuren zonder risico op inteelt (kinderen komende uit incest).

D.
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 5:51 pm

Dryade schreef:
Enkel wanneer zij handelingen met elkaar doen van seksuele aard ... is er sprake van incest.

Maar in hoeverre ik daar voor of tegen ben weet ik niet precies. Ik heb er nog nooit echt bij stilgestaan. Effe over nadenken.

Wanneer ik zo bepaalde zaken rond incest bekijk is mijn mening best verdeeld.

* Ouder - kind vind ik not done.
* broer - zus eerder raar .. maar kan me er nog nie techt een duidelijk standpunt over vormen.
* zus - zus .... dat vind ik eerder best wel een leuk idee. Ik zie het eerder ams experimenteel zoeken naar eigenheid en sekuele voorkeuren zonder risico op inteelt (kinderen komende uit incest).

D.

typisch voor mannen zeker? Wink dus broer-broer moet ook kunnen dan, volgens jou? sunny

ik vermoed dat je zal zeggen dat dat anders is? bounce lol!
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 5:56 pm

Nu durf ik het al niet meer zeggen ... Razz

Nee .. als zus - zus moet kunnen, zou broer - broer ook moeten kunnen.
Er is ook geen kans op inteelt.

Wat denk je er zelf van Question

D.
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 6:24 pm

haha
ik heb -tot vandaag- daar nog nooit eerder bij stil gestaan en wil dan ook niet direct een mening vormen...
zal er eens over nadenken Wink
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 7:17 pm

snoeperke schreef:

typisch voor mannen zeker? Wink dus broer-broer moet ook kunnen dan, volgens jou? sunny

ik vermoed dat je zal zeggen dat dat anders is? bounce lol!

hahaaa, snoeperke, ik ging nèt hetzelfde zeggen!

maar dryade heeft blijkbaar nog braaf geantwoord.... flinkflink hihi

Wel opvallend he, hoe bisexualiteit of homosexualiteit onder vrouwen getolereerd wordt terwijl er toch nog veel homofobie is wat mannen betreft...

Ik heb eerder zoiets van: als twee volwassen of mentaal-emotioneel rijpe mensen allebei instemmen met wat ze doen, dan moeten ze maar doen waar ze zin in hebben, ook al zijn het broers of zussen.

prrrr,

cat
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitimevr jun 13, 2008 8:05 pm

Op mijn whislist staat een iedentieke tweeling. Razz Razz Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rare poliesituaties   Rare poliesituaties I_icon_minitime

Rare poliesituaties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: