polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Polyamory: liefdevol naar iedereen toe?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
willemII

willemII

Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 61
Puntensysteem : 6041
Registration date : 04-06-08

Polyamory: liefdevol naar iedereen toe? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamory: liefdevol naar iedereen toe?   Polyamory: liefdevol naar iedereen toe? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 20, 2008 6:44 pm

Even aanvullen dan;

Je kunt stellen dat je van iedereen houdt, maar je kunt nooit stellen dat je van iedereen zoveel houdt dat je er sex mee hebt. Ik val sexueel al bijvoorbeeld niet op mannen, terwijl ik daar bijzonder goede vrienden onder heb.

En er zijn vrouwen die ik als vriendin graag heb, maar waar ik niet graag sex mee zou hebben. Niet omdat ik ze dan lelijk vind of zo, sommige daarvan zijn best knap, maar gewoon omdat ze niet op de sexuele manier bij me passen. Sex en liefde hebben niet altijd evenveel met elkaar te maken, sterker nog, meestal niet. Sex is een egoistisch iets, een ruil zoals ik al aangaf. Soms komt sex bij de liefde, soms ontstaat liefde uit sex. Soms onstaat liefde ondanks sex. Maar sex is niet liefde. De mensen zouden een en ander niet moeten verwarren, en er ook niets van verwachten. Liefde en vriendschap zijn onvoorwaardelijke niet uit te drukken zijnstoestanden. En liefde en vriendschap is onvoorwaardelijk. Daarom is echte liefde en vriendschap uiters zeldzaam. Als je het vind, koester het.

Groentjes,

Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Polyamory: liefdevol naar iedereen toe? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamory: liefdevol naar iedereen toe?   Polyamory: liefdevol naar iedereen toe? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 20, 2008 6:59 pm

Bij mij is seks toch niet iets die uit egoisme is, en voor mij is het zelfs niet belangrijk dat ikzelf klaar kom, ik hou juist enorm dat mijn partner ervan geniet.
Terug naar boven Ga naar beneden

Polyamory: liefdevol naar iedereen toe?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is Polyamory voor iedereen?
» Van ontrouw naar polyamory
» Monogame affaire naar polyamory.
» Wat als iedereen bindingsangst had?
» Polyamoy is niet voor iedereen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum