- Donnadonny schreef:
- Zijn er hier forumleden die al eens naar het polycafé in Brussel zijn geweest? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen daar?
Overwegend mannen dan vrouwen en voor een meeting op een woensdag avond vond ik dat er toch veel volk was.
Ze hebben een een poly-cafe. (niet verwarren met Poly Cafe van Ageeth die in Mechelen is ingericht).
Hier gaat over een gewone samenkomst in het regenboog café en er is geen inkom en geen start uur.
Ik denk dat het meeste volk na 20h00 toe komt. En de leden brengen zelf soep, gebakjes, ... zo mee. Openlijk delen is hier belangrijk voor hen.
Op deze foto heb je een heel realistisch idee hoe het er aan toe gaat:
http://www.polyamour.be/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?7741
Ze hebben ook een Cine-Poly en een Salon-Poly.
De Salon Poly zou vergelijkbaar zijn met het Poly-Cafe ingericht in Mechelen. Beperkte groep bij iemand thuis en meer als doel om te praten.
Ik denk ook hier dat er geen geld voor gevraagd wordt.
De cine-Poly zou waarschijnlijk zijn dat ze samen komen om naar een film te kijken met poly thema.
Ik heb een parking gezien in de buurt, en ik dacht dat het 5 euro was vanaf 18h00 tot heel laat.
Het is gewoon een blok verder dan de grote markt.
Ik dacht dat het regenboog cafe speciaal voor de polies wordt geopend via de gemeenschap voor transgenders of zo.