polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een prins op een wit paard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6748
Registration date : 24-02-08

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimewo jan 23, 2013 1:13 am

Veel monogamen wachten op een prins met een wit paard.
Hoe zit dat bij jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6309
Registration date : 01-03-08

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimewo jan 23, 2013 1:15 am

Een prins op 2 paarden???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4546
Registration date : 30-07-12

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimewo jan 23, 2013 2:10 pm

Volgens mij ben ik dan degene die paard rijdt en het leuk vindt als andere ruiters een stuk mee willen rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimewo jan 23, 2013 7:29 pm

Wel, ik heb geen wit paard, wel een witte auto, mag dat ook? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6748
Registration date : 24-02-08

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimewo jan 23, 2013 9:05 pm

De vraag is naar aanleiding van dit artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1566303/2013/01/22/De-prins-op-het-witte-paard-Vlaamse-vrouwen-geloven-er-nog-in.dhtml

De vraag is eerder of jullie een relatie zouden starten met een perfecte partner?
Of dat poly mensen minder grote eisen stellen aan een nieuwe partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimedo jan 31, 2013 2:45 am

Dat ligt aan het aantal witte paarden.
Er zijn prinsen genoeg, alleen hebben ze niet allemaal witte paarden........
Terug naar boven Ga naar beneden
Nerdnight

Nerdnight


Man
Aantal berichten : 198
Leeftijd : 50
Woonplaats : Zeeland, NL
Puntensysteem : 4546
Registration date : 30-07-12

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimedo jan 31, 2013 1:02 pm

PolyToo schreef:
De vraag is naar aanleiding van dit artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1566303/2013/01/22/De-prins-op-het-witte-paard-Vlaamse-vrouwen-geloven-er-nog-in.dhtml

De vraag is eerder of jullie een relatie zouden starten met een perfecte partner?
Of dat poly mensen minder grote eisen stellen aan een nieuwe partner.

Een relatie aangaan met "de perfecte partner"? Lijkt me, zoals dat in goed Nederlands heet, een no-brainer Very Happy

Vraag is natuurlijk in hoeverre een partner perfect is. Perfect is 100% en volgens mijn bestaat dat alleen in theorie. Maar als ik haar tegen zou komen, zou ik zeker iets met haar willen beginnen.

Stellen polyamoristen minder eisen aan hun nieuwe partner? Ik kan me voorstellen dat dat zo lijkt, omdat de drempel om iets aan te gaan een stuk lager ligt. Maar stel je daardoor minder hoge eisen?

Het is voor ieder persoonlijk natuurlijk, en zonder praktijkervaring moet ik er me er misschien niet eens over uitlaten, maar ik denk dat je eerder hogere eisen stelt dan een monogamist.

Ik denk dat een polyamorist beter voor ogen heeft wat hij wel en niet wil, wat voor hem wel en niet werkt. Door openheid zal hij eerder een goed beeld krijgen van zijn nieuwe parnter, waardoor hij beter kan inschatten of iemand wel of niet bij hem past.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6309
Registration date : 01-03-08

Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitimedo feb 07, 2013 4:40 pm

Zo zie ik het ook wel Nerdnight.

Een perfecte partner? Bwa, vraag me dat vandaag en volgende week nog eens, en ik heb alweer een ander beeld.
Bovendien, groeien we niet booral (naar elkaar) vanuit de imperfectie?

Poly's zullen wsl wel 'hogere eisen' stellen, toch na een tijdje.
Vnl doordat de mensen met wie ze een (extra) intieme relatie willen aangaan, vaak in een vloedgolf van gevoelens en gedachten terechtkomen, wat bij meervoudige liefde nu eenmaal onvermijdelijk is. En het is niet iedereen gegeven om daar positief mee om te gaan. Dat is een harde realiteit die je bij een polypartnerkeuze toch beter voor ogen houdt.
Om die reden rem ik zelf trouwens een nieuwe polyrelatie altijd wat af. Dat kan heel kunstmatig of negatief lijken, maar het helpt toch vaak de persoon die haar (eerste) nieuwe stapjes zet op het polypad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gesponsorde inhoud





Een prins op een wit paard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een prins op een wit paard   Een prins op een wit paard I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een prins op een wit paard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: