polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 oude geliefden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




oude geliefden Empty
BerichtOnderwerp: oude geliefden   oude geliefden I_icon_minitimezo maa 09, 2008 2:21 am

Zijn er onder jullie die weer contact hebben met liefdes van vroeger? Ik wel, met twee. Heb ze lange tijd niet gezien maar nu voor het eerst weer contact. Hoe het verder gaat verlopen weet ik niet maar hou nog steeds van ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6748
Registration date : 24-02-08

oude geliefden Empty
BerichtOnderwerp: Re: oude geliefden   oude geliefden I_icon_minitimezo maa 09, 2008 2:49 am

corazon schreef:
Zijn er onder jullie die weer contact hebben met liefdes van vroeger? Ik wel, met twee. Heb ze lange tijd niet gezien maar nu voor het eerst weer contact. Hoe het verder gaat verlopen weet ik niet maar hou nog steeds van ze.
Jawel, me de meeste toch wel, sommigen via email sommigen zie ik zelfs nog.
Ik kan die niet in de steek laten, de band is steeds aanwezig maar in een sluimertoestand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




oude geliefden Empty
BerichtOnderwerp: Re: oude geliefden   oude geliefden I_icon_minitimema maa 10, 2008 1:15 am

Oude liefde roest niet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5469
Registration date : 08-09-09

oude geliefden Empty
BerichtOnderwerp: Re: oude geliefden   oude geliefden I_icon_minitimezo sep 13, 2009 6:21 pm

Dat oude liefde niet roest hebben wij aan de lijve ondervonden.

Onze partner is een oude liefde van mij.
Ik ben in heel mijn leven ( zo lang is dat nu ook weer niet maar kom lol) nog maar 2 keer verliefd geworden.
Mijn geluk is nu dat ik beide als partner heb.

Het is door mijn oude liefde ( na 15 jaar) terug tegen te komen dat we in een polyrelatie terecht zijn gekomen Very Happy

Onze partner en ik zijn 15 jaar geleden uit elkaar gegaan onder druk van andere , toen niet sterk genoeg om er tegen te vechten maar we zijn als geliefde uit elkaar gegaan.
We wisten toen dat contact houden niet ging lukken en zo is het ook geweest.
Toen ik na een paar ongelukkige relaties , mijn man leerde kennen was ik opslag voor het eerste in jaren terug verliefd.
We zijn nu meer dan 7 jaar gelukkig getrouwd en de vlinders fladderen nog dagelijks in mijn buik als hij naar me lacht of als ik aan hem denk.

Toen ik een aantal maanden geleden door stom toeval mijn oude liefde terug tegenkwam op het net, gebeurde er iets dat niemand had kunnen verwachten.
De liefde zat nog diep voor hem en die voor mijn man was niet weg , de vraagtekens en verwarde gevoelens en gedachten spookte door mijn hoofd. Ik dacht dat ik ging ontploffen.

Toen ik dan ook nog de bevestiging kreeg van onze partner dat de gevoelens nog steeds wederzijds waren hebben we onmiddelijk mijn man daar van ingelicht.
Geen bedrog, geen achterbaks gedoe , pure eerlijkheid en openheid. Geloof me het was niet gemakkelijk maar ik wilde ze geen van beide kwijt.

Na korte tijd en veeeeeeeeeeeel praten en luisteren en praten en luisteren is onze polyrelatie dan zonder veel woorden zachtjes maar zeker gegroeid naar het punt waar we nu staan.
Ik hou van mijn 2 schatten en zun houden van mij en van elkaar , we missen elkaar als we niet samen zijn en elk moment dat we samen zijn is een hemelsgeschenk.
Genieten maar !!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





oude geliefden Empty
BerichtOnderwerp: Re: oude geliefden   oude geliefden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
oude geliefden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een nieuwe geliefden hoe gaan jullie er mee om?
» De oude Nederlandse poly forum blijkt niet meer te werken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: