Goedendag, is dit forum in slaap gevallen? Joehoe, wakker worden!
Sam
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 49 Woonplaats : Wijgmaal Puntensysteem : 5401 Registration date : 02-03-10
Onderwerp: Re: Vraagje vr apr 30, 2010 3:34 pm
Ssst.... ik was nog in mijn winterslaap.......
Maar het is hier inderdaad heel stilletjes..... maar aan een relatie moet je werken, aan meerdere relaties nog meer tijd nodig dus geen tijd meer voor fora hier....
Misschien moeten we eens een instuif organiseren zodat we mekaar irl leren kennen en dan zo verder het forum nieuw leven inblazen....
Wij, Sam en partner, zijn weer met zijn tweetjes.... Ons snoepje is verliefd geworden op een polyamore man en besloot om die relatie alle kansen te geven. We missen haar uiteraard maar wensen haar het geluk toe. Ook dat is houden van, kunnen loslaten....
We beseffen wel dat ze een geschenk uit de duizend was en dat het nu wachten is op een volgend godsgeschenk.....
Allee, ik heb het ijs gebroken..... nu is het aan de volgende....
Beerke
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 70 Woonplaats : Mechelen Puntensysteem : 5435 Registration date : 07-01-10
Onderwerp: Re: Vraagje zo mei 02, 2010 7:40 pm
Jammer maar het is hier in België een hele stille bedoening, gelukkig schrijven onze noorderburen nog af en toe een berichtje.
Ik vind het wel een leuk idee om eens een samenkomst te organiseren in België. mss brengt dat wat leven in de brouwerij hier.
Mijn vrouw heeft het begin van ons verhaal al eens neergeschreven onder de naam Greet. hoe het verder liep, heel langzaam is alles op zijn pootjes gekomen. Mijn vrouw heeft de draad weer opgenomen met een oude vriend, ze zijn nu smoorverliefd en we hebben een regeling waarbij we een nacht per week met onze liefjes kunne doorbrengen.
aan de volgend
Gast Gast
Onderwerp: Re: Vraagje ma mei 03, 2010 11:35 am
Een meeting kan ik van hieruit niet organiseren, ben al druk met ééntje hier in het noorden van Nederland. Maar mogelijk kom ik Pinksteren naar België.
Maar misscchien is het voor het forum wel goed dat iedereen hier even een tussenbericht plaatst over de actuele stand in de relatie.
SamC Gast
Onderwerp: Erratum di mei 04, 2010 11:45 am
Correctie: ons snoepje is een relatie met een NIET-polyamore man begonnen .....vandaar dat er een einde moest komen aan onze relatie....
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Vraagje zo mei 16, 2010 2:41 am
Met mij is 't goed. Druk, maar op zich loopt het prima. Met m'n polyrelatie gaat het ook goed. Iedere dag wel even contact met elkaar
Hier is het rustig ja, ik heb zelf ook weinig tijd om vaker langs te komen
Jammer van je relatie Sam, dat is spijtig. Keep the good memories!
Ellie
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5657 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Vraagje zo mei 16, 2010 6:23 pm
Hey ,
Gewoon heel druk
bente
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 59 Puntensysteem : 6005 Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Re: Vraagje zo mei 16, 2010 9:24 pm
in Belgie geen poly-problemen dus, maar alleen druk. Wat een goed nieuws! Zo is het het mijzelf meestal ook. Vooral druk met leven. (en dus weinig tijd voor forums enzo). Nu wel iets ingewikkelder, omdat mijn vriend liefst geen poly wil. Maar in essentie maakt het allemaal niet veel uit. Ik ga toch door als mijzelf. Weinig keuze natuurlijk.
Ellie
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5657 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Vraagje ma mei 17, 2010 12:23 pm
Bij ons in ieder geval geen problemen , maar door onze grote gezinssituatie is het wel een pak drukker geworden. Ook door de leukemie van ons 6 jarig dochtertje is het allemaal wat drukker geworden , veel over en weer rijden , overnachten in het ziekenhuis en noem maar op maar het neemt niet weg dat iedereen toch lacht, zingt en danst.
Het gaat hier super , de kinderen groeien elke dag dichter naar elkaar en tussen mijn schatten en mij gaat het ook nog elke dag passioneler en dieper.
Super gewoon ,zelfs het samenwonen zou in de nabije toekomst misschien wel is een optie kunnen worden. Nog even geduld , als de deur al openkan dan zien we wel hoe en wat.
tot gauw !!!! XXX
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Vraagje ma jun 21, 2010 12:51 am
Hey Ellie, dat is spijtig om te horen van je dochter , maar fijn dat het verder mét en tússen allemaal goed gaat!
Hier ook alles OK, druk...!
Linde
Onderwerp: Re: Vraagje ma jun 21, 2010 12:55 am
Hee Ellie, jarig morgen*, gefelicteerd!!!
*= zie ik op de voorpagina
Gast Gast
Onderwerp: Re: Vraagje ma jun 21, 2010 10:20 pm
Taartje erbij Ellie! Proficiat
Ellie
Onderwerp: Re: Vraagje ma jun 28, 2010 3:03 pm
Dank u !!!
We hebben mijn verjaardag uitbundig gevierd!!
We hadden dan ook meteen genoeg redenen om te feesten dus hebben we 2 dagen achter elkaar gevierd.
Met ons dochtertje stelt het heel goed , we gaan mondjes maat vooruit maar zolang we niet achteruit gaan , gaan we goed !
Linde