Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5649 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: leuke anecdotes zo sep 13, 2009 6:34 pm
Ik heb even op de site rondgesnuffeld en ik vond geen topic waar ik mijn verhaaltje kwijt kon dus dacht ik , ik begin gewoon een nieuwe topic.
Soms vragen de mensen aan mij " hoe gaan de kinderen om met jullie relatie?" Wel hier een kleine anecdote van onze jongste dochter, ze is 6 jaar en kan soms heel grappig uit de hoek komen.
Onze partner was al een paar keer bij ons blijven slapen maar het was de kleinste kinderen nooit opgevallen waar onze partner eventueel zou geslapen hebben. Op een morgen kwam onze partner uit onze slaapkamer ( die naast de slaapkamer van onze 6jarige dochter is) in zijn badjas haar kamer voorbij net als zij ook opstond. Ze zei gewoon goeiemorgen "daddy D" ( zo noemen de kinderen hem) en kwam nog even naar mij op de slaapkamer goeiemorgen zeggen. Plots vroeg ze " waar heeft daddy D geslapen, mama?" ik zei heel rustig , " ha bij papa en mij in bed he lieve schat" waarop zij heel rustig antwoorden " haaa jaaa , natuurlijk , want jullie hebben 3 hoofdkussen in jullie bed liggen" We hebben al jaren 3 hoofdkussens in bed liggen dus was het normaal dat er bij ons 3 mensen kunnen slapen. Toen ze beneden kwam zei ze heel droog tegen daddy D : " volgende keer mag je ook bij mij slapen , ik heb ook 2 hoofdkussens in mijn bedje liggen"
Super hoe kinderen de dingen niet moeilijker hoeven te maken dan ze zijn !!
Bronwyn
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 49 Woonplaats : Limburg Puntensysteem : 5899 Registration date : 04-03-09
Onderwerp: Re: leuke anecdotes zo sep 13, 2009 9:34 pm
Mmm... Doet me met een beetje weemoed terugdenken aan die keren dat wij ook met drie wakker werden.
Maar het is inderdaad heerlijk hoe kinderen heel onbevangen tegen de dingen aan kijken.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: leuke anecdotes zo sep 13, 2009 11:56 pm
Ellie schreef:
........Super hoe kinderen de dingen niet moeilijker hoeven te maken dan ze zijn !!
toffe anecdote! Al je er meer hebt...
Ellie
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5649 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: leuke anecdotes ma sep 14, 2009 9:39 am
Ik zal het niet laten om er nog te posten Linde, kinderen zijn zo onvoorspelbaar dus er zullen er nog wel een deel komen lol
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: leuke anecdotes ma sep 14, 2009 9:05 pm
Tof
Ellie
Onderwerp: Re: leuke anecdotes wo sep 23, 2009 4:04 pm
Hier is weer eentje om weg te schrijven.
Ons dochtertje van 6 was met krijt aan het tekenen. Ze was voor iedereen hartjes aan het tekenen , gewone hartjes zoals iedereen ze kent. Plots zei ze " voila, dit is een hartje voor jullie" , ze had een hartje getekend met 3 rondingen ipv 2 rondingen bovenaan. Een leuke oplossing voor onze relatie
Linde
Onderwerp: Re: leuke anecdotes wo sep 23, 2009 11:42 pm
Heerlijk, zo simpel
GewoonGenieten
Aantal berichten : 81 Leeftijd : 42 Woonplaats : Oost-Vlaanderen Puntensysteem : 5370 Registration date : 02-06-10
Onderwerp: Re: leuke anecdotes zo jun 27, 2010 10:00 pm
hehe nice
zottedoos
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 42 Woonplaats : brussel Puntensysteem : 5015 Registration date : 13-04-11
Onderwerp: Re: leuke anecdotes wo apr 13, 2011 4:06 pm
nog nog nog dat geeft me moed om de ingeslagen weg verder te gaan