Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Poly-denken za maa 01, 2008 3:32 pm
Een polyamore persoon in een stabiele relatie denkt omgekeerd dan de meeste monogame persoonen. * In plaats van concurentie ziet men winst. * In plaats van verlies, ziet men een extra bonus die men gekregen heeft en eventjes niet meer krijgt op de reeds bestaande fantastische relatie. * In plaats van weg steken voor de partner juist vertellen aan de partner... * ...
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Poly-denken wo nov 26, 2008 10:38 pm
PolyToo schreef:
* In plaats van concurentie ziet men winst.
* ...
dacht ik vroeger ook maar ik moet eerlijk toegeven dat het niet altijd gemakkelijk is om sommige mensen niet als concurentie te zien...
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Poly-denken do nov 27, 2008 4:56 pm
Maar Snoeperke, hangt dat niet ook af van hoe je in je relaties staat? Als je, zoals je elders op het forum schrijft, monogaam met z'n drietjes bent, dan voelt dat héél anders als er nog een ander bij komt, dan als je b.v. als getrouwd stel elkaar bijkomende relaties gunt en daar ieder vrij in bent.
Dan vind ik het wel logisch dat het niet zo makkelijk is, soms...
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Poly-denken do nov 27, 2008 7:54 pm
AJA maar als getrouwd stel.. ben je al gehuwd :d
wij (bv) zijn alle drie niet gehuwd dus zou een huwelijk met z'n drietjes wel mooi zijn
maar ik weet ook wel dat het niet bij alle mensen/situatties van toepassing is