polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

raar gevoel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitimeza maa 01, 2008 9:57 am

hoi

Ben deze morgen opgestaan met een raar gevoel.
mijn primaire partner is sinds gisterenmorgen vertrokken en komt pas deze avond thuis.
Heb nu een enorme behoefte om hem bij me te hebben al ligt mijn secundaire partner nog te slapen.
Een knuffel kan ik zeker krijgen maar voel meer nood aan primaire partner

Overkomt jullie dat soms ook dat je meer nood hebt aan de eendan de andere ook al zie je ze beiden graag? Vind het erg van mezelf Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitimeza maa 01, 2008 3:11 pm

tinkerbel schreef:
Overkomt jullie dat soms ook dat je meer nood hebt aan de eendan de andere ook al zie je ze beiden graag? Vind het erg van mezelf Embarassed
Ieder partner heeft zjn/haar unieke eigenschappen en sommige momenten heb je eerder nood aan de een of de ander.
Gast
Gast

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitimeza maa 01, 2008 4:39 pm

Ik heb dit gevoel in het begin ook gehad, ik denk omdat ik een beetje bang was dat mijn primaire mij minder graag zou zien. Wat uiteraard niet zo was. En het maakt de thuiskomst alleen maar fijner.
Dit gevoel geeft volgens mij ook aan dat je primaire relatie goed zit. Je mist elkaar, dat is normaal.
Gast
Gast

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitimeza maa 01, 2008 4:44 pm

hoi,

ik heb ook vaak het gevoel dat mijn primaire momenteel meer aandacht geeft aan secundaire partner hij is zachter voor haar dan voor mij. Zie wel heel wat kenmerken terug in zijn omgang met haar zoals hij was bij mij in het begin.
Denk dat ik wat geduld zal moeten hebben en vooral die angst kwijt raken.
Weet in het diepste van mijn diepste dat wij voor elkaar gemaakt zijn.
Als we met 3 zijn voel ik mij 1 persoon is er eentje weg mis ik een stukje van mezelf.

Very Happy
Gast
Gast

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitimeza maa 01, 2008 6:00 pm

Hij is verliefd tinkerbel net zoals hij destijds ook op jou verliefd was. Maar jullie liefde heeft ondertussen al een hoger stadium bereikt.
Het is inderdaad de angst die je moet kwijt geraken, maar dat heeft tijd nodig en je moet elkaars vertrouwen hierin wat winnen.
Gesponsorde inhoud

raar gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raar gevoel   raar gevoel I_icon_minitime

raar gevoel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: