Onderwerp: nieuwe startpagina over monogamie za apr 04, 2009 4:06 pm
Hallo mensen,
Inmiddels is mijn nieuwe startpagina over monogamie online. Het gaat o.a. in op de vraag of de mens monogaam of polygaam is ingesteld.
Verder ben ik bezig met een startpagina over biologie. Op deze pagina ga ik o.a. in op de vraag of dieren monogaam of polygaam zijn. Deze pagina is de 15e kleindochter van de dochter polyamorie.
Liefs, emanentie
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie za apr 04, 2009 11:00 pm
Weer een hoop werk verricht om het allemaal bij elkaar te krijgen...!
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie do apr 09, 2009 12:35 am
Op de startpagina kwam ik een link tegen:
om t-shirts, stickers, buttons, caps, muismatten met verschillende polyamory-opdruk te bestellen. Bestellen hoeft niet, kijken kan ook... 17 pagina's Er zitten wel grappige dingen bij..
enki
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 56 Woonplaats : Mechelen Puntensysteem : 6048 Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie do apr 09, 2009 12:29 pm
Linde schreef:
Op de startpagina kwam ik een link tegen:
om t-shirts, stickers, buttons, caps, muismatten met verschillende polyamory-opdruk te bestellen. Bestellen hoeft niet, kijken kan ook... 17 pagina's Er zitten wel grappige dingen bij..
dàt wordt makkelijk herkennen op de volgende meeting
Linde
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie do apr 09, 2009 12:32 pm
hahaha ja!
Gast Gast
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie do apr 09, 2009 5:22 pm
Leuk, al dat spul. Maar er is één nadeel. Je moet het wel helemaal bestellen aan de andere kant van de grote plas. Is er niet iets dichterbij?
Linde
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie do apr 09, 2009 9:06 pm
Ja hoor... Wat dacht je van zelf een ontwerpje maken (officieel mag je geen plaatjes van hun overnemen natuurlijk...)(officieel dan hè... ) en met behulp van t-shirt transfer-papier op je eigen kledingstuk strijken
Ojee hoe moet dat dan?
Wel, daar heb ik 3 interessante websites over gevonden: - Leuke column -lees ook de reacties - Printinstructies T-shirt transferpapier - Hier staan sites genoemd (en mogelijkheden) waarbij je kan bestellen
.
Gast Gast
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie vr apr 10, 2009 2:52 am
Dank voor de tips. Voorlopig heb ik aan m'n avatar genoeg, veel meer officieëler kan bijna niet meer. De leeuwen zijn er al opgewonden genoeg van...., dus eerst maar even rustigjes aan
Linde
Onderwerp: Re: nieuwe startpagina over monogamie di apr 14, 2009 12:45 am
Hihi, had je er niet liever 3 leeuwen op staan dan?