polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

romantische momenten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

romantische momenten Empty
BerichtOnderwerp: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimevr feb 29, 2008 9:44 pm

hey

hoe gaan jullie om met romantiek
als je een avond romatich avondje wilt hebben met 2
hoe ga je daar mee om
enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimevr feb 29, 2008 9:53 pm

snoeper schreef:
hey

hoe ga je daar mee om
enzo...
Wel je kiest een moment uit dat je met twee kan zijn waarbij de ander iets anders kan doen waar die ook veel plezier aan heeft. Nu als ik de poly zou zijn in jullie relatie zou ik zelf voorstellen om een avondje te gaan stappen zodat jullie tesamen kunnen zijn. Jalief noemt dat en ik weet dan dat ik haar gelukkig maak door dat te doen. :-)

Omgekeerd als je met haar wilt zijn, dan vraag je dat gewoon, aan alle twee. Als jij de vorige keer hen met twee lieten dan zal hij dat nu ook wel een keer doen om een pleziertje te geven he? ;-)

Het is echt samenwerken in plaats van tegenwerken. Dat is de sleutel anders draait het vierkant.
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimezo maa 02, 2008 2:17 pm

PolyToo schreef:
snoeper schreef:
hey

hoe ga je daar mee om
enzo...
Wel je kiest een moment uit dat je met twee kan zijn waarbij de ander iets anders kan doen waar die ook veel plezier aan heeft. Nu als ik de poly zou zijn in jullie relatie zou ik zelf voorstellen om een avondje te gaan stappen zodat jullie tesamen kunnen zijn. Jalief noemt dat en ik weet dan dat ik haar gelukkig maak door dat te doen. :-)

Omgekeerd als je met haar wilt zijn, dan vraag je dat gewoon, aan alle twee. Als jij de vorige keer hen met twee lieten dan zal hij dat nu ook wel een keer doen om een pleziertje te geven he? ;-)

Het is echt samenwerken in plaats van tegenwerken. Dat is de sleutel anders draait het vierkant.

hier is dat iets moeilijker.. snoepke is niet echt iemand die een hobby heeft of die zich lang met iets kan bezighouden.. dus al snoeper en ik eens alleen willen zijn.. dan valt snoepke echt "alleen en verloren" Dat is voor hem natuurlijk niet leuk, maar dit geeft ons ook een schuldgevoel.. No dus ik denk dat snoeper met die onderwerp vooral oplossingen zoekt voor dit "probleemke". of heb ik het mis?
https://polyamory.actieforum.com
PolyToo

PolyToo

Man

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimezo maa 02, 2008 3:18 pm

snoeperke schreef:
hier is dat iets moeilijker.. snoepke is niet echt iemand die een hobby heeft of die zich lang met iets kan bezighouden.. dus al snoeper en ik eens alleen willen zijn.. dan valt snoepke echt "alleen en verloren" Dat is voor hem natuurlijk niet leuk, maar dit geeft ons ook een schuldgevoel.. No dus ik denk dat snoeper met die onderwerp vooral oplossingen zoekt voor dit "probleemke". of heb ik het mis?
Ook niet als je hem een PS3 of XBox geeft? Laughing
Meestal zijn den mannen dan uuuren zoet Laughing
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimezo maa 02, 2008 8:27 pm

lol! hebben we al geprobeerd met een wii.. zonder succes Wink
https://polyamory.actieforum.com
PolyToo

PolyToo

Man

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimema maa 03, 2008 2:01 am

snoeperke schreef:
lol! hebben we al geprobeerd met een wii.. zonder succes Wink
En world of Warcraft? Op die manier moet hij wel regelmatig spelen? ;-)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimema maa 03, 2008 9:56 am

ik bedoel dat er mss wel mee je
maar ook om ideetjes op te doen
lol! hihi
PolyToo

PolyToo

Man

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimema maa 03, 2008 9:47 pm

Wat doet hij eigenlijk graag?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitimema maa 03, 2008 10:10 pm

Misschien is hij meer zoals mij zit hij graag thuis met de mensen die hij graag ziet.
Al versta ik het wel dat jullie ook eens een romantisch moment met 2 willen.
Al zie ik mijn beide partners even graag soms wil ook liever bij de een zijn dan de ander gewoon omdat ze verschillende dingen invullen bij mij.
Hier hebben we gewoon besloten dat 1 thuis blijft voor de kindjes tongue en de andere 2 op stap gaan.
Hebben het wel nog niet toegepast enkel besproken wanneer zich de eerste keer zal voordoen zal dat weer een nieuwe stap zijn voor ons.
Nu proberen we nog alles wat op zijn plaats te krijgen.
We zitten nog altijd op een mega grote rollercoast. Met sterke ups en downs.

grtjs
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: romantische momenten   romantische momenten I_icon_minitime

romantische momenten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: