polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Een verhaaltje...

Ga naar beneden 
+3
PolyToo
Bronwyn
alegria
7 plaatsers
AuteurBericht
Bronwyn
Gast

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo maa 04, 2009 4:00 pm

Vanmorgen heb ik mijn man een verhaaltje verteld... Om hem te laten begrijpen wat ik op dit moment voel. Wij vrijen heel regelmatig met ons tweetjes, maar ondertussen is het al weer een poos geleden dat we de kans gehad hebben om met haar te vrijen...

Stel je voor, je bent op hotel. Vol pension. En elke avond heb je een uitgebreid buffet. Ook een dessertenbuffet. En wat zie je daar de eerste avond? Tiramisu én chocolade-ijs. Toevallig nét je twee favoriete desserts. Je laat je heerlijk gaan en geniet van allebei.

De volgende dag zie je dat ze er weer allebei zijn: tiramisu én chocolade-ijs. Maar om één of andere reden mag je niet van het chocolade-ijs eten. Geen probleem, je geniet ten volle van de tiramisu!

Ook de volgende veertien dagen loopt het zo: het chocolade-ijs ziet er ZO heerlijk uit, maar je moet er afblijven. De tiramisu is nog steeds lekker, dat wel...

Wat denk je op de veertiende avond?

IK WIL CHOCOLADE-IJS!!!!!!!!

(Hihi, hij reageerde eerst: 'nu ben ik die tiramisu wel beu'. Maar zo zou ik het nu ook weer niet stellen.)

Mmmm... De kans bestaat dat ik vanavond weer chocolade-ijs krijg. Very Happy
Niet té hard hopen, want het zou ook kunnen van niet. Maar oh, wat kriebelt het!!!

Bronwyn
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria

Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Puntensysteem : 6497
Registration date : 01-03-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo maa 04, 2009 9:01 pm

Ik hoop dat het lekker was?
http://www.chedera.be
Bronwyn

Vrouw
Aantal berichten : 156
Leeftijd : 49
Puntensysteem : 5907
Registration date : 04-03-09

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimedo maa 05, 2009 2:22 pm

Het is er niet van gekomen...
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimedo maa 05, 2009 9:09 pm

Bronwyn schreef:
Wat heb je dan in de plaats gekregen? Laughing
willemII

willemII

Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 61
Puntensysteem : 6041
Registration date : 04-06-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr maa 06, 2009 1:49 pm

Ach, als het even duurt is het daarna ook weer des te beter, niet dan?
http://www.vegancafee.be
Bronwyn

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr maa 06, 2009 10:33 pm

PolyToo schreef:
Bronwyn schreef:
Wat heb je dan in de plaats gekregen? Laughing

Helemaal niks... Ze had bezoek, had me beloofd te laten weten wanneer het bezoek weg was. Om twintig voor twaalf stuurde ze me een berichtje 'Nu zal je al wel slapen...'.

En mijne tiramisu was eerst gaan sporten en had daarna nog een afspraak, zodat die ook pas ruim na elf uur terug was. Toen was ik te teleurgesteld en moe voor welk dessert dan ook.
Bronwyn

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr maa 06, 2009 10:34 pm

willemII schreef:
Ach, als het even duurt is het daarna ook weer des te beter, niet dan?

Mmm... Denk dat ik nog veel geduld zal mogen hebben. Niks forceren... Niet altijd makkelijk.
willemII

willemII

Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 61
Puntensysteem : 6041
Registration date : 04-06-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr maa 06, 2009 11:31 pm

Geduld is een schone zaak, zei mijn moeder altijd. Je moet het alleen hebben natuurlijk....... scratch
http://www.vegancafee.be
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimeza maa 07, 2009 12:14 am

Bronwyn schreef:

Helemaal niks... Ze had bezoek, had me beloofd te laten weten wanneer het bezoek weg was. Om twintig voor twaalf stuurde ze me een berichtje 'Nu zal je al wel slapen...'.

En mijne tiramisu was eerst gaan sporten en had daarna nog een afspraak, zodat die ook pas ruim na elf uur terug was. Toen was ik te teleurgesteld en moe voor welk dessert dan ook.
Dat betekent dus dat je de volgende keer 2 keer zoveel dessert krijgt! cheers
Ja als je elke dag weet dat je dessert gaat krijgen dan is het na verloop van tijd niet meer plezant he?
Hier en dan eens een dessert dat je niet kan voorspellen is beter dan een voorspelbare Smile
Bronwyn

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimezo maa 08, 2009 1:27 pm

PolyToo schreef:

Dat betekent dus dat je de volgende keer 2 keer zoveel dessert krijgt! cheers
Ja als je elke dag weet dat je dessert gaat krijgen dan is het na verloop van tijd niet meer plezant he?
Hier en dan eens een dessert dat je niet kan voorspellen is beter dan een voorspelbare Smile

lol!

Very Happy

Zegt dit genoeg?
Ellie

Ellie

Vrouw
Aantal berichten : 92
Puntensysteem : 5657
Registration date : 08-09-09

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimezo sep 13, 2009 5:59 pm

lol!

Bij mij is het anders , ik mag zoveel tiramisu eten als ik wil maar als dat chocolade-ijs in mijn buik zou zitten kan ik nog dik worden en dus is dat nog even off-limits Wink

Maar niet lang meer of ik krijg voor altijd "vet-vrij-chocolade-ijs" hihihi dan mag ik van de beide dessertjes zoveel eten als ik wil Very Happy
google
Gast

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: liefdeloos   Een verhaaltje... I_icon_minitimedi sep 15, 2009 6:01 pm

mmmmmmmmmmmmmm lekker als je mee probeert
ShadowVT

ShadowVT

Man
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 56
Puntensysteem : 5586
Registration date : 13-09-09

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo sep 16, 2009 10:03 am

mmmmmmmmm i love to be the teramitsu
mo het is leuk als er een vleugje chocolade ijs bij is
hahahahahahahaha
lol!
Ellie

Ellie

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo sep 16, 2009 10:53 am

Very Happy
Linde

Linde

Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Puntensysteem : 6205
Registration date : 18-06-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr sep 18, 2009 2:49 am

Beetje karamelsaus er overheen? Very Happy
Ellie

Ellie

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr sep 18, 2009 9:57 am

nee dank je Linde , ik heb mijn handen al vol met mijn tiramisuke en mijn chocolade-ijsje

lol!
ShadowVT

ShadowVT

Man

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimevr sep 18, 2009 11:53 am

Tjah eerst al die KIP aan Het Spit
en dan die desserts erboven op

dan heb je zeker genoeg he keppetje

What a Face

lol!
Ellie

Ellie

Vrouw

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo sep 23, 2009 10:51 am

Net terug van een zaaaaaaaalig weekendje London met ons 3. Geen kindjes, geen verplichtingen en geen werk, gewoon even relaxen en samen zijn.

Ik moet zeggen dat de behoefte om elke avond van het dessertbuffet te eten niet nodig was. Ook al was het open , ik had me blijkbaar heel de dag al te goed gedaan aan de lekkernij van het samen zijn dat er savonds geen dessert meer bij kon. Wink

We hebben besloten om minstens 1 weekend per jaar met ons 3 op stap te gaan.
Linde

Linde

Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Puntensysteem : 6205
Registration date : 18-06-08

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimewo sep 23, 2009 11:35 pm

Ellie schreef:
.......We hebben besloten om minstens 1 weekend per jaar met ons 3 op stap te gaan.
Heyyy, wat fijn dat het zo waardevol was! Very Happy cheers
ShadowVT

ShadowVT

Man

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimedo sep 24, 2009 9:55 am

het was idd zo waardevol Linde
we hebben er ongelooelijk van genoten
en wat ook mooi is dat we ondervonden hebben dat het niet is omdat we daar in een hotel in london zitten dat we moeten sexsen en toestanden.
de eerste dag daar is het passioneel geweest
maar de andere dagen was het echt genieten van elkaars genegenheid en passie en gezelschap

en zijn we alleen maar veel dichter naar elkaar gegroeid
want toens we moesten afscheid nemen aan de luschthaven stond zelfs ik met de tranen in mn ogen dat ik onze derde partner ging missen.
Gast
Gast

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitimedo sep 24, 2009 11:50 am

Genegenheid is een hele belangrijke factor, mooi om te lezen dat jullie dat voor elkaar hebben, en ook koesteren.
Gesponsorde inhoud

Een verhaaltje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje...   Een verhaaltje... I_icon_minitime

Een verhaaltje...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: