Onderwerp: Een verhaaltje... wo maa 04, 2009 4:00 pm
Vanmorgen heb ik mijn man een verhaaltje verteld... Om hem te laten begrijpen wat ik op dit moment voel. Wij vrijen heel regelmatig met ons tweetjes, maar ondertussen is het al weer een poos geleden dat we de kans gehad hebben om met haar te vrijen...
Stel je voor, je bent op hotel. Vol pension. En elke avond heb je een uitgebreid buffet. Ook een dessertenbuffet. En wat zie je daar de eerste avond? Tiramisu én chocolade-ijs. Toevallig nét je twee favoriete desserts. Je laat je heerlijk gaan en geniet van allebei.
De volgende dag zie je dat ze er weer allebei zijn: tiramisu én chocolade-ijs. Maar om één of andere reden mag je niet van het chocolade-ijs eten. Geen probleem, je geniet ten volle van de tiramisu!
Ook de volgende veertien dagen loopt het zo: het chocolade-ijs ziet er ZO heerlijk uit, maar je moet er afblijven. De tiramisu is nog steeds lekker, dat wel...
Wat denk je op de veertiende avond?
IK WIL CHOCOLADE-IJS!!!!!!!!
(Hihi, hij reageerde eerst: 'nu ben ik die tiramisu wel beu'. Maar zo zou ik het nu ook weer niet stellen.)
Mmmm... De kans bestaat dat ik vanavond weer chocolade-ijs krijg. Niet té hard hopen, want het zou ook kunnen van niet. Maar oh, wat kriebelt het!!!
Bronwyn
alegria
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 65 Woonplaats : mechelen Puntensysteem : 6497 Registration date : 01-03-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... wo maa 04, 2009 9:01 pm
Ik hoop dat het lekker was?
Bronwyn
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 49 Woonplaats : Limburg Puntensysteem : 5907 Registration date : 04-03-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... do maa 05, 2009 2:22 pm
Het is er niet van gekomen...
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... do maa 05, 2009 9:09 pm
Bronwyn schreef:
Wat heb je dan in de plaats gekregen?
willemII
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 61 Woonplaats : Antwerpen Puntensysteem : 6041 Registration date : 04-06-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr maa 06, 2009 1:49 pm
Ach, als het even duurt is het daarna ook weer des te beter, niet dan?
Bronwyn
Aantal berichten : 156 Leeftijd : 49 Woonplaats : Limburg Puntensysteem : 5907 Registration date : 04-03-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr maa 06, 2009 10:33 pm
PolyToo schreef:
Bronwyn schreef:
Wat heb je dan in de plaats gekregen?
Helemaal niks... Ze had bezoek, had me beloofd te laten weten wanneer het bezoek weg was. Om twintig voor twaalf stuurde ze me een berichtje 'Nu zal je al wel slapen...'.
En mijne tiramisu was eerst gaan sporten en had daarna nog een afspraak, zodat die ook pas ruim na elf uur terug was. Toen was ik te teleurgesteld en moe voor welk dessert dan ook.
Bronwyn
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr maa 06, 2009 10:34 pm
willemII schreef:
Ach, als het even duurt is het daarna ook weer des te beter, niet dan?
Mmm... Denk dat ik nog veel geduld zal mogen hebben. Niks forceren... Niet altijd makkelijk.
willemII
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 61 Woonplaats : Antwerpen Puntensysteem : 6041 Registration date : 04-06-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr maa 06, 2009 11:31 pm
Geduld is een schone zaak, zei mijn moeder altijd. Je moet het alleen hebben natuurlijk.......
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... za maa 07, 2009 12:14 am
Bronwyn schreef:
Helemaal niks... Ze had bezoek, had me beloofd te laten weten wanneer het bezoek weg was. Om twintig voor twaalf stuurde ze me een berichtje 'Nu zal je al wel slapen...'.
En mijne tiramisu was eerst gaan sporten en had daarna nog een afspraak, zodat die ook pas ruim na elf uur terug was. Toen was ik te teleurgesteld en moe voor welk dessert dan ook.
Dat betekent dus dat je de volgende keer 2 keer zoveel dessert krijgt! Ja als je elke dag weet dat je dessert gaat krijgen dan is het na verloop van tijd niet meer plezant he? Hier en dan eens een dessert dat je niet kan voorspellen is beter dan een voorspelbare
Bronwyn
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... zo maa 08, 2009 1:27 pm
PolyToo schreef:
Dat betekent dus dat je de volgende keer 2 keer zoveel dessert krijgt! Ja als je elke dag weet dat je dessert gaat krijgen dan is het na verloop van tijd niet meer plezant he? Hier en dan eens een dessert dat je niet kan voorspellen is beter dan een voorspelbare
Zegt dit genoeg?
Ellie
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5657 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... zo sep 13, 2009 5:59 pm
Bij mij is het anders , ik mag zoveel tiramisu eten als ik wil maar als dat chocolade-ijs in mijn buik zou zitten kan ik nog dik worden en dus is dat nog even off-limits
Maar niet lang meer of ik krijg voor altijd "vet-vrij-chocolade-ijs" hihihi dan mag ik van de beide dessertjes zoveel eten als ik wil
google Gast
Onderwerp: liefdeloos di sep 15, 2009 6:01 pm
mmmmmmmmmmmmmm lekker als je mee probeert
ShadowVT
Aantal berichten : 36 Leeftijd : 56 Woonplaats : Stabroek Puntensysteem : 5586 Registration date : 13-09-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... wo sep 16, 2009 10:03 am
mmmmmmmmm i love to be the teramitsu mo het is leuk als er een vleugje chocolade ijs bij is hahahahahahahaha
Ellie
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 49 Woonplaats : Stabroek, Antwerpen Puntensysteem : 5657 Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... wo sep 16, 2009 10:53 am
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr sep 18, 2009 2:49 am
Beetje karamelsaus er overheen?
Ellie
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr sep 18, 2009 9:57 am
nee dank je Linde , ik heb mijn handen al vol met mijn tiramisuke en mijn chocolade-ijsje
ShadowVT
Aantal berichten : 36 Leeftijd : 56 Woonplaats : Stabroek Puntensysteem : 5586 Registration date : 13-09-09
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... vr sep 18, 2009 11:53 am
Tjah eerst al die KIP aan Het Spit en dan die desserts erboven op
dan heb je zeker genoeg he keppetje
Ellie
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... wo sep 23, 2009 10:51 am
Net terug van een zaaaaaaaalig weekendje London met ons 3. Geen kindjes, geen verplichtingen en geen werk, gewoon even relaxen en samen zijn.
Ik moet zeggen dat de behoefte om elke avond van het dessertbuffet te eten niet nodig was. Ook al was het open , ik had me blijkbaar heel de dag al te goed gedaan aan de lekkernij van het samen zijn dat er savonds geen dessert meer bij kon.
We hebben besloten om minstens 1 weekend per jaar met ons 3 op stap te gaan.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... wo sep 23, 2009 11:35 pm
Ellie schreef:
.......We hebben besloten om minstens 1 weekend per jaar met ons 3 op stap te gaan.
Heyyy, wat fijn dat het zo waardevol was!
ShadowVT
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... do sep 24, 2009 9:55 am
het was idd zo waardevol Linde we hebben er ongelooelijk van genoten en wat ook mooi is dat we ondervonden hebben dat het niet is omdat we daar in een hotel in london zitten dat we moeten sexsen en toestanden. de eerste dag daar is het passioneel geweest maar de andere dagen was het echt genieten van elkaars genegenheid en passie en gezelschap
en zijn we alleen maar veel dichter naar elkaar gegroeid want toens we moesten afscheid nemen aan de luschthaven stond zelfs ik met de tranen in mn ogen dat ik onze derde partner ging missen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Een verhaaltje... do sep 24, 2009 11:50 am
Genegenheid is een hele belangrijke factor, mooi om te lezen dat jullie dat voor elkaar hebben, en ook koesteren.