polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 gevoelens die je heb en wat je er mee doet

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:38 pm

Hmmmm, Dit klinkt een beetje als:
ik zie dingen óf zwart, óf wit.

Polyamory is soms niet gemakkelijk, je hebt te maken met 2 verschillende relaties,
er komen allerlei gevoelens en emotionele momenten aan te pas.
Het is allemaal nieuw, dat ben je niet 1,2,3 gewoon.

Én: je kan binnen een paar dagen niet ineens een jarenlange band weggooien.

Hoeveel hebben jullie al gesproken met elkaar en vooral: gelezen over polyamorie?
Hoeveel verhalen al gelezen over hoe het bij anderen gegaan is,
hoeveel situaties bekeken hoe het óók nog kan?


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:39 pm

Ik dump niemand Poly IK ben gedumpt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:41 pm

Dan zou het verstandig zijn als zij dit ook eens leest Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:45 pm

Ik weet niet of ze het leest. Morgen heb ze voorlopig geen internet. Dus geen idee Linde. Maar kan je wel vertellen dat ik me zwaar klote voelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:48 pm

Dat kan ik me voorstellen... Neutral

Maar laat het inderdaad nou effe bezinken, dingen op het moment zelf zijn altijd heftiger dan als je er wat later naar kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6075
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:48 pm

ze is bij jou weggegaan voor die andere persoon dan?

denk dat haar reactie dan een beetje te plots is.. ze is waarschijnlijk tot over haar oren verliefd.. ik denk dat ze -eenmaal de verliefdheid verminderd- wel meer zal beginnen nadenken
maar ja... ik begrijp het wel.. ondertussen zit je natuurlijk in de problemen hé Sad

polyamory = rollercoaster van gevoelens!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:49 pm

Morgen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:50 pm

Rob54 schreef:
Ik dump niemand Poly IK ben gedumpt

Zit er zelf momenteel dus ook middenin. Geen dumpen, OK, maar waar er 2 uiteengaan zit er toch meestal aan de 2 kanten iets scheef.
Zelfs als de ene helemaal nt weg wil vd andere.
Nogal cliché, ik weet het, en ook een beetje hard mss.
Maar probeer het zo te zien Rob, desnoods na een paar nachtjes piekeren: een scheiding biedt ook nieuwe kansen. Als je hart stopt met bloeden zul je merken hoeveel mooie mensen er om je heen zijn. Mss zelfs al vroeger.
Magere troost nu, kan ik me voorstellen, maar geloof het toch maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6075
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:52 pm

vrouwenfluisteraar schreef:
Rob54 schreef:
Ik dump niemand Poly IK ben gedumpt

Zit er zelf momenteel dus ook middenin. Geen dumpen, OK, maar waar er 2 uiteengaan zit er toch meestal aan de 2 kanten iets scheef.
Zelfs als de ene helemaal nt weg wil vd andere.
Nogal cliché, ik weet het, en ook een beetje hard mss.
Maar probeer het zo te zien Rob, desnoods na een paar nachtjes piekeren: een scheiding biedt ook nieuwe kansen. Als je hart stopt met bloeden zul je merken hoeveel mooie mensen er om je heen zijn. Mss zelfs al vroeger.
Magere troost nu, kan ik me voorstellen, maar geloof het toch maar.


misschien moet het helemaal niet tot een scheiding komen.. misschien moet iedereen gewoon eventjes bedaren en rustig proberen te praten
misschien kan je vrouw er niet echt mee om dat jij iemand hebt leren kennen en weet ze niet hoe ze dit moet uiten, is dit haar manier van boosheid uiten...?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6300
Registration date : 01-03-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 08, 2009 11:56 pm

Evy schreef:

misschien moet het helemaal niet tot een scheiding komen.. misschien moet iedereen gewoon eventjes bedaren en rustig proberen te praten
misschien kan je vrouw er niet echt mee om dat jij iemand hebt leren kennen en weet ze niet hoe ze dit moet uiten, is dit haar manier van boosheid uiten...?

Idd, laat ik het zo stellen: iemand waarmee je jarenlang een intieme band hebt gehad, blijft heel vaak een intieme vriend(in).

Met zulke relaties, mooie mensen, is het fijn een paralel pad te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 09, 2009 2:32 am

Rob54 schreef:
Ik dump niemand Poly IK ben gedumpt
Ja en? Het is niet omdat iemand zegt dat je gedumpt bent dat het ook daadwerkelijk zo is he?
Vooral als je emotioneel reageert zeg je zaken die je niet meent. En maak je foute beslissingen veelal uit angst of onzekerheid.

Nu wat bepaalt of je polyamore bent of niet is wat je er nu mee doet.
Geef je het zomaar op en ga je de slachtofferrol toer op en gebruik je deze situatie als excuus?
Of doe je een poging om na een afkoelperiode er met elkaar over te praten, en kijken wat er in de toekomst kan veranderd worden zodat dit minder voor valt.

Het speelt geen rol wie of wat gelijk heeft.
Het speelt geen rol wie of wat gedaan heeft.
Het speelt geen rol wie of wat gezegd heeft.
Het speelt geen rol wie welke fout heeft gemaakt.

Wat wel een rol speelt is, of je liefde voor elkaar voelt.
Wat een rol speelt is hoeveel moeite wil je voor elkaar doen.

Rob Happy, polyamore relaties zijn stukken complexer dan normale monogame relaties.
Beoordelingsfouten zal je maken, je kan er niet omgeen, het is daarom enorm belangrijk om met elkaar te praten, vooral nu na een afkoelperiode!
Ik durf wedden dat jullie elkaar nog heel graag zien maar dat ze bepaalde zaken ervoor zorgen dat jullie dat niet van elkaar weten. De communicatie man-vrouw is al niet gemakkelijk. En als er dan nog onzekerheid bij komt dan is alles nog eens maal 100.
Ik heb al koppels uit elkaar zien gaan die elkaar doodgraag zien maar om een of ander reden zit er iemand met een idee-fix dat de ander geen interesse heeft wat totaal niet waar is.

Twee zaken gebeuren bij een nieuwe polyamore relatie, de ene noemt NRE, dat is de aantrekkingskracht naar de nieuwe vlam die heel intens kan zijn en is van voorbijgaande aard. Het probleem is dat diegene die NRE zit zodanig bezig is met de nieuwe vlam dat die niet meer door heeft dat die de originele partner veel midner aandacht geeft. Dit is normaal in de polyamorie! Als mijn partner iemand nieuw leert kennen dan weet ik nu al dat ze meer met die nieuwe gast bezig zal zijn dan met mij. Ik hou daar rekening mee, en het is niet altijd plezant maar is van tijdelijke aard totdat het stabilizeert en nieuwe eigenlijk niet zo nieuw meer is. Ik had dat vandaag ook, er komt een mooie vrouw binnen en mijn aandacht wordt volledig naar die nieuwe getrokken terwijl ik mijn huidige partner vergeet en zelfs niet meer in staat was om met Willem te praten. :-) Het ergste van al is dat ik bewust besef dat ik dus mijn partner en willem verwaarloos maar de aantrekkingskracht is zo groot dat ik het niet kan tegenhouden. Dit is NRE, zo krachtig kan dat zijn, en ben dan extra op de hoede dat nadat ik die NRE heb gehad dat ik dan mijn huidige partner dan nog eens extra verwen omdat ze me die vrijheid laat.

Nu kijk eens naar alle polaymore berichten waar het slecht bij gaat. Steeds hetzelfde patroon, nieuw in de polyamorie, NRE effect, de originele partner wordt verwaarloosd, voelt zich onzeker, en er ontstaat spanning en beoordelingsfouten omdat er emotioneel omgegaan wordt.

En Rob, wat in hemelsnaam zou ze nog privee hebben kunnen vertellen. Ik bedoel kijk naar wat jullie hebben geschreven, op deze forum, zijn er nog zaken die privee zouden kunnen zijn? Buiten de naam van een parkiet en hoeveel katjes jullie hebben? In jullie berichten komt heel duidelijk naar voren, jij: nieuw lief, NRE, passie maar ook onzekerheid. Bij haar berichten , twijfel afvragen of alles goed gaat, nood aan iemand die haar onzekerheid geruststelt....

Rob, Happy wat er nu gebeurt is perfect normaal voor beginnende polyamoren!
Laat je niet vangen door de illusie dat alles nu plots hopeloos is! Praat erover met elkaar en durf eerlijk te vertellen hoe je je voelt en waar je bang van bent. Kans is groot dat je ander partner gewoonweg niet weet of beseft dat je angst of onzeker bent voor een bepaalde zaak. En vooral geef wat gas terug in de polyamore relatie, neem wat afstand van je nieuwe partners zodat eerst julle eigen relatieprobleem opgelost wordt eer je verder gaat met andere mensen.
Kans is realistisch dat je je nieuwe partners gaat verliezen, maar zolang je nog niet in staat bent om je eigen relatie stabiel te houden moet je ook geen extra mensen bij nemen want dan kom je in de situatie als deze.

Happy, Rob, jullie beide, volgens mij zien jullie elkaar nog heel graag.
Dit is de muur van polyamorie waar jullie door moeten, er is geen gemakkelijker weg en het is eventjes op je tanden bijten.
Dit is wat Snoes hier de rollercoaster noemt. Praat met elkaar en probeer een oplossing te zoeken.
Eenmaal voorbij die muur is het de moeite waard :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 1:26 pm

Lieve polyamory vrienden,

Achter de wolken schijnt de zon. Ik zag het erg somber in. Heb ieder antwoord gelezen. Moet eerlijk bekennen vele wijze woorden waar ik wel het een en ander aan gehad heb. Gisteren ( maandag ) de zwaarste dag geweest voor ons beide. Gelukkig is het anders afgelopen dan dat we beide gedacht hadden. We houden dus wel degelijk echt van elkaar. We kunnen niet buiten elkaar. Heb 2 dagen vrij genomen en daar ben ik blij om. Deze 2 dagen volledig aan elkaar benutten en onze spaarzame tijd samen door te brengen. De eerste dag was beroerd en vandaag een nieuwe start. Maar ik zeg wel, dat ik toch tot ontdekking gekomen dat we erg makkelijk met het idee rond liepen over polyamory. Wel/niet rijp genoeg om die beslissing te nemen? Genoeg over gepraat? Wel het heerlijke gevoel dat we beide elkaar kunnen geven en gunnen om een vriend of vriendin erbij te nemen. Maar uit onze gesprekken is gebleken dat we toch nog niet al te open en waren naar elkaar. Ik weet wel dat ik het erg moeilijk vind om over beide relatie te praten. Maar we hebben besloten om open te blijven tegen elkaar.
Achter de wolken schijnt de zon dus, mooiste woorden waarmee ik kon beginnen. Happy en ik zijn gelukkig tot elkaar gekomen. Vrijuit over onze sp moeten en kunnen praten. HMMM zit hier met een perfect gevoel een deel van mijn beleving op te schrijven naar jullie toe.
Dus de scheiding vergeten we. Een streep onder het verleden en een nieuw begin starten met duidelijke afspraken. Woensdag ( morgen dus ) komen beide sp hier op de koffie. Dan een gezonde en nieuwe start maken met een sp erbij.
Lieve mensen BEDANKT! Jullie verdienen een bloementje van ons. Die verdienen jullie op 100% op zeker.

Groeten, knuffel en kussss van Happy en Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6075
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 6:56 pm

cheers drinking2 hug Ben blij dat jullie er dan toch hebben kunnen over praten en dat er geen scheiding van komt!

ga rustig, stap per stap, véél praten en nog eens praten, .. samen raken jullie er wel hoor.. maar niets forceren, jullie hebben alle tijd.. als de andere partners het goed voor hebben, dan zullen die het wel begrijpen en zelf een stapje achteruit nemen Smile

wat een 'happy' nieuws Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:00 pm

Rob54 schreef:
Lieve polyamory vrienden,

Gelukkig is het anders afgelopen dan dat we beide gedacht hadden. We houden dus wel degelijk echt van elkaar. We kunnen niet buiten elkaar. Heb 2 dagen vrij genomen en daar ben ik blij om. Deze 2 dagen volledig aan elkaar benutten en onze spaarzame tijd samen door te brengen.
.....
Maar uit onze gesprekken is gebleken dat we toch nog niet al te open en waren naar elkaar. Ik weet wel dat ik het erg moeilijk vind om over beide relatie te praten. Maar we hebben besloten om open te blijven tegen elkaar.
Achter de wolken schijnt de zon dus, mooiste woorden waarmee ik kon beginnen.
Happy en ik zijn gelukkig tot elkaar gekomen.
Vrijuit over onze sp moeten en kunnen praten.
.....
Dus de scheiding vergeten we. Een streep onder het verleden en een nieuw begin starten met duidelijke afspraken. Woensdag ( morgen dus ) komen beide sp hier op de koffie. Dan een gezonde en nieuwe start maken met een sp erbij.

phieuw.... zucht van verlichting... Smile


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:18 pm

Hallo lieverds, ik wil jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor jullie luisterende oor en jullie welgemeende en goede reacties! Dit naar aanleiding van onze bomontploffing!
In zeer korte tijd mag ik wel zeggen, is er een fijne band met jullie ontstaan en we kijken uit naar jullie berichten, reacties.
Afgelopen zondag konden we er helaas niet bij zijn, maar voor de volgende meeting schrijf ik me alvast in.
Hebben jullie nog het teken van Polyamorie in het koffie schuim laten zetten? Very Happy
Liefs van Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:27 pm

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Gruppe0005
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:35 pm

ahh.......lekker huggen dat gaan we de volgende keer doen met z'n allen!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:37 pm

Met al die huggen doe ik op 100% ook mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 10, 2009 11:41 pm

Wie volgt...............hahahah!
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 11, 2009 1:36 am

Evy schreef:
cheers drinking2 hug Ben blij dat jullie er dan toch hebben kunnen over praten en dat er geen scheiding van komt!
DIKKE proficiat voor Rob en Happy!
Het moeilijkste is achter de rug, er zullen zeker nog moeilijker momenten zijn maar minder erg dan dat nu.

En je zal zien, hoe meer open en eerlijk je bent naar elkaar toe, ook als je fouten maakt, hoe gemakkelijker de relatie wordt en vooral hoe sterker het vertrouwen in elkaar zal worden. Onderschat het niet, open en eerlijk zijn is totaal niet gemakkelijk en vergt moed! Maar het wordt wel gemakkelijker en gemakkelijker.

Evy, we hebben eigenlijk een certificaat nodig voor mensen die door de eerste stappen van de polyamorie raken :-)
bvb certifikaat voor "Eerste successvolle stappen in de polyamorie".
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6008
Registration date : 18-06-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 11, 2009 1:58 am

PolyToo schreef:
Evy, we hebben eigenlijk een certificaat nodig voor mensen die door de eerste stappen van de polyamorie raken :-)
bvb certifikaat voor "Eerste successvolle stappen in de polyamorie".
lol!

Ehh, deze?

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 256



.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6739
Registration date : 24-02-08

gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 11, 2009 2:23 am

En wat zou het volgende certificaat kunnen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 11, 2009 6:36 pm

Jullie hebben weer een big smile op Happy haar gezicht getoverd!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gevoelens die je heb en wat je er mee doet   gevoelens die je heb en wat je er mee doet - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gevoelens die je heb en wat je er mee doet
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: