polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Valentijnssymposium (08/02/09)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936
Registration date : 24-02-08

Valentijnssymposium (08/02/09) Empty
BerichtOnderwerp: Valentijnssymposium (08/02/09)   Valentijnssymposium (08/02/09) I_icon_minitimedi feb 10, 2009 3:39 am

Gisteren was ik op het valentijnssymposium van Ageeth, en alhoewel ik eventjes in slaap viel door gebrek aan koffie en veel te vroeg opgestaan kan ik alleen maar zeggen dat ik het fantastisch vond! Van mij mag het nog veel langer duren en zelfs meerdere dagen want de uitstraling van polyamore mensen, vooral diegene die dan nog verliefd zijn en vol passie over polyamorie spreken is echt verslavend. cheers

Ok wat realistischer nu, het was 75 euro en dat kan voor sommigen wat duur zijn maar ik vind het zeker de moeite waard. Vooral omdat je ook nog eens drank en eten inbegrepen had.
De afstand voor iemand die komt van Belgie is natuurlijk ver, vooral als je 4 uur auto hebt in totaal. Hopelijk zal dit ook ooit in Belgie georganizeerd worden. Maar ik ben er zeker van dat ik volgend jaar terug ga want ieder keer ik terug kom heb ik weer een stuk meer ervaring van zoveel anderen die ik binnen mijn eigen relatie toepas.

Het was ook duidelijk dat op het eind, toen het 18h00 was en iedereen normaal gezien de zaal zou moeten verlaten, dat die echt geen zin hadden en velen zijn dan ook nog veel langer gebleven. Ik was al om 18h30 een poging aan het doen om buiten te gaan, maar van het een gesprek kwam het ander en gelukkig dat ik mijn eigen toog bij mij had, want ik kon er nog een uur tegen leunen. Uiteindelijk zelfs een ommetoer gedaan naar Rotterdam Centraal station om een Bekende Polier (BP) op de trein te zetten. :-)

Ik hoop dat dit ooit zal uitgroeien zoals in Amerika dat het een meerdagen event wordt en ook regelmatig, maar het werk die Ageeth gedaan heeft verdient een dikke proficiat! cheers cheers cheers

In het begin vroeg Ageeth hoeveel mensen er al 2 keer en ook 3 keer waren gekomen en het was duidelijk een ander publiek, dus ik shat ongeveer dat als je gemiddeld 100 man per valentijnssymposium event (twee keer 150 en nu 80) dat je waarschijnlijk een bereik krijgt van unieke 300 polies gespreid over 2 jaar.
Straffer van al, velen wisten niet af van deze site en de nederlandse, dus heel belangrijk om de rol van meerdere bronnen te ontdekken.

Het publiek was duidelijk veel ouder dan ik, en dat is plezant omdat je weer andere ervaringen krijgt, andere gesprekken, andere waarden.... :-)
Een mens leert veel bij. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde

Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Puntensysteem : 6205
Registration date : 18-06-08

Valentijnssymposium (08/02/09) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnssymposium (08/02/09)   Valentijnssymposium (08/02/09) I_icon_minitimedo feb 19, 2009 12:45 am

Tof Very Happy
Leuk om zo er wat over te horen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnssymposium (08/02/09)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: