Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: valentijn wo jan 21, 2009 7:21 pm
wat zijn jullie plannen voor valentijn? met welke partner? primair, secundair,... of allebei?
groetjes
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 7:30 pm
Niet echt een plan denk ik. Maar er gebeurt wel iets die een valentijn zou kunnen lijken, het is dan eigenlijk een verjaardagsfeest.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 10:33 pm
snoeperke schreef:
wat zijn jullie plannen voor valentijn? met welke partner? primair, secundair,... of allebei?
Met welke partner? Wordt Valentijn dan als feest gevierd in België??
Zoals ik het ken stuur je een anonieme liefdes- groet aan iemand waar je een oogje op hebt...
(en vorig jaar ontving ik er twee! ) hmmmm zwijmel zwijmel wat een luxe
.
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 10:37 pm
Linde schreef:
snoeperke schreef:
Met welke partner? Wordt Valentijn dan als feest gevierd in België??
Zoals ik het ken stuur je een anonieme liefdes- groet aan iemand waar je een oogje op hebt...
(en vorig jaar ontving ik er twee! ) hmmmm zwijmel zwijmel wat een luxe
.
hier is het de gewoonte dat je een geschenk koopt voor je geliefde... (bij ons toch) en het lekker gezellig maakt of uit eten gaat
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 10:41 pm
snoeperke schreef:
hier is het de gewoonte dat je een geschenk koopt voor je geliefde... (bij ons toch) en het lekker gezellig maakt of uit eten gaat
Niet iedereen doet dat, sommigen vinden het te commercieel.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 10:42 pm
Ahaaa, ik begrijp het
Maar of die gewoonte er 50 jaar geleden al was??? Ik dennnnkkk... dat de commercie een handje heeft meegeholpen aan die gewoonte, haha. Maar dat geeft niks hoor. Wie wil er nou niet een lekker etentje en een geschenk van je geliefde(n) ?
Linde
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 10:42 pm
hahaha, kijk...
Gast Gast
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 11:34 pm
PolyToo schreef:
snoeperke schreef:
Niet iedereen doet dat, sommigen vinden het te commercieel.
Ja, zo ken ik er nog
Ik ben totaal onromantisch wat Valentijn betreft
Zelf nooit dingen gekocht, maar wel gekregen
PolyToo
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 11:41 pm
Snoes schreef:
Toch wel je geeft in natura!
Gast Gast
Onderwerp: Re: valentijn wo jan 21, 2009 11:53 pm
PolyToo schreef:
Snoes schreef:
Hela onze privé niet op't forum smijten
Maar ik vier valentijn dus niet. Ik ga niemand een kaartje sturen.
Laatst aangepast door Snoes op do jan 22, 2009 1:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
PolyToo
Onderwerp: Re: valentijn do jan 22, 2009 12:13 am
Snoes schreef:
PolyToo schreef:
Snoes schreef:
Hela onze privé niet op't forum smijten
Maar ik vier valentijn dus niet. Ik ga niemand een kaartje sturen. En zeker niet op MSN:lol:
Foe Snoes, ik was aan een pot choco aan het denken.
Laatst aangepast door PolyToo op vr jan 23, 2009 12:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: valentijn do jan 22, 2009 1:21 am
Mijn vriendje vertrekt volgende week voor een maand naar Australië , dus iets met hem gaan doen zit er niet in. Of ik moet even overwippen naar de andere kant van de wereld bol . Ik hoop dat mijn vriendinnetje langs komt in februari, dan kan ik wat leuks gaan doen met haar
PolyToo
Onderwerp: Re: valentijn do jan 22, 2009 2:12 am
Ik zou zeggen kom maar af bij mij. :-p :-p :-p Maar dan krijg ik slaag van Snoes die wilt geen knap jong ding in mijn harem.
Evy Admin
Onderwerp: Re: valentijn do jan 22, 2009 12:07 pm
het is inderdaad erg commercieel geworden maar ja, kvind het aan de andere kant wel leuk
Gast Gast
Onderwerp: Re: valentijn do jan 22, 2009 2:46 pm
PolyToo schreef:
Ik zou zeggen kom maar af bij mij. :-p :-p :-p Maar dan krijg ik slaag van Snoes die wilt geen knap jong ding in mijn harem.
PolyToo
Onderwerp: Re: valentijn vr jan 23, 2009 12:34 am
snoeperke schreef:
het is inderdaad erg commercieel geworden maar ja, kvind het aan de andere kant wel leuk
Boaa niets van aantrekken van die anti-comerciele freaks, gewoon plezier hebben...
Evy Admin
Onderwerp: Re: valentijn vr jan 23, 2009 9:40 am
polytoo
dat PROBEER ik altijd hoor
alegria
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 65 Woonplaats : mechelen Puntensysteem : 6497 Registration date : 01-03-08
Onderwerp: Re: valentijn za jan 24, 2009 2:56 pm
Linde schreef:
Ahaaa, ik begrijp het
Maar of die gewoonte er 50 jaar geleden al was??? Ik dennnnkkk... dat de commercie een handje heeft meegeholpen aan die gewoonte, haha. Maar dat geeft niks hoor. Wie wil er nou niet een lekker etentje en een geschenk van je geliefde(n) ?
Ach ja die commercanten hebben tegenwoordig bijna elke maand een reden om ons kado's te doen kopen: Kerst, Pasen, Vaderdag, Moederdag, Valentijn... Het voelt wel een beetje als manipulation du peuple maar wie krijgt er idd nt graag een kadoke of gaat niet graag lekker eten?
Zelf geef ik heel graag geschenkjes, meestal kleinigheidjes verstopt in haar saccoche of in haar boterhammendoos, dat maakt de verrassing dubbel . En je vindt dan plots ook vanalles terug op onverwachtse plekjes.
En er is natuurlijk het symposium van Ageeth.
Bronwyn Gast
Onderwerp: Re: valentijn wo maa 04, 2009 4:10 pm
Mijn man en ik zijn samen met haar en nog een andere vriendin eerst iets gaan eten. Daarna samen naar een handbalmatch gaan kijken ('onze' ploeg verloren ) en hebben nadien nog een stapje in de wereld gezet.
Een dag of twee voordien hadden zij en ik al wat gesmst over de optie dat zij bij ons zou slapen. Niet honderd procent gemeend, niet honderd procent zwans. Onze kinderen zouden uit logeren zijn, haar kindjes waren bij haar ex. Anders was het zo koud in haar bed...
Toen we thuis kwamen, ging zij nog heel even naar haar eigen huis, tot de andere vriendin vertrok... Maar ze zei 'tot zodadelijk'. En toen kwam ze naar onze kamer en kwam bij ons liggen... Het vervolg was absoluut een Valentijn waardig.
Linde