Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: verschillen wo jan 14, 2009 6:22 pm
als je een tweede, derde, enz partner hebt.. gelijkt die dan qua uiterlijk, karakter,... op je andere partners? of net niet?
is er veel verschil tussen de verschillende relaties?
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6272 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: verschillen wo jan 14, 2009 6:25 pm
ik heb 2 relaties en die zijn voor mij evenwaardig ik heb dus geen primaire of secundaire...
maar toch is er een verschil in de relaties de ene relatie (de langstdurende) is de meest "vertrouwde" m'n knuffelbeertje...
bij de andere relatie is er meer sprake van passie en romantiek
qua uiterlijk.. is er veel verschil... de ene licht van haar, de ander donker haar de enige gelijkenis.. zijn die prachtige blauwe ogen waarin ik zou kunnen verdrinken
alegria
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 65 Woonplaats : mechelen Puntensysteem : 6497 Registration date : 01-03-08
Onderwerp: Re: verschillen wo jan 14, 2009 6:51 pm
Bij mij is er veel verschil, aan de buitenkant . Binnenin zijn het meestal gevoelige, intuïtieve, inspirerende, passionele, vrijgevochten, spirituele vrouwen.
Bronwyn Gast
Onderwerp: Re: verschillen wo maa 04, 2009 4:04 pm
De ene is een man, de andere is een vrouw...
enki
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 56 Woonplaats : Mechelen Puntensysteem : 6056 Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: verschillen wo maa 04, 2009 6:02 pm
idem dito Maar buiten het verschil in geslacht zijn ze ook qua karakter kompleet anders
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: verschillen wo maa 04, 2009 8:50 pm
Als ik naar al mijn verschillende lieven kijkn dan kan mijn bijkomende partner enkel maar verschillend zijn. Ik heb er wel al ene op het oog, maar ik blijk er eigenlijk al twee aan te trekken. :-p Het proleem is geen tijd, voor geen ene van die twee.
Gast Gast
Onderwerp: Re: verschillen do maa 05, 2009 3:51 pm
Voor mij twee hele duidelijke verschillen, in mijn relatie's en in het uiterlijk van mijn ........ hmmmm heerlijk twee mannen! Relatie's, met Marcel heb ik een vaste volwaardige D/s relatie, Marcel voldoet aan het profiel dominant wat ik zoek, hij geeft mij wat ik zoek en dat is het spel, de spanning, sex, lust, tederheid enz. Met Rob ben ik getrouwd en Rob is mijn thuishaven, vertrouwd, sex, maatje waar ik mee lach en huil. Uiterlijkheden....Rob is blank en Marcel is licht getint hahahah! Het uiterlijk is voor mij niet (meer) het belangrijkste! Het gehele plaatje als je elkaar leert kennen, als dat klikt is het de mooiste persoon op de wereld voor mij! Dat had ik met Rob toen ik hem ontmoette, en dat heb ik nu ook met Marcel. Ik heb dus twee hele verschillende relaties en beide zijn samen gekomen in een mooie Polyamorie relatie! Dus drie relaties.......ben ik een bofkont of niet? hahhaha! Happy.
alegria
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 65 Woonplaats : mechelen Puntensysteem : 6497 Registration date : 01-03-08
Onderwerp: Re: verschillen do maa 05, 2009 9:41 pm
Happy schreef:
Ik heb dus twee hele verschillende relaties en beide zijn samen gekomen in een mooie Polyamorie relatie! Dus drie relaties.......ben ik een bofkont of niet? hahhaha! Happy.
Hee, zo heb ik het nog nooit bekeken!
Prachtige nieuwe invalshoek, bedankt.
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6936 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: verschillen vr maa 06, 2009 12:13 am
Happy schreef:
Het uiterlijk is voor mij niet (meer) het belangrijkste!
Ik zeg ook altijd tegen mijn lief, je mag gerust oud en lelijk worden, naarmate ik ouder word gaan mijn ogen achteruit en zie ik dat toch niet meer.
Happy schreef:
Dus drie relaties.......ben ik een bofkont of niet? hahhaha!
We gaan die binnenkort eens komen keuren!
PolyToo
Onderwerp: Re: verschillen vr maa 06, 2009 12:16 am
Maar als ik dat allemaal lees van Happy, dan krijg je ook weer zin om er zelf ook nog een bij te nemen.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6205 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: verschillen vr maa 06, 2009 1:42 am
Ze komen alleen niet op bestelling hè? dat is het lastigste...