polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

mijn allereerste échte liefde was...

Ga naar beneden 
+3
floortje
willemII
Evy
7 plaatsers
AuteurBericht
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272
Registration date : 24-02-08

mijn allereerste échte liefde was... Empty
BerichtOnderwerp: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimedi jan 13, 2009 10:45 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
willemII

willemII

Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 61
Puntensysteem : 6041
Registration date : 04-06-08

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimedi jan 13, 2009 11:54 pm

snoeperke schreef:

Ja?? Wie? Maak de zin eens af, ben wel nieuwsgierig
http://www.vegancafee.be
floortje

floortje

Vrouw
Aantal berichten : 134
Leeftijd : 54
Puntensysteem : 6123
Registration date : 25-02-08

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimedi jan 13, 2009 11:58 pm

snoeperke schreef:

... diegene waarmee ik ondertussen al bijna 21 jaar mee samen ben ... I love you
willemII

willemII

Man

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 12:09 am

floortje schreef:
snoeperke schreef:

... diegene waarmee ik ondertussen al bijna 21 jaar mee samen ben ... I love you

Ja, zeg dat dan. ja, ik ben ook al 18 jaar samen met mijn vrouw, gaat al vooruit. De tijd vliegt als je in goed gezelschap bent. Maar dat was niet mijn allereerste liefde, of moet ik verliefdheid zeggen? Liefde wel, das anders dan verliefd zijn, maar ik was al wel eerder verliefd en ik heb 2 vriendinnen ervoor gehad (voor paar maandjes maar), wat niet veel is voor iemand van toen 26 jaar. Dus ik ben niet echt te wild geweest denk.
PolyToo

PolyToo

Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Puntensysteem : 6936

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 12:26 am

snoeperke schreef:
Ik weet dat ze Jeannick noemde, ik weet dat ik 15 was of zo en stapelverliefd op haar maar toen niet durven toe te geven, ook als ze het vroeg.
Dat gevoel is nog steeds aanwezig... ook heb ik haar nooit meer gezien of gehoord.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 12:57 am

Ik weet nog wie mijn eerste lief was. Helemaal onderste boven was ik. Ik dacht al dat ik direct mijne ware vasthad. Very Happy

Maar het heeft niet lang geduurd.

Echte liefde was dat nog niet, of echte kalverliefde misschien Wink
willemII

willemII

Man

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 2:56 pm

Mijn eerste liefde/verliefdheid was Brenda. Ze was van Indische afkomst. Ik ben daar verliefd op geweest van toen ik 10 jaar was, en durfde het ook niet zeggen. Ik ben daar verliefd op geweest tot ik 17 jaar was. Toen wilde ik de stoute schoenen aan trekken, maar hoorde dat ze al iemand had. Zucht. Maar ik heb daar verder geen last meer van. Ik voel daar niets meer bij. Ik zie ze ook niet meer want ik ben sinds die tijd al heel wat keren verhuisd, een stuk of 13 x, en ver van mijn oorspronkelijke woonplaats.

Kalverliefde, maar toch leuk als ik er op terug kijk
willemII

willemII

Man

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 3:00 pm

Ook heb ik goede herinneringen aan een avondliefde. Ontmoet toen ik 23 was. Was op het Vlefopopfestival, ik weet niet of ze dat nog organiseren. Ze heette Wiepje en kwam van Friesland. Ik heb er die avond veel lol mee gehad en we zaten op laatst te zoenen bij het leven zeg maar. Ergens halverwege zei ze;"En ik ben nog niet eens verliefd op je, ik was eigenlijk verliefd op een andere gast". Toen heb ik wel gelachen, en ze zei;"Ja lach maar". Maar we hebben wel doorgezoend en achteraf gezegd, tja, we hebben onze studies en wonen ver van elkaar. Dus gaan we er niet mee door. Maar ik koester de herinnering nog wel. Ik ben niet verliefd op haar, het was gewoon een mooie avond.
alegria

alegria

Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Puntensysteem : 6497
Registration date : 01-03-08

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 5:26 pm

De juffrouw van de tweede kleuterklas Very Happy
http://www.chedera.be
Evy
Admin
Evy

Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 43
Puntensysteem : 6272

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimewo jan 14, 2009 6:17 pm

de allereerste keer dat ik verliefd was
was toen ik zo'n 13jaar oud was.. ik was op vakantie bij vriendjes en leerde via hen iemand kennen
de vlinders vlogen in het rond, wist niet goed wat me overkwam, maar het gevoel was zoooooo zalig
heb hem na die paar vakantiedagen nooit meer gezien.. ook de gevoelens zijn er niet meer

de volgende keer dat ik écht verliefd was , was toen ik een jaar of 17 was. die relatie was een echte rollercoaster.. aan, uit, liefde, haat, vriendschap... nu hebben we geen contact meer, maar... toch... toch heeft hij een heel klein plaatsje in m'n hart gekregen (al zou een relatie nooit meer lukken)
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimedo jan 15, 2009 9:56 pm

mijn eerste liefdes zijn nu nog altijd mijn liefdes
Linde

Linde

Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Puntensysteem : 6205
Registration date : 18-06-08

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimedo jan 15, 2009 11:55 pm

leuk! over alle gekoesterde herinneringen van liefdes Smile

ik was ook ooit stapelverliefd, op vakantie,
hele leuke tijd gehad, maar meer dan praten durfde ik niet
ik was toen nog jong.
Leuke herinnering Smile

bij een andere verliefdheid was het ook raak: bonkend hart als ik hem alleen maar zag!
Het klikte niet voldoende voor een relatie.
Daar kwamen we gauw achter.

Hoe zou het met hen zijn?! Very Happy
Ellie

Ellie

Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 49
Puntensysteem : 5657
Registration date : 08-09-09

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitimema sep 14, 2009 9:53 am

Mijn allereerste echte liefde is nu onze polypartner Very Happy

De enige 2 mannen waar ik verliefd , echt verliefd op ben zijn mijn huidige partners nu.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: mijn allereerste échte liefde was...   mijn allereerste échte liefde was... I_icon_minitime

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» neuken met andere vent
» Jaloersheid
» Help, mijn partner is polyamoreus!
» polyamorie, hoe vertel ik het aan mijn partner ... of niet?
» Het kindje van mijn vriend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: