De inschrijving is geopend! Ik nodig u uit voor het 3e Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben op 8 februari 2009.
Yoyo, oprichtster en directeur van de school voor Levenskunst Meer mensen Mens, start de dag met een interactieve kennismaking, gevolgd door een lezing over Grenzeloos liefhebben: 'Het heeft lang geduurd voordat ik begon te beseffen dat onvoorwaardelijke liefde begint bij mijzelf. Dat het vermogen om anderen in vrijheid lief te hebben groeit naar de mate waarin ik oordelen op en misvattingen over mijzelf kan loslaten.'
Na de lunch kunt u kiezen. Laat uw emoties analyseren door Marinus Knoope. Luister naar een sprookje over liefde en seksualiteit door Rinus van Warven. Laat u door Yvonne Sep inwijden in Biodanza, praat mee over polyamorie met Ageeth Veenemans.
Jan van Koert, internationaal gecertifieerd trainer Nonviolent Communication, sluit af met de lezing 'Kan ik van velen houden?' De hele dag kunt u zich tien minuten lang grenzeloos laten verwennen met een stoelmassage door Wilma Verheijen. Tot slot hapje/drankje.
Schrijf u in voor een ontmoeting met gelijkgestemden en inspiratie door bijzondere sprekers en workshopleiders!
Meer informatie over het programma, de kosten en inschrijven vind je op www. grenzeloosliefhebben.nl