Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 2:22 am
Ik was de Flair aan het lezen en daar stond een artikel in over polyamory. Spontaan herken ik mezelf in deze situatie. Het heeft een naam! Maar mijn partner is niet polyamoreus of ik denk dat toch niet. Hoe begin ik er aan?
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 10:27 am
in de flair??? een verhaal?? wist ik niet
flauw grapke tussen in.. srry kon het nie laten
floortje
Aantal berichten : 134 Leeftijd : 54 Puntensysteem : 6115 Registration date : 25-02-08
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 1:31 pm
Praten, praten, praten, praten .... af en toe eens goed huilen, .... praten, praten, praten, ... ook veel lachen ... praten, praten, praten, ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 3:01 pm
Ik zie overal staan praten, praten en praten da ken ik en da huilen ook denk dat ik binnenkort geen traan meer over heb.
Worden jullie dat praten nooit niet moe en wanneer kan je dan nog genieten als je constant praat.
Ik heb er even genoeg van en heb even tijd nodig voor mezelf.
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 4:58 pm
hey, ja dat had ik vroeger ook had zoiets van jaja dat praten, is steeds hetzelfde.. pff laat het maar zijn..
maar uiteindelijk praat je er toch weer over... en na een tijdje vermindert dat praten hoor.. je zal zien dat je er steeds minder en minder behoefte aan hebt...
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr feb 29, 2008 9:27 pm
Na verloop van tijd heb je alles verteld open en eerlijk en dat heeft een heel bevrijdend gevoel. Dat veel praten is enkel nodig om op elkaar af te stemmen, na verloop van tijd ben je op elkaar afgestemd en gaat alles heel vlot. :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! di sep 02, 2008 11:08 pm
lol
Wat jij zegt kan wel zijn. Maar er zijn ook partners die er niet voor kunnen openstaan. En waar er dan een echt scheiding van komt. Gelukkig kan mijn vrouw het ook wel aan vaarden, dat ik zo ben. Maar dat heeft tijd nodig en heeeeeeel veel geduld Kun je ook lezen in het boek van Ageeht
Gast Gast
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! do sep 11, 2008 10:20 am
Ik weet eigelijk nog steeds niet of ik poly ben. Ik ben er mee in gesleurd omdat mijn partner destijds aangaf poly te zijn. Daardoor ben k gaan lezen en zo .. om haar gevoelens te kunnen begrijpen.
En ik vond wel bepaalde definities mooi klinken en kon genieten van de mooie verhalen die op fora verteld werden. Maar ik heb achter de schermen ook al veel mislukkingen gezien en die worden vaak op een forum niet verteld.
Dus ik blijf nog steeds wat sceptisch tegenover de werking van het poly gebeuren. Ik denk niet dat ik het in hart en nieren ben. Misschien zit het hem eerder in de zone net onder de nieren. Lust .. passie .. aandacht .. bemind worden .. verliefd zijn. Dat zijn dingen die me triggeren, maar het maakt nog geen polyamoor van je.
D.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Ik ontdekt dat ik polyamoreus ben! vr sep 12, 2008 3:16 am
Dryade schreef:
.......Lust .. passie .. aandacht .. bemind worden .. verliefd zijn. Dat zijn dingen die me triggeren, maar het maakt nog geen polyamoor van je. D.