Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Modellen gezocht do nov 13, 2008 2:15 am
Ik ben zwaar aan het investeren geslagen om van fotografie mijn job ergens in de toekomst te maken, maar dat betekent dat ik veeeel moet oefenen. Zijn er hier mensen geintereseerd in een fotoshoot bij hen thuis? Al dan niet met meerdere partners.
willemII
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 61 Woonplaats : Antwerpen Puntensysteem : 6033 Registration date : 04-06-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht za nov 22, 2008 4:28 pm
Wel ja, waarom niet? Ik heb voor jou helaas maar een partner, maar dat kan de pret niet drukken
Groentjes,
Willem
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht za nov 22, 2008 4:42 pm
willemII schreef:
Wel ja, waarom niet? Ik heb voor jou helaas maar een partner, maar dat kan de pret niet drukken
Groentjes,
Willem
Wow cool!
Het zal wel ergens vanaf halfweg in december zijn, omdat ik op dit moment met veel overwerk zit op mijn werk en dus ook in de weekend wat moet werken. De enigste voorwaarde is dat jullie er plezier aan beleven.
Afhankelijk van het weer zouden we eventueel ook buiten kunnen fotograferen. En het doel is wel degelijk "professioneel" te fotografferen, zoals de modellen in de boekjes he? ;-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Modellen gezocht za nov 22, 2008 5:15 pm
Willem, je gaat er zeker geen spijt van hebben. Ik was het allereerste proefkonijn van PT. Plezant was het zeker. Wel zonder mijn polypartners die ik toch niet heb
Maar ik heb heel wat positieve reacties gekregen op mijn foto's.
Het kan ook zijn dat ik een natuurtalent ben
PolyToo
Onderwerp: Re: Modellen gezocht za nov 22, 2008 6:42 pm
Snoes schreef:
Willem, je gaat er zeker geen spijt van hebben. Ik was het allereerste proefkonijn van PT. Plezant was het zeker. Wel zonder mijn polypartners die ik toch niet heb
Maar ik heb heel wat positieve reacties gekregen op mijn foto's.
Ja ik kreeg Snoes niet meer weg, van mijn stoel. Ik het begin was ze wat onwennig maar nadat ze het resultaat zag was ze er aan verslaafd.
Dat is waar ik al heel mijn leven van droomde, een relatie hebben met een echte fotomodel.
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht zo nov 23, 2008 11:51 am
Snoes schreef:
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht zo nov 23, 2008 11:53 am
PolyToo schreef:
Dat is waar ik al heel mijn leven van droomde, een relatie hebben met een echte fotomodel.
ha super.... dreams coming true here!
Let´s ge Gast
Onderwerp: Fotoshoot..... ma feb 23, 2009 12:14 pm
Hallo,
Het is inmiddels 1 jaar verder, heb je nog interesse in fotomodellen? Ik denk dat wij drietjes jou een leuke foto reportage kunnen bezorgen Lieve groetjes van Sonja.
willemII
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 61 Woonplaats : Antwerpen Puntensysteem : 6033 Registration date : 04-06-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht ma feb 23, 2009 2:31 pm
Voor in de lente buiten ben ik ook nog kandidaat. Een keer op het Krugerplein of zo, daar is een soort minipark. En hier vlak bij.
Groentjes,
Willem en Ingrid
Gast Gast
Onderwerp: Re: Modellen gezocht ma feb 23, 2009 7:45 pm
Ik wil me ook wel aanmelden als model, maar ik woon een beetje te ver uit de buurt, denk ik.
PolyToo
Onderwerp: Re: Modellen gezocht di feb 24, 2009 2:52 am
Oei overdondering van aanvragen, en niet alleen via deze weg. :-)
Den Haag en Leiden dacht ik? Ik ga eens moeten kijken waar dat ligt, ik ga proberen er morgen op te antwoorden. Ik ben aan het denken om het te combineren met een mini-meeting? Ik moet er over nadenken.
Willem deze weekend ben ik bezet, ik ga eens kijken voor volgende weekend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Modellen gezocht di feb 24, 2009 12:37 pm
PT Wij zijn toch al in Den Haag geweest
Gast Gast
Onderwerp: Re: Modellen gezocht di feb 24, 2009 2:02 pm
Hallo Snoes, wij zouden het wel heel leuk vinden hoor Komen jullie gezellig bij ons koffie drinken, en natuurlijk het gebakje niet te vergeten! Groetjes van haagse Happy.
PolyToo
Onderwerp: Re: Modellen gezocht wo feb 25, 2009 2:06 am
Dat kunnen we zeker doen, als ik van Snoes buiten mag. Hou rekening dat ik met zwaar materiaal afkom, het is een echte foto studio die ik opzet.
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht wo feb 25, 2009 12:37 pm
PolyToo schreef:
Hou rekening dat ik met zwaar materiaal afkom
hmm.. stoefer LOL
ai ai.. typisch ik hé.. begrijp het weer dubbelzinnig zeker? haha
enki
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 56 Woonplaats : Mechelen Puntensysteem : 6048 Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht wo feb 25, 2009 12:50 pm
snoeperke schreef:
ai ai.. typisch ik hé.. begrijp het weer dubbelzinnig zeker? haha
hoe ging het ook alweer? A dirty mind is a joy for ever?
ps : Je kan beter zeggen "i've got a clean body but a dirty mind", dan andersom, Snoeperke
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Modellen gezocht wo feb 25, 2009 12:56 pm
enki schreef:
"i've got a clean body but a dirty mind", dan andersom, Snoeperke
haha goeie
PolyToo
Onderwerp: Re: Modellen gezocht do feb 26, 2009 3:40 am
snoeperke schreef:
PolyToo schreef:
hmm.. stoefer LOL
Moet ik eens afkomen met mijn zwaar materiaal? Je gaat gegarandeerd onder de indruk zijn!
Ik had het mee naar de Valentijnssymposium maar uiteindelijk bleek het toch niet echt haalbaar om het te gebruiken, alles ging te snel en je moet tijd nemen als je met zwaar materiaal wilt werken he? ;-) Ik moest het uiteindelijk met klein materiaal doen, maar het resultaat was er wel, die zie je op de site van Ageeth.
Evy Admin
Onderwerp: Re: Modellen gezocht do feb 26, 2009 10:20 pm
PolyToo schreef:
snoeperke schreef:
PolyToo schreef:
hmm.. stoefer LOL
Moet ik eens afkomen met mijn zwaar materiaal? Je gaat gegarandeerd onder de indruk zijn!
bwa.. ben redelijk veel gewoon hoor.. 'k ben niet snel van m'n stuk te brengen hahaha
PolyToo
Onderwerp: Re: Modellen gezocht vr feb 27, 2009 12:22 am
snoeperke schreef:
PolyToo schreef:
snoeperke schreef:
PolyToo schreef:
hmm.. stoefer LOL
bwa.. ben redelijk veel gewoon hoor.. 'k ben niet snel van m'n stuk te brengen hahaha
Mijn grief is zo groot en zwaar dat ik er zelfs iemand mee kan dood slaan.
Linde
Onderwerp: Re: Modellen gezocht vr feb 27, 2009 12:27 am
Nu komt het aan op vakmanschap PT! Je kunt de hoofden vervangen door een smily, dat zou nog wel eens een leuk effect kunnen opleveren. Met een beetje knutselwerk op de pc moet dat wel lukken....