Aantal berichten : 646 Leeftijd : 43 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6270 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: de stilte op het forum do okt 16, 2008 9:32 pm
de stilte op het forum.. tja.. wat doe je eraan hé? ikzelf en co hebben het erg druk (gehad) met de verhuis we zijn er bijna hoor met schilderen, behangen, uitpakken, enz
we kijken in ieder geval uit naar de meeting en hopen écht dat er veel volk op af komt groetjes
Gast Gast
Onderwerp: Re: de stilte op het forum do okt 16, 2008 10:20 pm
Het is misschien stilte voor de storm?
Het is hier inderdaad vrij kalm
Vorige jaar kon ik nog schrijven over mijn emotionele rollercoaster. Maar ik geloof dat die afgebroken is. Het bestaat in ieder geval niet meer.
Ik heb nu toch al een berichtje geschreven
jutta
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Puntensysteem : 6093 Registration date : 17-03-08
Onderwerp: Re: de stilte op het forum wo okt 22, 2008 10:44 am
Hoi,
Ik ben ook niet meer erg actief op het forum...wat niet wil zeggen dat ik niet geniet van de liefde die rondom mij zweeft en de wolkjes die mij dragen ...
De meeting is voor ons (Misfit en mij) beetje ver...mss tot een volgende keer als het weer iets centraler is of dichterbij.
Jutta
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6934 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: de stilte op het forum do okt 23, 2008 1:27 am
Ver Kijk naar Linde, die komt van heeeeeeeeel ver weg speciaal voor jullie. :-)
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6203 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: de stilte op het forum za okt 25, 2008 2:07 am
dat is wel de bedoeling... maar verre reis hoor
ach hier wordt het ook weer drukker: dingen gaat met up en down, heen en weer, eb en vloed: vrijwel alles keert ooit terug