Onderwerp: Olaf alweer kwijt vr aug 22, 2008 2:34 pm
Dag geachte Vlaamse Belgen, op het andere topic: "Olaf kwijt" kan ik niet meer reageren, dus dan zo maar even. Om eerste even door te borduren op zoekactie van toen. Hij is er weer opgedoken. Maar inmiddels is weer pleite... Hij kreeg het een beetje moeilijk daar en ondanks een paar aanpassingen van zijn kant, wat hogelijk te waarderen is, is ie toch weer gegaan. Aangezien we toch wel jaren samen opgetrokken zijn op het NL- forum over polyamory, dacht ik: "Laat ik eens even vragen of iemand weet hoe het met hem is" Hij heeft een tijd nogal "ambitieuze" plannen gehad met toendertijd wel vijf dames! Niet dat ik er iets op tegen heb, oh nee. Maar het lijkt mij wel een druk bestaan. Maar weet hier misschien, want je weet maar nooit, iemand hoe het gaat met hem?
Iemand mag hem ook gewoon de groeten doen van Ingres.
Groet, Ingres
Gast Gast
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt vr aug 22, 2008 3:31 pm
Met Olaf gaat alles heel goed
Alleen 5 dames heeft hij nog niet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt zo aug 24, 2008 11:01 pm
Nou dan is dat mooi, de hem de groeten van Ingres!
Groet van Ingres
PS: Eerlijk is eerlijk, vijf vond ik wel wat hoog gegrepen, twee is toch ook leuk?
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt ma aug 25, 2008 1:31 am
Vijf was zijn maximale grens, maar twee, maximaal 3 is toch meer realistisch als je het nog een polyrelatie kan noemen he?
Nu ik denk niet dat hij is weggegaan omdat hij het moeilijk had, ik denk eerder dat hij is weggegaan omdat omdat hij tijd en energie wilt steken in die mensen die het echt de moeite waard zijn en niet meer in diegene die in alles een bedreiging en complot zien.
En ben er zeker van dat hij een hele reeks van die mensen gevonden heeft die de moeite waard zijn want die slorpen al zijn tijd en aandacht op :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt ma aug 25, 2008 1:00 pm
Zo kun je het ook zien, ik heb nimmer geen problemen met Olaf gehad, ook al was ik het wel eens niet met hem eens was. Maar met Olaf kun je wel communiceren, kijk, en dat is iets waardevols.
Wat betreft "bedreigingen & complotten" kun je momenteel wel "smullen" op het NL - forum.....
Tjonge, tjonge...
Nou ja, dan hier maar eens een beetje lezen, hoe is de sfeer hier?
Groet van Ingres
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt ma aug 25, 2008 8:36 pm
ingres schreef:
Zo kun je het ook zien, ik heb nimmer geen problemen met Olaf gehad, ook al was ik het wel eens niet met hem eens was. Maar met Olaf kun je wel communiceren, kijk, en dat is iets waardevols.
Wat betreft "bedreigingen & complotten" kun je momenteel wel "smullen" op het NL - forum.....
Tjonge, tjonge...
Nou ja, dan hier maar eens een beetje lezen, hoe is de sfeer hier?
Groet van Ingres
Hier is de sfeer fantastisch maar momenteel rustig. :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Olaf alweer kwijt ma aug 25, 2008 11:06 pm
Vakantietijd, dan is het meestal rustig. Fijn te horen dat de sfeer fantastisch is.