Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 10:14 am
Heyy VaNeS ... gelukkige verjaardag.
Maar .. leest ze het wel? Ik heb de indruk dat het effe geleden is .. jammer.
Maar dat mag de fun niet breken .. dus hup .. terug naar de feeststemming :
iemand honger?
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 2:07 pm
Gelukkige verjaardag VaNeS!!!!
Ik denk dat ze het te druk heeft mer haar nieuwe vlam!
willemII
Aantal berichten : 234 Leeftijd : 61 Woonplaats : Antwerpen Puntensysteem : 6033 Registration date : 04-06-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 2:11 pm
Ja VaNeS, op naar de 32 en we drinken er één op, nou één.......
alegria
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 65 Woonplaats : mechelen Puntensysteem : 6489 Registration date : 01-03-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 2:51 pm
Ook van mij nog ne knuf. En volgende keer naar de meeting komen he? Je hebt echt wat gemist.
Gast Gast
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 4:01 pm
Hoi VaNes,
Een spetterende verjaardag gewenst...
jutta
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Puntensysteem : 6087 Registration date : 17-03-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 8:51 pm
Hiep Hiep Hoera!!!!!
Geniet van je verjaardag VaNes!!!
Jutta
Birgit
Aantal berichten : 27 Leeftijd : 55 Woonplaats : Omgeving Turnhout Puntensysteem : 5989 Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 9:17 pm
Ook dan hier ... onder de Belgen
Heel veel plezier de verdere avond ... want ik begreep dat je gaat feesten
dikke kus
( zal haar even waarschuwen hier te kijken ... ze heeft het zo druk met de Nederlandse - Vlaamse banden aan te sterken Maar die zijn ook zo leuk )
Linde
Aantal berichten : 527 Leeftijd : 55 Woonplaats : Nederland Puntensysteem : 6197 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes za jul 05, 2008 10:08 pm
Gefeliciteerd en fijne verjaardag!
Gast Gast
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes ma jul 07, 2008 9:41 pm
Dankuwel allemaal! Zo lief, ondanks dat ik hier zo weinig kom
Ook op polydating kwam ik de voorbije maanden niet veel meer, beetje off-forums eigenlijk. Mede ook (vooral ) omdat ik zo opga in mijn nieuwe relatie en ik me daarin eigenlijk heel erg mono gedraag Ik denk niet dat ik ooit monogaam zal zijn, maar voor deze tijd ziet het er in de praktijk wel zo uit, want ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat dit één van die hele grote liefdes is die je in je leven tegenkomt en er is ook al heel veel gebeurd, voelt alsof we al jaren samen zijn ipv 3.5 maand en in zo'n heftige periodes is er nu éénmaal geen ruimte voor iets anders, heb er ook geen behoefte aan.
Anyway, Enki heeft me nog proberen meeslepen naar de meeting ook, ik wist er al van via Olaf, maar had niet echt zin. Is niets persoonlijks hoor, maar had mijn dochtertje bij mij, en was de eerste dag van een reis van 16dagen dat mijn liefje weg was (nog 6dagen te gaan nu...) dus mijn koppeke stond er niet zo naar. Toen ik de verhalen hoorde achteraf, kreeg ik dan wel spijt natuurlijk
Maybe next time huh!
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: speciaal voor vanes ma jul 07, 2008 11:32 pm
Dat is fantastisch VaNes!!!!
Voor mij speelt het geen enkel rol als je nu mono of poly bent of triplo, ik vindt het fantastisch dat je je zo gelukkig voelt. Je verdient het! En verwaarloos ons maar, heb geniet er maar eens goed van!