Onderwerp: lectuur .. boeken do jun 19, 2008 2:08 pm
Tot nu toe hoorde ik nog maar spreken over twee boeken die handelden over polyamorie ... een povere score heb ik de indruk.
Deze zijn :
- The etical slut - en een boek van ageeth.
Is er nog lectuur te vinden die de moeite is om te lezen? Levensverhalen? Biografieen? Leidensweg van iemand?
D.
Laatst aangepast door Dryade op do jun 19, 2008 2:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: lectuur .. boeken do jun 19, 2008 2:09 pm
Misschien onze krachten bundelen en zelf één schrijven?
Gast Gast
Onderwerp: Re: lectuur .. boeken do jun 19, 2008 2:11 pm
Eigen ervaringen delen is uiteraard het meest persoonlijke en dat mag best op dit forum. Graag zelfs .. ik heb nog veeeeeel te leren over het poly gebeuren.
Maar op momenten wanneer ik wat tijd heb ... lees ik graag een boek. Zoals tijdens een sauna bezoekje met de voetjes aan de haard.
Dus geef me maar enkele leuke tips.
D.
Evy Admin
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 42 Woonplaats : Zedelgem Puntensysteem : 6264 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: Re: lectuur .. boeken do jun 19, 2008 2:16 pm
denk eigenlijk dat het boek van ageeth het enige nederlandstalige is op de makrt..
maar ik kan mis zijn?
enki
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 56 Woonplaats : Mechelen Puntensysteem : 6048 Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: lectuur .. boeken do jun 19, 2008 4:09 pm
Dryade schreef:
Tot nu toe hoorde ik nog maar spreken over twee boeken die handelden over polyamorie ... een povere score heb ik de indruk.
Deze zijn :
- The etical slut - en een boek van ageeth.
Is er nog lectuur te vinden die de moeite is om te lezen? Levensverhalen? Biografieen? Leidensweg van iemand?
D.
Hey D
Qua andere poly-lectuur, en dan vermoed ik dat je 't niet hebt over
of , maar als je effe googled, kom je nog wel één en ander tegen (Engelstalig dan wel). Maar - en ik weet dat met wat ik nu ga schrijven, ik me wel op héél dun ijs begeef - je weet het, beide door jou aangehaalde boeken liggen op jouw naam gereserveerd in Mechelen La Douce
Enki
PolyToo
Aantal berichten : 1443 Leeftijd : 59 Woonplaats : Zuiderkempen Puntensysteem : 6928 Registration date : 24-02-08
Onderwerp: boek: Opening Up do jul 03, 2008 2:00 am
Er zou een nieuwe boek uitkomen waarvan, ik de interview met de schrijfster gehoord hebt. Het gaat over veel relatie vormen waaronder polyamorie, en bevat heel interesante zalen zoals mono-poly partners en poly-singles.