polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 kinderen binnen polyrelatie?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitimewo maa 26, 2008 6:14 pm

hoi,

Even een klein vraagje op jullie lossen.
Hebben er hier onder jullie kinderen? Ik heb zelf 2 kindjes en die kunnen al aardig opschieten met de weg die mama en papa hebben ingeslagen. Ze zien onze vriendin echt al als deel van het gezin net als wij .

Maar mijn vraag is dus hebben jullie ervaring met jullie kindjes en jullie relatie of relaties. Zijn jullie nooit bang dat als er teveel mensen weet hebben van de nieuwe gezinssituatie dat ze de kinderen zullen komen halen. Bedoel hiermee dat je een maatschappelijk werkster over de vloer krijgt die zegt dat ze zich zullen ontvermen over de kindjes tot er weer een normale gezinssituatie is.

Mijn kindjes zijn heilig voor me en zou niet mogen dromen dat ze ze van me afnemen. Ze ondervinden geen nadeel van de nieuwe gezinssituatie maar zoals jullie weet word het niet aanvaard of moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6061
Registration date : 24-02-08

kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitimedo maa 27, 2008 9:59 am

hey

ikzelf heb ook een kindje van bijna 5 maanden en we praten nu nog over een kindje van onze vriend (maar daar zijn we nog niet heel aan uit)
aan een maatschappelijk werkster ofzo heb ik zelf nog niet gedacht, waar ik wel véél aan denk is: hoe zullen m'n kinderen hierop reageren eenmaal ze snappen hoe het in elkaar zit
zullen ze niet gepest worden op school
gaan m'n schoonouders het kindje van vriend niet achteruit steken tov hun eigen kleinkind
enz enz

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gast
Gast




kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitimedo maa 27, 2008 2:00 pm

Hier 4 schatten van kindertjes.

De kinderen genieten van de extra aandacht van de 2e *papa*.
En opschool zijn ze stik jaloers en willen ook zoon 2e papa dus dat zit wel goed Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitimedo maa 27, 2008 7:12 pm

Dank voor jullie reacties

Hier bij ons genieten mijn kindjes ook erg van de aandacht van hun 2e mama.
Ze weten er zelfs hun voordeel uit te halen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitimevr maa 28, 2008 10:28 pm

lol!

hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kinderen binnen polyrelatie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen binnen polyrelatie?   kinderen binnen polyrelatie? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kinderen binnen polyrelatie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kinderen
» Vragen die je moet stellen in een beginnende polyrelatie
» 0.75 polyrelatie
» (On)gelijkheid in een polyrelatie
» Ergste in een polyrelatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: