polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Polyamory Season 2: Trailer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Polyamory Season 2: Trailer  Empty
BerichtOnderwerp: Polyamory Season 2: Trailer    Polyamory Season 2: Trailer  I_icon_minitimezo aug 11, 2013 3:54 am

Er is blijkbaar een Polyamory reality serie.
Ik heb die helaas nog niet gezien op een van onze TV kanalen.

Polyamory Season 2: Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=1TUPDnRtK6Q

Terug naar boven Ga naar beneden
kitten

kitten


Vrouw
Aantal berichten : 37
Leeftijd : 47
Woonplaats : Brabant
Puntensysteem : 4036
Registration date : 10-06-13

Polyamory Season 2: Trailer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamory Season 2: Trailer    Polyamory Season 2: Trailer  I_icon_minitimedi aug 13, 2013 12:12 pm

Ik ook niet. Maar van reality series krijg ik vaak nogal jeuk. Dit ziet er trouwens uit als scripted reality, nog erger. Maar mensen die meedoen aan reality shows, geven zelden een positief beeld af. Niet altijd hun fout, soms wil de programma maker meer sensatie. Als zo'n programma hier in ons gezin opgenomen zou worden, zou het bijvoorbeeld vreselijk saai zijn, want we zijn niet anders dan mono gezinnen. Behalve dat er regelmatig twee andere mensen over de vloer komen en er dan een andere verdeling van bedden is. Maar verder haal ik ook gewoon mijn gehakt bij de supermarkt om vanavond macaroni te maken, weet je...
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Polyamory Season 2: Trailer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamory Season 2: Trailer    Polyamory Season 2: Trailer  I_icon_minitimedi aug 13, 2013 8:18 pm

Ik herinner me ergens dat er een episode was van Wife Swap waarvan een van de partners een poly was. Ik heb die niet gezien, enkel van gehoord.

http://www.theblaze.com/stories/2013/03/29/tv-show-wife-swap-sets-up-tea-party-christian-with-polyamorous-family-guess-who-ends-up-looking-reasonable/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Polyamory Season 2: Trailer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Polyamory Season 2: Trailer    Polyamory Season 2: Trailer  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Polyamory Season 2: Trailer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Evolution and Polyamory
» www.polyamory.org.uk
» Calgary Now : Polyamory
» We Do Polyamory
» Polyamory Quotes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: you tube-
Ga naar: