polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat actie gevraagd

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

Wat actie gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Wat actie gevraagd   Wat actie gevraagd I_icon_minitimema nov 28, 2011 9:40 pm

Mannen!!!! En vrouwen, het is aan jullie om hier wat actie te starten.
Door topics te starten.

Voor diegene die Poly zijn, het is in uw eigen belang om pionier te spelen en informatie over te dragen zodat de rest van Belgie die niet Poly zijn een beter begrijp krijgen van wat dat inhoudt. Ik wil binnen 20 jaar gewoon op straat kunnen lopen met mijn twee geliefden alsof het de normaalste zaak is voor iedereen. Als man hebben we dit voordeel nu al maar ik wil ook dat vrouwen dat kunnen en nu zitten we met dat dubbel moraal.

Wat we hier vooral nodig hebben zijn verhalen die iets anders is dan een typisch relatie zoekertje of problemen met relaties en jaloezie.
Wat we hier nodig hebben zijn verhalen die vertellen hoe het bij jullie werkt en hoe jullie de dagelijkse problemen oplossen.
Wat we hier nodig hebben zijn topics die handelen over een polyamore aspect die puur hypothetisch zijn, het moet niet gebaseerd zijn om eigen ervaringen.
Wat we hier nodig hebben zijn zaken die je uit je eigen ervaringen hebt geleerd en zegt: dat doe ik niet meer.

Het belangrijkste bij polyamorie is communicatie, communicatie en communicatie.
Het is aan jullie om die informatie uit te delen aan andere (potentiële) polies.
Dus start maar topics.





Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat actie gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat actie gevraagd   Wat actie gevraagd I_icon_minitimedi jan 03, 2012 1:20 pm

Wat meer aktie op dit forum zou niet gek zijn.
Maar, het is hier al net zo rustig als op het NL forum van www.polyamory.nl
Nu zit daar nog een fotumtechnisch euvel, namelijk dat het emailadres buitenwerking is gesteld, zodat de registratie niet geactiveerd wordt.
De reden daarvan kan zitten in de botspamaanval van het vorige jaar.
Kennelijk is daardoor het emailadres niet meer bruikbaar, ofwel op non-actief gezet om een nieuwe aanval te voorkomen.
Een andere reden zou ik niet weten.
Een mogelijke oplossing van het botspamprobleem zou kunnen, door de activering via dit forum te laten verlopen, als een tussenstap. Idea
Maar dat is wat voor ITC - ers, om eens uit te puzzelen of dat kan.

We moeten maar zien wat 2012 brengt.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat actie gevraagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» respondenten gevraagd voor mijn thesis!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: