polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 kom net kijken....vragen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ikke
Gast




kom net kijken....vragen... Empty
BerichtOnderwerp: kom net kijken....vragen...   kom net kijken....vragen... I_icon_minitimewo maa 24, 2010 12:33 am

Ik durf mijn verhaal niet goed neer te zetten, omdat er misschien meegelezen wordt door een bekende, die mijn verhaal kent.
Natuurlijk wil ik het wel, maar ik moet eerst vertrouwen vinden. Ook dat zal vast wel komen.

Ik heb wel een vraag. Ik ben heel erg verliefd, al 2 jaar op een geweldige man. Het is wederzijds. We hebben een relatie gehad, altijd een spiritueel lijntje gevoeld en op veel vlakken vullen we elkaar ook zeker aan. Dus zou je zeggen, wat is het probleem.
Nou, hij zegt dat hij in polyamoreus is. Natuurlijk hebben we het hier vaker over gehad. Want ik weet dat hij een vrouw en kinderen heeft. Ik heb inmiddels veel over het onderwerp gelezen.
Voor we samen ook opnieuw een relatie aangaan, willen we weten of ik het ook aandurf. Eigenlijk staan we zelfs op een punt, waarin we zeggen, dat we helemaal niet terug willen, maar ook niet kunnen. Puur omdat we een behoorlijke kracht vinden bij elkaar.

Ik heb deze polyamoreuze gevoelens niet, maar kan het wel voorstellen, dat hij het wel voelt. Ik wil hem daar ook vooral eigen in laten zijn. Ben ik nu erg naief? Wat ga ik tegenkomen? Maar nu vraag ik eigenlijk naar dergelijke ervaringen. Wat zijn nou eigenlijk de vragen die ik aan mijzelf moet stellen voor ik hierin stap?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kom net kijken....vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kom net kijken....vragen...   kom net kijken....vragen... I_icon_minitimewo maa 24, 2010 12:51 pm

Welkom Ikke.

Wanneer je hierin verder wilt, is het zo dat alle partijen zich hierin moeten kunnen vinden, dus ook de echtgenote van je vriend.
Het is dus raadzaam in eerste instantie dat te bespreken.

Gr., Ingres
Terug naar boven Ga naar beneden
ikke
Gast




kom net kijken....vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kom net kijken....vragen...   kom net kijken....vragen... I_icon_minitimewo maa 24, 2010 3:30 pm

Dank je voor je reactie.

Hij is thuis al in de situatie, dat hij het wil aankaarten. Al is het een hele lange weg te gaan.
Voordeel is wel, dat zijn partner wel een andere relatie al heeft. Maar tegelijkertijd, is zij ook bang, dat hij haar zal verlaten om mij.
Dat is op dit punt absoluut niet waar we vanuit gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kom net kijken....vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kom net kijken....vragen...   kom net kijken....vragen... I_icon_minitimewo maa 24, 2010 11:37 pm

Nou, dan zijn jullie al aardig goed op weg.
Want het bespreekbaar maken en er over praten is van groot belang.
En elkaar leren kennen op termijn, dat is m.i. ook van belang.
Met goede wil en vertrouwen kom je al een heel eind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kom net kijken....vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: kom net kijken....vragen...   kom net kijken....vragen... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kom net kijken....vragen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Veel gestelde polyamore vragen
» Vragen die je moet stellen in een beginnende polyrelatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: