polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 leuke anecdotes

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5469
Registration date : 08-09-09

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimezo sep 13, 2009 6:34 pm

Ik heb even op de site rondgesnuffeld en ik vond geen topic waar ik mijn verhaaltje kwijt kon dus dacht ik , ik begin gewoon een nieuwe topic.

Soms vragen de mensen aan mij " hoe gaan de kinderen om met jullie relatie?"
Wel hier een kleine anecdote van onze jongste dochter, ze is 6 jaar en kan soms heel grappig uit de hoek komen.

Onze partner was al een paar keer bij ons blijven slapen maar het was de kleinste kinderen nooit opgevallen waar onze partner eventueel zou geslapen hebben.
Op een morgen kwam onze partner uit onze slaapkamer ( die naast de slaapkamer van onze 6jarige dochter is) in zijn badjas haar kamer voorbij net als zij ook opstond.
Ze zei gewoon goeiemorgen "daddy D" ( zo noemen de kinderen hem) en kwam nog even naar mij op de slaapkamer goeiemorgen zeggen.
Plots vroeg ze " waar heeft daddy D geslapen, mama?" ik zei heel rustig , " ha bij papa en mij in bed he lieve schat"
waarop zij heel rustig antwoorden " haaa jaaa , natuurlijk , want jullie hebben 3 hoofdkussen in jullie bed liggen"
We hebben al jaren 3 hoofdkussens in bed liggen dus was het normaal dat er bij ons 3 mensen kunnen slapen.
Toen ze beneden kwam zei ze heel droog tegen daddy D : " volgende keer mag je ook bij mij slapen , ik heb ook 2 hoofdkussens in mijn bedje liggen"

Super hoe kinderen de dingen niet moeilijker hoeven te maken dan ze zijn !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronwyn




Vrouw
Aantal berichten : 156
Leeftijd : 48
Woonplaats : Limburg
Puntensysteem : 5719
Registration date : 04-03-09

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimezo sep 13, 2009 9:34 pm

Mmm... Doet me met een beetje weemoed terugdenken aan die keren dat wij ook met drie wakker werden.

Maar het is inderdaad heerlijk hoe kinderen heel onbevangen tegen de dingen aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimezo sep 13, 2009 11:56 pm

Ellie schreef:
........Super hoe kinderen de dingen niet moeilijker hoeven te maken dan ze zijn !!
cheers toffe anecdote!
Al je er meer hebt... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5469
Registration date : 08-09-09

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimema sep 14, 2009 9:39 am

Ik zal het niet laten om er nog te posten Linde, kinderen zijn zo onvoorspelbaar dus er zullen er nog wel een deel komen lol

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimema sep 14, 2009 9:05 pm

Tof Very Happy bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5469
Registration date : 08-09-09

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimewo sep 23, 2009 4:04 pm

Hier is weer eentje om weg te schrijven.

Ons dochtertje van 6 was met krijt aan het tekenen. Ze was voor iedereen hartjes aan het tekenen , gewone hartjes zoals iedereen ze kent.
Plots zei ze " voila, dit is een hartje voor jullie" , ze had een hartje getekend met 3 rondingen ipv 2 rondingen bovenaan. Een leuke oplossing voor onze relatie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6017
Registration date : 18-06-08

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimewo sep 23, 2009 11:42 pm

Heerlijk, zo simpel queen
Terug naar boven Ga naar beneden
GewoonGenieten

GewoonGenieten


Vrouw
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Puntensysteem : 5190
Registration date : 02-06-10

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimezo jun 27, 2010 10:00 pm

hehe nice Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
zottedoos




Vrouw
Aantal berichten : 41
Leeftijd : 41
Woonplaats : brussel
Puntensysteem : 4835
Registration date : 13-04-11

leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitimewo apr 13, 2011 4:06 pm

nog nog nog
dat geeft me moed om de ingeslagen weg verder te gaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





leuke anecdotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: leuke anecdotes   leuke anecdotes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leuke anecdotes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Andere-
Ga naar: