polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vindeling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




vindeling Empty
BerichtOnderwerp: vindeling   vindeling I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:44 pm

Ik zoek niets, want dat functioneert niet, zo heb ik hier ergens in een ander topic gelezen.
Dus leg ik mijzelf te vondeling.
En dat is een man, gehuwd met medeweten van, 55 jaren, 1.79m.,normaal postuur, krulletjes haar, donkerblond (nog wel), heeft een loszittend schroefje, is Gronings (dat is er gratis bij en mooi meegenomen), twee volwassen kinderen die zelfstandig wonen en werken, en twee volwassen oldtimers uit 1959 en 1961 die ook allebeide kunnen rijden, vooral met mooi weer, en wat er verder nog in het verassingspakket zit... angel


Welke leuke lieve zachtmoedige vrouw vindt hem voor een duurzame doordeweekse vriendschap? Regio Noord Nederland.
Meer weten?
Vraag anderen over Ingres.... Smile
Of vraag hem zelf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronwyn




Vrouw
Aantal berichten : 156
Leeftijd : 48
Woonplaats : Limburg
Puntensysteem : 5720
Registration date : 04-03-09

vindeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: vindeling   vindeling I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:55 pm

Ontzettend leuk!

Ik heb m'n hartje vol met m'n eigen schatten, maar ik hoop van harte voor je dat je gevonden wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6018
Registration date : 18-06-08

vindeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: vindeling   vindeling I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:20 pm

Ingres schreef:
Ik zoek niets, want dat functioneert niet, zo heb ik hier ergens in een ander topic gelezen.
...nou.. het kan (wel eens) verkeren... Smile
Dus leg ik mijzelf te vondeling. ...maarrr, het gaat inderdaad 2 kanten op, een die zoekt en een die gevonden wordt Cool

En dat is een man, gehuwd met medeweten van, 55 jaren, 1.79m.,normaal postuur, krulletjes haar, donkerblond (nog wel),
heeft een loszittend schroefje, is dat nog vast te draaien of zit dat wel goed, zo? pirat
is Gronings (dat is er gratis bij en mooi meegenomen), er gaat toch niets boven Groningen Question
twee volwassen kinderen die zelfstandig wonen en werken,
en twee volwassen oldtimers uit 1959 en 1961 die ook allebeide kunnen rijden, super Smile vindeling A065


vooral met mooi weer, en wat er verder nog in het verassingspakket zit... angel


Leuk hoor, succes Ingres!


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




vindeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: vindeling   vindeling I_icon_minitimedo jul 02, 2009 2:50 am

Smile (Zullen er hier nog meer overkomende zoekelingen komen?)

Antw. op Linde's vraag: Of er geschroefd moet worden, dat ligt er aan...desnoods heb ik nog wel een "schroevendraaier"..., trouwens als je hier iets in het groen schrijft, is het moeilijk te lezen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vindeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: vindeling   vindeling I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vindeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: poly-dating-
Ga naar: